Forfatter Emne: Immigranter fra latinamerika vælter ind i USA under Trump  (Læst 801 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Immigranter fra latinamerika vælter ind i USA under Trump
« Svar #15 Dato: Juli 12, 2019, 07:59:48 pm »
Der er jeg enig med dig, Trumpen er dobbeltmoralsk amerikanerne har selv stjålet landet fra indianerne,  :girl_mad:

Var der ikke noget med at indianerne solgte landet for nogle glasperler eller noget?

Næh.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #16 Dato: Juli 12, 2019, 08:31:44 pm »
Reglerne er sådan at hvis man ikke er stærk nok, så taber man. Vestens kultur er undergravet og svag, derfor taber vi, medmindre vi kan genfinde vor gamle styrke.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 12, 2019, 08:38:45 pm »
Der er jeg enig med dig, Trumpen er dobbeltmoralsk amerikanerne har selv stjålet landet fra indianerne,  :girl_mad:

Var der ikke noget med at indianerne solgte landet for nogle glasperler eller noget?

Næh.

Jeg googlede lige på det.
Historien går på at hollænderen Peter Minuit i 1626 købte Manhattan Island af lenapeindianerne for en mængde glasperler, knapper, spejle og andet bras til en værdi af 60 gylden eller 24$. Der er vist sået tvivl om hvorvidt det med glasperlerne er sandt, men at de byttede sig til øen for varer til en værdi af 60 gylden skulle vist være sandt.

cuckelicuck

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er du klar over, hvor lille Manhattan er?
« Svar #18 Dato: Juli 12, 2019, 10:00:13 pm »

Jeg googlede lige på det.
Historien går på at hollænderen Peter Minuit i 1626 købte Manhattan Island af lenapeindianerne for en mængde glasperler, knapper, spejle og andet bras til en værdi af 60 gylden eller 24$. Der er vist sået tvivl om hvorvidt det med glasperlerne er sandt, men at de byttede sig til øen for varer til en værdi af 60 gylden skulle vist være sandt.

Peter Minuit blev snydt af indianerne.

Ifølge overleveringer købte han øen Manhattan af canarsee-indianerne den 24. maj 1626.

Men canarsee-indianerne boede i virkeligheden hvor Brooklyn i dag ligger, mens Manhattan var hjemsted for weckquaesgeek-stammen, der ikke var tilfreds med handlen og senere kæmpede mod hollænderne i Kiefts krig.

« Senest Redigeret: Juli 15, 2019, 01:48:47 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 14, 2019, 11:30:53 pm »
Det er hvad amerikanerne får ud af at vælge en amatør som præsident

Han får det uid af det, at han bliver valgt som præsident igen, hvis der ikke kommer en der er endnu værre. Men nu skørper han retorikken: "These aren't people. These are animals."

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2018/05/16/trump-immigrants-animals-mexico-democrats-sanctuary-cities/617252002/?fbclid=IwAR3AO0mZnosaLI2iqm9aMOHYh_IeNVEkd927dIpIp4mx0l5WGT1knETXvPE
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dine kaosteorier
« Svar #20 Dato: Juli 15, 2019, 01:20:59 am »
Det er hvad amerikanerne får ud af at vælge en amatør som præsident

Han får det uid af det, at han bliver valgt som præsident igen, hvis der ikke kommer en der er endnu værre. Men nu skørper han retorikken: "These aren't people. These are animals."

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2018/05/16/trump-immigrants-animals-mexico-democrats-sanctuary-cities/617252002/?fbclid=IwAR3AO0mZnosaLI2iqm9aMOHYh_IeNVEkd927dIpIp4mx0l5WGT1knETXvPE

Det kan du ikke bestemme.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 16, 2019, 12:29:03 pm »
Han kører jo blot usa som han sikkert kører sine virksomheder - vil direktionen ikke som bestyrelsen (ham selv), så får de det på skrift og evt. en fyreseddel - lidt utraditionel politik, men det har han heller ikke meget forstand på.  :shablon_01: :shablon_03:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
58% af Trumps vælgere var hvide vælgere
« Svar #22 Dato: Juli 16, 2019, 12:56:01 pm »
Omvendt var 42% af de, der stemte på Trump i 2016, ikke-hvide vælgere.

Personligt tror jeg, at de fleste af de ikke-hvide vælgere stemte på Trump, fordi de ikke kan lide Demokraterne. De er anti-røde, og havde ikke andre muligheder fordi USA har et to-parti system.

Med det stigende antal ikke-hvide vælgere i USA i mente - synes jeg da bare at Trump skal give den mere gas på Twitter  :smile1:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er tom snak
« Svar #23 Dato: Juli 16, 2019, 02:01:21 pm »
I sidste måned lovede trump, at embedsmænd og embedsmænd fra toldmyndighederne snart ville begynde at arbejde på at udvise "millioner af ulovlige udlændinge" - men hvornår bliver det til noget?

Hvis man er amerikaner og imod illegal indvandring, så må man se i øjnene, at det kun er blevet værre under Trump.

Jeg vil æde min gamle hat på, at de fleste alligevel tror på, at Trump gør noget ved sagen.

Det er ligesom i Danmark, hvor over halvdelen af muslimerne er kommet til landet under VKO-regeringer - og de har vel snakket mest om muslimer i alle de år  :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
Sv: Det er tom snak
« Svar #24 Dato: Juli 16, 2019, 02:05:54 pm »
Det er ligesom i Danmark, hvor over halvdelen af muslimerne er kommet til landet under VKO-regeringer - og de har vel snakket mest om muslimer i alle de år  :smile1:

Hverken V, K eller O har nogensinde talt om at stoppe tilstrømningen af muslimer.
cuckelicuck

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
2012: DF vil have grænserne lukket for alle muslimer
« Svar #25 Dato: Juli 16, 2019, 02:12:39 pm »

Hverken V, K eller O har nogensinde talt om at stoppe tilstrømningen af muslimer.

Det følgende er et direkte citat fra 2012:

Et årti med borgerligt flertal, 24-årsregel og tilknytningskrav har ikke ændret på, at unge med tyrkiske eller pakistanske rødder gifter sig med personer af samme oprindelse.

Kun 10-11 procent af dem gifter sig med en dansker, viser tal fra Danmarks Statistik.

Det skyldes, at de fortsat er under stor indflydelse fra forældrene, siger antropologen Mikkel Rytter, som har forsket i pakistanske ægteskaber.

Parallelsamfund
- Det er en blanding af, at de unge selv vælger, og at forældrene får lov til at arrangere, siger han og tilføjer, at det er naturligt at vælge en partner, som man deler kultur og religion med.

Det er ifølge Dansk Folkepartis integrationsordfører Martin Henriksen et tegn på et parallelsamfund, og det skal bekæmpes ved at lukke helt for tilstrømningen af muslimer.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/df-vil-have-lukket-graenserne-alle-muslimer

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juli 16, 2019, 02:32:47 pm »
Her er det direkte citat:

»Vi skal arbejde hen imod, at indvandringen fra muslimske lande kan komme i nul. Der kan selvfølgelig være enkelte undtagelser, men der er behov for en politisk ambition om, at den muslimske indvandring går i noget nær nul,«

https://jyllands-posten.dk/politik/ECE4629531/df-nul-muslimsk-indvandring1/

Jeg skal så gerne indrømme at det er lykkedes dig at finde et eksempel på en DF'er som har talt om at stoppe den muslimske indvandring. Men det er dog bare tom snak og ikke noget partiet har arbejdet for at få gennemført.
cuckelicuck

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er tom snak ligesom Trump
« Svar #27 Dato: Juli 16, 2019, 02:48:07 pm »
Jeg skal så gerne indrømme at det er lykkedes dig at finde et eksempel på en DF'er som har talt om at stoppe den muslimske indvandring. Men det er dog bare tom snak og ikke noget partiet har arbejdet for at få gennemført.

Det er ikke undskyldninger - men resultater - der tæller

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Det er tom snak
« Svar #28 Dato: Juli 16, 2019, 02:59:32 pm »

Det første VK-regeringen gjorde da de kom til i efteråret 2001, var at lukke for kædeindvandring af muslimer.
Du får ret og jeg får fred!