Forfatter Emne: Moderen til Louisa Vesterager Jespersens ønsker dødstraf til drabsmændene  (Læst 2790 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24%
  • Country: 00
    • Vis profil
På Jaleh Tavakolis blog har hun groft et sted mellem 20-50 kommentarer. Hun er ikke nogen stor meningsdanner af betydning, så vi mister ikke noget ved at hun finder noget bedre at give sig til.

Men Arild er også ligeglad med de efterladtes følelser, så han har også mere til fælles med halshuggerterrorister, der jo heller ikke har sympati med de efterladte.

Arild

• Gæst
Jeg kom til at tænke på:
Britiske Tommy Robinson er i sommer blevet idømt ni måneders fængsel for at fremstille allerede offentliggjort viden om massevoldtægter af hvide piger i England, nogle af dem børn på 12 år.

Dansk Samlings formand Morten Uhskov Jensen skriver om det her:

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE11500610/Tommy-Robinson-idoemt-ni-maaneders-faengsel-for-at-fremsaette-allerede-offentliggjort-viden-i-sager-om-massevoldtaegter-af-hvide-engelske-piger---naesten-alle-anklagede-og-doemte-med-pakistansk-baggrund/

Ja, censuren breder sig.
(Den danske internationalt kendte islamkritiker Lars Hedegaard har også fået facebook-karantæne for at omtale Robinson.)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24%
    • Vis profil
Jeg kom til at tænke på:
Britiske Tommy Robinson er i sommer blevet idømt ni måneders fængsel for at fremstille allerede offentliggjort viden om massevoldtægter af hvide piger i England, nogle af dem børn på 12 år.

Dansk Samlings formand Morten Uhskov Jensen skriver om det her:

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mortenjensen/ECE11500610/Tommy-Robinson-idoemt-ni-maaneders-faengsel-for-at-fremsaette-allerede-offentliggjort-viden-i-sager-om-massevoldtaegter-af-hvide-engelske-piger---naesten-alle-anklagede-og-doemte-med-pakistansk-baggrund/

Ja, censuren breder sig.
(Den danske internationalt kendte islamkritiker Lars Hedegaard har også fået facebook-karantæne for at omtale Robinson.)

Prøv at gå ud i den virkelige verden i stedet for kun at leve på facebook og andre sociale medier.

Noget af det sjoveste interview i fjernsynets historie.  :big_grin:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Men Arild er også ligeglad med de efterladtes følelser, så han har også mere til fælles med halshuggerterrorister, der jo heller ikke har sympati med de efterladte.

Hvad med om vi gør det forbudt at nævne gaskamre, Zyklon B, lampeskærme og sæbe da det kan støde rigtig mange jøder?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24%
    • Vis profil

Hvad med om vi gør det forbudt at nævne gaskamre, Zyklon B, lampeskærme og sæbe da det kan støde rigtig mange jøder?

Det er da en underlig sammenligning. Der findes ikke mange efterladte eller ofre for holocaust som ønsker at nedtone og benægte folkedrab.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Du har selv sagt at andre skal ikke bestemme hvad du mener
« Svar #65 Dato: Juli 21, 2019, 01:19:58 pm »
Kan vi blive enige om at Homofaber skal heller ikke bestemme hvad mit motiv er for at se videoen er?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Islamisk Stats videoer - dansk politi og anklagemyndighed
« Svar #66 Dato: Juli 21, 2019, 01:42:55 pm »
Jeg tror, at anklagerne er oprørte over, at danskere hjælper Islamisk Stat med at udbrede deres propaganda - og så leder de efter en paragraf, som kan bruges til at straffe dem.

Motivet er vigtigt i dansk kultur, og man kan spørge sig selv om, hvorfor Islamisk Stat optager de grusomme handlinger på video og offentliggør dem?

Jeg tror - at motivet er at fremme hadet mellem europæerne og muslimerne i Europa (Nordamerika, Australien).

Når hadet vokser, får Islamisk Stat lettere ved at hverve tilhængere, og det bliver lettere at tiltrække muslimer til det kalifat, som IS drømmer om. Omtrent ligesom den jødiske stat blev dannet.

Spørgsmålet er, om man har tænkt sig at hjælpe Islamisk Stat med det.

Der eksisterer to muligheder, og en af dem er - at man også selv ønsker at hadet vokser - i modsætning til at udviklingen langsomt bliver normaliset - og derfor hjælper man Islamisk Stat.

Hvis det sidste er tilfældet, så skal man være ærlig omkring det - og indrømme, at man ønsker mere had (med øget vold) - der må være Islamisk Stats mål med den form for propaganda, hvor de optager grusomheder på video og offentliggør det.

Hvis det ikke forholder sig sådan, så må Islamisk Stat jo optage det på video for at hjælpe de nationale med at hænge islam ud (som jeg så sarkastisk foreslår, når jeg føler, at nogen ikke spiller med åbne kort).

Der er næsten ikke andre muligheder - vel?

NATO agerer modsat, og gør alt hvad de kan for at undgå, at krigens gru bliver filmet og når ud til offentligheden. Det er selvfølgelig en tankegang, som Islamisk Stat også forstår - og jeg har forklaret - hvorfor jeg tror at IS opfører sig modsat.

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24%
    • Vis profil
Sv: Du har selv sagt at andre skal ikke bestemme hvad du mener
« Svar #67 Dato: Juli 21, 2019, 02:26:03 pm »
Kan vi blive enige om at Homofaber skal heller ikke bestemme hvad mit motiv er for at se videoen er?

Du har selv lige sagt, at du bliver seksuelt ophidset over at se voldsvideoer. Det er derfor nemt at tro, at du synes, at drabsvideoen er spændende og ophidsende. Peter Madsen så jo også videoer af kvinder, der blev tortureret og slået ihjel, før han selv gik i gang med knive, strips og skruetrækkere og myrdede en uskyldig kvinde. Du vil ikke advare mod islam, for du fantaserer om en europæisk borgerkrig og ved at dele og se videoen kan du være med sprede had og islamisk stats propaganda. Du bruger videoen som propaganda til din højreekstreme kamp og blæser på, at de efterladte har udtalt, at de ønsker, at folk lader være med at se og dele videoen. For dig er det vigtigere at se blod end at have sympati med de efterladte.

Jeg håber, at PET, myndighederne og psykiatrien og din mor holder godt øje med dig.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.4%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: Juli 21, 2019, 05:26:50 pm »

Nægter, du skulle få dig nogle sunde interesser, i stedet for at sidde i din krog og skumle. Hvad med at tage til Thailand og gå på en bar i Pattaya? Der er der nogle damer der hurtigt viil lære dig en sundere interesse.

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: Juli 21, 2019, 05:49:11 pm »

Du har selv lige sagt, at du bliver seksuelt ophidset over at se voldsvideoer. Det er derfor nemt at tro, at du synes, at drabsvideoen er spændende og ophidsende. Peter Madsen så jo også videoer af kvinder, der blev tortureret og slået ihjel, før han selv gik i gang med knive, strips og skruetrækkere og myrdede en uskyldig kvinde. Du vil ikke advare mod islam, for du fantaserer om en europæisk borgerkrig og ved at dele og se videoen kan du være med sprede had og islamisk stats propaganda. Du bruger videoen som propaganda til din højreekstreme kamp og blæser på, at de efterladte har udtalt, at de ønsker, at folk lader være med at se og dele videoen. For dig er det vigtigere at se blod end at have sympati med de efterladte.

Jeg håber, at PET, myndighederne og psykiatrien og din mor holder godt øje med dig.
PET holder øje med os alle sammen  :hyper:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.4%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: Juli 21, 2019, 06:02:33 pm »

PET og myndighederne har haft ham i kikkerten, ja. Men fundet ud af han ikke deltager i anre højrenational aktiviteter end at skrive på sit tastatur. Han deltager ikke højrenational møder eller aktiviteter. Men myndighederne har fundet ud af at han aldrig kommer i job og bliver nyttig samfundsborger, så han er nok indstillet til invalidepension.

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: Juli 21, 2019, 06:13:22 pm »

PET og myndighederne har haft ham i kikkerten, ja. Men fundet ud af han ikke deltager i anre højrenational aktiviteter end at skrive på sit tastatur. Han deltager ikke højrenational møder eller aktiviteter. Men myndighederne har fundet ud af at han aldrig kommer i job og bliver nyttig samfundsborger, så han er nok indstillet til invalidepension.
Du aner ikke hvor mange klistermærker jeg har sat op  :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24%
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: Juli 21, 2019, 06:25:54 pm »

Ja, det er korrekt. Desværre har hans mor fået en fængselsdom på 4 år og tre måneder for forsøg på at sælge ham til det russiske sorte marked for handel med organer, da hun manglede til huslejen og Fernet Branca. Hun fortryder nok de lege som karlene på gården lokkede hende til 9 måneder før Nægteren blev født.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    24%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: Juli 21, 2019, 06:31:29 pm »

Du aner ikke hvor mange klistermærker jeg har sat op  :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Så det er dig, der sætter klistermærker på æblerne og bananerne.

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
    • Vis profil
« Svar #74 Dato: Juli 21, 2019, 07:09:19 pm »

Så det er dig, der sætter klistermærker på æblerne og bananerne.
Jeg tænker mere på disse klistermærker som folk går og GYSER over :hyper: