Forfatter Emne: Antallet af migranter over Middelhavet er faldet voldsomt  (Læst 657 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jeg forsøger at henlede opmærksomheden de afrikanske velfærdsjægeres adfærd. Og - dem i Paris, blot for at tage et enkelt eksempel, de findes jo altså. Det kan du vist ikke skjule, selv om du nok så brændende ønsker det ....

Jeg tænker såmænd bare på, hvordan det må føles, at migrationen falder - hvis man er meget politisk aktiv, og langt hovedparten af ens politiske indsats er koncentreret omkring migration  :smile1:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil
Sv: Hvor fuld af løgn kan man være?
« Svar #16 Dato: Juli 15, 2019, 01:22:54 pm »
Hvorfor sammenligner du med lige præcis 2015? Hvorfor ikke sammenligne med for eksempel 2012?

Før 2015 var der stort set ingen, der talte om masseindvandring, migrantkrise, flygtningestrømme osv. Men i 2015 kom, der et stort pres på meget kort tid. Situationen har stabiliseret sig efterfølgende, men alle patrioterne og internetkrigerne taler stadig som om situationen er som i 2015. De glemmer at tjekke, hvordan virkeligheden ser ud. Det gælder også i det politiske billede, hvor det stadig kan give lidt point at tale om en næsten ikke-eksisterende flygtningestrøm, men heldigvis er de fleste borgere fornuftige og går op i andre ting. 

Der er formentlig slet ingen grænse for, hvor fuld af koncentreret løgn, man kan være her på debatten?!

Selvfølgelig kan det tænkes, at næsten ingen i homofabers sfære talte om masseindvandringen, men hvis man har fulgt lidt med de sidste 25 år, har man nu nok opdaget, at det har været et meget stort emne. Også i flere af valgkampene.

Gad vide, hvad det er for ting "de fornuftige borgere" går op i?  :dance2:
Indlægget skal vist ses som et forsvar for at være r..hamrende ligeglad med Danmark. Sådan er vi "ufornuftige" heldigvis ikke.

Det her billede med søgestatistikken på google viser, at ordet flygtningekrise først tog til i 2015. Det samme med lignende søgetermer. Masseindvandring og flygtningekrise var næsten helt ukendt også på de danske debatsider. Ingen snakkede om migrantstømmer og hvad ved jeg.

Dansk Folkeparti fik også et enormt godt valg i 2015 på grund af medierne og ikke mindst den store strøm af flygtninge fra Syrien, men da strømmet er aftaget, blev det svært for de højrenationale partier at overbevise vælgerne om, at de stod overfor en krise som ikke havde hold i virkeligheden. Derfor gik den højrenationale gruppe voldsomt tilbage. DF ligger bare i dag på et "naturligt" niveau, hvor de ellers ville have ligget efter 2015, hvis det ikke havde været for flygtninge fra Syrien.

Befolkningen falder ikke for jeres propaganda og spin. Derfor får I aldrig nogen politisk indflydelse.

Arild

• Gæst
Jeg forsøger at henlede opmærksomheden de afrikanske velfærdsjægeres adfærd. Og - dem i Paris, blot for at tage et enkelt eksempel, de findes jo altså. Det kan du vist ikke skjule, selv om du nok så brændende ønsker det ....

Jeg tænker såmænd bare på, hvordan det må føles, at migrationen falder - hvis man er meget politisk aktiv, og langt hovedparten af ens politiske indsats er koncentreret omkring migration  :smile1:

Det føles nærmest ikke. Hvis man er interesseret i emnet - eller ligefrem politisk aktiv, som du skriver i håbet om at kunne putte mig i en bestemt "kasse" - så er indvandringsproblermerne jo stadig meget store, eftersom de europæiske nationalstater ikke har gjort noget afgørende for at sætte skub i repatrieringen.

Familiesammenføringsdelen af indvandringen er som bekendt heller ikke stoppet, højst (nogle steder) søgt bremset. Ulykken er sket, og derfra må der så kæmpes videre.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det føles nærmest ikke. Hvis man er interesseret i emnet - eller ligefrem politisk aktiv, som du skriver i håbet om at kunne putte mig i en bestemt "kasse" - så er indvandringsproblermerne jo stadig meget store, eftersom de europæiske nationalstater ikke har gjort noget afgørende for at sætte skub i repatrieringen.

Familiesammenføringsdelen af indvandringen er som bekendt heller ikke stoppet, højst (nogle steder) søgt bremset. Ulykken er sket, og derfra må der så kæmpes videre.

Jeg konstaterer bare, at du er politisk aktiv, fordi alle dine oplæg og kommentarer er politiske.

Jeg har ikke ønsket udviklingen, men nu er det sket - og intet tyder på, at indvandrerne vil blive repatrierede.

- så du kan lige så godt vænne dig til, at en del af indvandrerne er kommet for at blive.

