Forfatter Emne: En hilsen fra en "adfærdsforstyrret!"  (Læst 6077 gange)

Anklageren

• Gæst
Ja - man dør meget lykkeligere af kræft
« Svar #15 Dato: Februar 01, 2015, 04:47:03 pm »
Hvad rager det os, hvad der sker i en fjern ørken?

Er det Ukraine du mener ?

Sjovt du nævner det? Krigen i Ukraine har alle terrorens karakteristiska og kristendommen fylder meget i Muskovy agitation. Derfor er krigen i Ukraine kristen terror som har kostet officielt 5 000 mennesker livet. I modsætning til 12 franskmænd, som antageligt er mindre end hvad der bliver dræbt i trafikken i Frankrig hver dag, fordi de ikke kan beherske speederfoden eller sidder og SMSer under kørslen - hvad ved jeg.

Det er ikke antallet af dræbte, det er måden de blev dræbt på, klogesen,   :girl_sad:

Jeg havde nær lavet en smiley, men selv en grædende smiley kan vist misforstås.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: En hilsen fra en "adfærdsforstyrret!"
« Svar #16 Dato: Februar 01, 2015, 04:52:22 pm »
Hvad rager det os, hvad der sker i en fjern ørken?

Er det Ukraine du mener ?

Sjovt du nævner det? Krigen i Ukraine har alle terrorens karakteristiska og kristendommen fylder meget i Muskovy agitation. Derfor er krigen i Ukraine kristen terror som har kostet officielt 5 000 mennesker livet. I modsætning til 12 franskmænd, som antageligt er mindre end hvad der bliver dræbt i trafikken i Frankrig hver dag, fordi de ikke kan beherske speederfoden eller sidder og SMSer under kørslen - hvad ved jeg.

Så kan vi med lige så god ret sige: Hvad rager det os hvad der sker i Ukraine ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 01, 2015, 05:24:22 pm »
Farvel-farvel  :JC_ghey: :blum3:

Du behøver jo ikke at være skadefro, vel?  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Fruppe

• Gæst
« Svar #18 Dato: Februar 01, 2015, 06:58:21 pm »

Tro ikke at du dermed får fred til at sprøjte propaganda.

Rollo

• Gæst
« Svar #19 Dato: Februar 01, 2015, 10:04:03 pm »
Ærgreligt for os andre, for jeg synes i hvert fald, at du har skrevet nogle gode debatindlæg. Men som Debatsvinet skrev, så er der jo mulighed for at vende tilbage.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #20 Dato: Februar 20, 2015, 02:46:43 am »

Du behøver jo ikke at være skadefro, vel?  :girl_sad:

Det er jeg da heller ikke.  :angel (2): :baby: :dance3:
Midlerne er underordnede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Ikke bare skadefro ...
« Svar #21 Dato: Februar 20, 2015, 05:52:49 am »
Vel er du så! ... Du er så gennemsyret af had mod omtalte debattør så du dårligt kan skjule det ...  :sick:

« Senest Redigeret: Februar 20, 2015, 05:56:18 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

MannerKA

• Gæst
Sv: Ikke bare skadefro ...
« Svar #22 Dato: Februar 20, 2015, 07:58:46 am »
Citér
Vel er du så! ... Du er så gennemsyret af had mod omtalte debattør så du dårligt kan skjule det ...  :sick:

Du replicerer til et overordentligt sygt menneske, som til "rette" tid og sted kan blive livsfarlig for patriotisk indstillede danskere, det er du godt klar over, ikke?
Men du har ret. Ganske vist kan den intelligente dame, som indledte tråden, vaske gulv med ham samtidig med at hun taler i telefon m.v., fordi her er tale om absolutte modsætninger, en klog, meget vidende og velformuleret debattør overfor en svagt begavet, udygtig, dårligt formuleret og hadefuld islamapologet.

Det er mærkeligt, så tit man læser i dagens debat, at det er de nationale, der er "hadefulde" (bare se Hjernetomme-Anna; hun kan ikke nævne nationalsindede uden at blævre "hadefulde"). Det hører formentlig til venstrefløjens ny-sprog: de fædrelandskærlige er "sorte, højreekstreme, hææææædefulde, ny-nazistiske og radikaliserede" mens de selv er "humanistiske, antifascistiske mangfoldighedstilhængere." Selvfølgelig til at brække sig over, men man kan også vælge en sund latter, ikke?   :biggrin:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #23 Dato: Februar 20, 2015, 11:45:56 am »

Nej, jeg ønsker hende alt det bedste, for modsat dig mener jeg, at der er plads til os alle. Jeg kunne aldrig drømme om at dømme mennesker, der mener noget andet end mig ude.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: Februar 20, 2015, 11:49:00 am »
Citér

Du replicerer til et overordentligt sygt menneske, som til "rette" tid og sted kan blive livsfarlig for patriotisk indstillede danskere, det er du godt klar over, ikke?

Det der er jo ren ståmandsargumentation - du opstiller et usandt kriterie om min person, og så angriber du mig for det. Flot, Hans. Nu har jeg sådan set været aktiv i fredsbevægelsen siden 60erne - og er da også pacifist af hjertet. Jeg handler med meninger, jeg er aktiv ved kulturele arrangementer, ved møder og læserbreve. Og det ønsker du at dræbe mig for. Godt du og dine aldrig kommer til magten. 

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 20, 2015, 01:08:13 pm »

Du har helt ret, vedkommende er lige så syg i roen som de imamer der udspreder deres had mod danskerne i grimhøjmoskeen.
Ud af røret med dem begge.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Februar 20, 2015, 01:49:53 pm »
 :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Tiggerdyret er muslim!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #27 Dato: Februar 20, 2015, 03:18:08 pm »

Du har helt ret, vedkommende er lige så syg i roen som de imamer der udspreder deres had mod danskerne i grimhøjmoskeen.
Ud af røret med dem begge.

Nå, jeg går ellers ind for demokrati, også selvom det måtte betyde, at mennesker, der mener noget andet end jeg, kommer til magten. Og det er forskellen på dig og mig.  :baby: :aww:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #28 Dato: Februar 20, 2015, 03:19:06 pm »
:bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Tiggerdyret er muslim!

nej, jeg er gæv kommunist, og dermed er jeg slet ikke religiøst anlagt. Hvorfor nu denne stråmands-argumentation?