Forfatter Emne: Kan det ske i Danmark?  (Læst 1590 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Du har nogen meget sære fantasier
« Svar #30 Dato: Juli 18, 2019, 05:58:35 pm »

Hvis den hvide race havde været lige så skånselsløs og egoistisk som muhamzerne, så kunne vi idag udslette alle andre racer og have hele Jorden for os selv.

Det er vist ikke sandt, at det kan lade sig gøre

Cirka 60-80.000 mennesker blev dræbt øjeblikkeligt ved Hiroshima-bomben, mens det samlede antal døde menes at være omkring 140.000 som følge af eftervirkningerne. Omkring 30.000 menes at være blevet dræbt øjeblikkeligt ved Nagasaki-bomben. Lige så mange formodes at være gået bort efterfølgende.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2015-08-06-overblik-derfor-kastede-usa-atombomber-over-hiroshima-og-nagasaki

Der er sørme langt op til 7 milliarder.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
Sv: Kan det ske i Danmark?
« Svar #31 Dato: Juli 20, 2019, 07:08:25 pm »
Det er da et relevant spørgsmål, som højremanden her stiller. Men mange af de farvede mennesker,
som jeg møder, går ikke ind for et islamistisk samfund. Det vil de faktisk gerne være fri for.
En del af de farvede mennesker er ateister eller kristne eller meget moderate muslimer.

Men er der nogen, der har overblik over, hvor mange, der er islamister? Der er her på Nørrebro
den såkaldte Saudi moske og andre mindre moskeer.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.6%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juli 20, 2019, 07:24:30 pm »
Det er da et relevant spørgsmål, som højremanden her stiller. Men mange af de farvede mennesker,
som jeg møder, går ikke ind for et islamistisk samfund. Det vil de faktisk gerne være fri for.
En del af de farvede mennesker er ateister eller kristne eller meget moderate muslimer.

Men er der nogen, der har overblik over, hvor mange, der er islamister? Der er her på Nørrebro
den såkaldte Saudi moske og andre mindre moskeer.

Taibamoskeen og masjid Al faruq er de moskeer, hvor man ved, at kendte islamister har haft kontakt. Moskeerne har generelt ikke været ret villige til at samarbejde med myndighederne i forbindelse med sagerne om syrienkrigerne. Ingen af dem har haft nogen politisk indflydelse i Danmark og får det heller ikke.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Nationalromantiske floskler
« Svar #33 Dato: Juli 21, 2019, 05:00:12 pm »
Arild:
Citér
Når du nævner Nordland og SS Wiking, undrer det mig, at du ikke nævner Frikorps Danmark, som fra starten stort set udelukkende bestod af danskere. Da korpset blev opløst i juni 1943 blev de resterende (havde haft store tab) overført til andre enheder. Nogle kom til at kæmpe til den bitre ende i Berlins gader i april 1945. Måske var ham, du skriver om i blandt?

Nu mangler vi derRudi, det er mit indtryk, at han ved meget om østfronten dengang.
@ Anti-rød, har du læst 'Intet nyt fra Østfronten' som indeholder officeren Per Sørensens breve hjem til forældrene?

Intet nyt fra Østfronten. (Fortalt af Regiment Dänemarks sidste kommandør i frontbreve og sat i perspektiv af Erik Haaest). Bogan 1998.
På biblioteker under 99.4 Sørensen, Per.

Den er rigtig interessant. Når man læser, hvad Sørensen skrev, er det ikke en gammel fyr der ser tilbage, det er frontsoldaten der skriver i 1941-45. Det gør den nok mere levende.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.6%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Juli 21, 2019, 05:09:47 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=lFBLGgTIB-8

Jeg snakker med mig selv
Snakker med mig selv