Folket viser jo tydeligt, hvad de mener om repatriering, fordi få stemmer på partier med det på programmet.

Der kommer jo hele tiden nye bevægelser som ønsker repatriering - og så dør de lige så stille af mangel på interesse.

Det er ikke længe siden, at Danskernes Parti lukkede og slukkede - og de fik ellers ret meget presse.

Arild

• Gæst

Jeg konstaterer bare, at du er politisk aktiv, fordi alle dine oplæg og kommentarer er politiske.

Jeg har ikke ønsket udviklingen, men nu er det sket - og intet tyder på, at indvandrerne vil blive repatrierede.

- så du kan lige så godt vænne dig til, at en del af indvandrerne er kommet for at blive.

Folket viser jo tydeligt, hvad de mener om repatriering, fordi få stemmer på partier med det på programmet.

Der kommer jo hele tiden nye bevægelser som ønsker repatriering - og så dør de lige så stille af mangel på interesse.

Det er ikke længe siden, at Danskernes Parti lukkede og slukkede - og de fik ellers ret meget presse.

Sør'me om du ikke helt har "glemt" det store samtaleemne fra sidste efterår, det såkaldte paradigmeskifte. Hvordan var det nu - blev det vedtaget af et folketingsflertal, eller...? Med en ny regering, som støtter sig til RV, EL og SF bliver det naturligvis ikke til noget at få gennemført det mindste.

At forslaget om et paradigmeskifte (indeholdende repatriering) overhovedet så dagens lys, viste imidlertid, at der er interesse i folket for noget sådant. Det vidste forligspartierne også.

Nå, du synes Danskernes Parti "fik ret meget presse",  :big_grin: !

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil

Langt de fleste indvandrere til Danmark kommer ikke som flygtninge. Faktisk udgør flygtninge den mindste andel af de registrerede indvandrere. Af dem, der får en ægtefælle til landet, udgør danskere de fleste. I 2018 2.464. Til sammenligning var det 493 til herboende flygtninge og flygtninge og indvandrere fik over dobbelt så mange afslag. Fordelt på nationalitet var det thailændere og filippinere, der udgjorde den største del.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil

Sør'me om du ikke helt har "glemt" det store samtaleemne fra sidste efterår, det såkaldte paradigmeskifte. Hvordan var det nu - blev det vedtaget af et folketingsflertal, eller...? Med en ny regering, som støtter sig til RV, EL og SF bliver det naturligvis ikke til noget at få gennemført det mindste.

At forslaget om et paradigmeskifte (indeholdende repatriering) overhovedet så dagens lys, viste imidlertid, at der er interesse i folket for noget sådant. Det vidste forligspartierne også.

Der er naturligvis ikke og bliver aldrig tilslutning til at gøre Danmark til kun at være et land for hvide danere. Det er ikke det samme som at få lov til/skal blive at blive i Danmark, hvis situationen for en flygtning forbedres, men det bliver det sjældent, når der er krig i et land - ej heller for en politisk flygtning.

Desuden er det kun ca. 50-60% af flygtninge, der får konventionsstatus. Ca, 30% får tildelt den midlertidige status, som hverken giver ret til familiesammenføring eller uddannelse.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Æbler og pærer
« Svar #22 Dato: Juli 15, 2019, 02:46:52 pm »

Folket ønsker mindre indvandring, og det er ikke det samme som repatriering.

Der hører ret meget til at ville smide borgere ud, der er opvokset i Danmark og som for en dels vedkommende er danske statsborgere.

###

Hvis jeg sammenligner med andre der bevægelser har været, som f.eks. Dansk Front og Defence League, så var Danskernes parti en relativ succes - men jo ikke "nok".

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Æbler og pærer
« Svar #23 Dato: Juli 15, 2019, 02:51:14 pm »

Folket ønsker mindre indvandring, og det er ikke det samme som repatriering.

Der hører ret meget til at ville smide borgere ud, der er opvokset i Danmark og som for en dels vedkommende er danske statsborgere.

###

Hvis jeg sammenligner med andre der bevægelser har været, som f.eks. Dansk Front og Defence League, så var Danskernes parti en relativ succes - men jo ikke "nok".

Stram Kurs var en stor succes i forhold til DP. I det mindste kommer noget at pengene til partistøtten til at gå til SK, så det var ikke en totalfiasko. 2 millioner hvert år er meget for SK.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det tror jeg ikke på
« Svar #24 Dato: Juli 15, 2019, 04:59:18 pm »
Stram Kurs var en stor succes i forhold til DP. I det mindste kommer noget at pengene til partistøtten til at gå til SK, så det var ikke en totalfiasko. 2 millioner hvert år er meget for SK.

Stram kurs var kun en succes, fordi Paludan indtog forsiderne på de store medier i to dage.

Nu er det hverdag igen  :smile1: