... så har mainstream politikerne løst det meste af problemet i stilhed?[/font]
... men fra Libyen, og viser at deres kystvagt slæber flygtningene tilbage til Tripoli.
Hvorfor sammenligner du med lige præcis 2015? Hvorfor ikke sammenligne med for eksempel 2012?
Det var da skam ikke min mening at plukke kirsebær. Jeg ville bare glæde Brovtebanden med nogle frække billeder af nogle tilstrømmende migranter som de snart kommer til at cucke deres koner og døtre til.
... og at din kone godt må være sammen med en neger uden at I bliver straffet af et shariapoliti. Så bare ned i swingerklubben med jer, hvis I har de lyster.
Citat fra: Anklageren efter Juli 14, 2019, 12:55:37 pm... så har mainstream politikerne løst det meste af problemet i stilhed?[/font]Hvordan gjorde de?
Citat fra: Torsten Bonfils efter Juli 14, 2019, 01:38:16 pmHvorfor sammenligner du med lige præcis 2015? Hvorfor ikke sammenligne med for eksempel 2012?Før 2015 var der stort set ingen, der talte om masseindvandring, migrantkrise, flygtningestrømme osv. Men i 2015 kom, der et stort pres på meget kort tid. Situationen har stabiliseret sig efterfølgende, men alle patrioterne og internetkrigerne taler stadig som om situationen er som i 2015. De glemmer at tjekke, hvordan virkeligheden ser ud. Det gælder også i det politiske billede, hvor det stadig kan give lidt point at tale om en næsten ikke-eksisterende flygtningestrøm, men heldigvis er de fleste borgere fornuftige og går op i andre ting.
Nej, der kommer jo praktisk taget ingen velfærdsjægere til Europa. Sleeet ikke!Ikke desto mindre forsamledes hundredevis af dem (og de er illegale) i fredags på pladsen foran Pantheon i Paris. De kræver (!) at mødes med Frankrigs indenrigsminister, for de vil sandelig ikke forlade Frankrig - besættere som de ret beset er.https://denkorteavis.dk/2019/video-afrikanske-migranter-besatte-mindesmaerke-i-paris/Mit gæt er, at de stakkels "flygtninge" får lov at blive, når de har skabt sig tilstrækkeligt. For det politisk korrekte Europa har ingen forsvarsvilje.
Det virker næsten som om den udvikling ærgrer dig - fordi du forsøger at aflede opmærksomheden fra det Citat fra: Arild efter Juli 15, 2019, 12:44:41 pmNej, der kommer jo praktisk taget ingen velfærdsjægere til Europa. Sleeet ikke!Ikke desto mindre forsamledes hundredevis af dem (og de er illegale) i fredags på pladsen foran Pantheon i Paris. De kræver (!) at mødes med Frankrigs indenrigsminister, for de vil sandelig ikke forlade Frankrig - besættere som de ret beset er.https://denkorteavis.dk/2019/video-afrikanske-migranter-besatte-mindesmaerke-i-paris/Mit gæt er, at de stakkels "flygtninge" får lov at blive, når de har skabt sig tilstrækkeligt. For det politisk korrekte Europa har ingen forsvarsvilje.