Forfatter Emne: En hilsen fra en "adfærdsforstyrret!"  (Læst 6017 gange)

Hellefred

• Gæst
En hilsen fra en "adfærdsforstyrret!"
« Dato: Januar 31, 2015, 08:07:52 pm »
Jeg vil gerne sende mit sidste bidrag i måske længere tid til Din-debat.dk.
Det bliver vist lidt langt. Sådan er det, når man har tankerne fyldt med så meget af, hvad der sker i og omkring ens fædreland.
Grunden til, at jeg ikke i den kommende tid vil være så aktiv på internetdebatten, er at jeg synes den danske debat står utroligt fastlåst. Og misforstå mig ikke; den kan formentlig ikke andet.
De to fronter, som - ligesom på Sol.debat i sin tid og i andre medier - står overfor hinanden i spørgsmålet om Danmark og danskernes eksistens/den islamiske trussel både ude- og indefra, står meget stejlt. Desværre kan det nok ikke være anderledes. Vær overbærende og lad mig for en gangs skyld citere mig selv:

"Historien fortæller, at når Danmarks eksistens står på spil, når alle ordene er brugt, splittes folket. Så meget at gamle venskaber går i stykker og familiemedlemmer dårligt kan udholde at være i stue med hinanden. Under besættelsen 1940-45 var de tyskvenliges humørkurve et vrangvendt spejlbillede af modstandsbevægelsens. Man forstod til sidst knap nok hinandens sprog. Ligheden med nutiden og givetvis fremtidens Danmark er til at få øje på. [...] Eksotiske, velduftende, interessante rejser sættes som argument (!) overfor advarslen om, at det Europa rundt faktisk er i moskéer under råbende imamers forbandelser af os, de vantro, at et islamisk vesten forberedes! En stormoské er et symbol på muhamedanernes overherredømme, på deres kulturbesættelse af gamle nationalstater. Et kæmpesymbol på en fremtid med sharia-lov, forbud og påbud om det ene og det andet osv, osv." (Nordjyske Stiftstidende, oktober 2009.)

Mere end fem år efter kan jeg sidde en stille aften og fundere:
Hvor længe har vi nationalsindede, som giver vor mening til kende, nu forsøgt at anskueliggøre, hvad islam er og hvad islam vil i Europa?
Og stadig er der mange, der ikke kan se elefanten i stuen. Selv om de udmærket ved, hvilken ond religiøst baseret ideologi, der står bag kvindeslaveriet, æresdrabene, halshugningerne, "hævn"-mordet på Theo van Gogh, planer om det samme på Salman Rushdie og Ayaan Hirsi Ali, de mislykkede forsøg på Westergaard og Hedegaard, nedslagtningen af tegnerne i Paris, terrorplanerne, terrorbomberne, terroren...

Og stadig skal man høre fra bl.a. en statsministerkandidat, at "terroren har ingenting med islam at gøre!"
Herinde oprettes endog emnetråde om, at islamkritik er en personlighedsforstyrrelse - de har lært lektien, de gamle røde, som ubesværet har forvandlet sig til islamapologeter. Sygeliggørelsen af anderledes tænkende, kendes jo bl.a. fra den heldigvis hedengangne sovjetunion, hvor systemkritikere blev anbragt på psykiatriske afdelinger.
I Norden anno 2015 er man "kun" i fare for at miste sit arbejde, hvis man demonstrerer mod islamiseringen i Oslo og København.

Hvordan vil toppolitikere og Din-debat-profiler, som fortsat snakker om "de moderate muslimer" og "den fredelige religion" egentlig forklare hellig krig-tilhængernes adfærd?

"Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf."  Sura 9.3.

"Tag (derfor) ingen af de vantro som venner, førend de overgiver sig til Allahs sag, men hvis de vender sig bort, så grib dem og dræb dem."  Sura 4.90

"Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller korsfæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!  Sura  5.33.

"Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken med sværdet! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending. Allah er streng til at straffe. Sådan er det! Smag det! De vantro har ildens straf i vente." Sura 8.12-14.

"Vær ikke dovne i at søge at forfølge de vantro folk, selv om dette måtte være jer ubehageligt."  Sura 4.57.

"I skal bekæmpe folk, medmindre de bekender sig til islam." Sura 48.17.

"Og når i møder de vantro, så ned med hovederne, til I har iværksat et blodbad iblandt dem; da skal I stramme lænkerne."  Sura 47.4-5.

"Vantro er bestemt de, der siger: Kristus, Marias søn, er Gud."  Sura 5.17.

" Det ligger i islams natur at herske og ikke at blive behersket samt at påtvinge alle nationer sine love og udvide sin magt over hele planeten." (Hassan al-Banna, grundlægger af Det Muslimske Broderskab.)

Hvordan kan mennesker, for hvem ovenstående er hellige, ufravigelige ord leve i fred og fordragelighed med andre kulturer?
Det kan de ikke!

Min overbevisning er, at islam nok er den uhyggeligste og ondeste politiske ideologi, verden har set. Kommunismen og nazismen var slemme. Men islamismen er den værste - og det er den, der truer vor civilisation anno 2015.

Til alle gode danske, som læser dette: Pas godt på jer. Vi "ses" nok - enten her eller et andet godt sted.   :girl_bye2: :kiss2:

« Senest Redigeret: Januar 31, 2015, 08:13:50 pm af Hellefred »

Anklageren

• Gæst
Had som drivkraft
« Svar #1 Dato: Januar 31, 2015, 09:07:41 pm »
Du har et veludviklet sprog, og har brugt meget tid på at udvælge nogen ligegyldige skriftsteder fra koranen, som du har løsrevet fra sammenhængen.

Du skriver meget svulstigt om, at selve Danmarks eksistens står på spil på grund af sølle 4% muslimer, som åbenbart er nok til at skræmme de nationale fra vid og sans.

Jeg ved godt, at du decideret ikke er nynazist, men jeg ville ønske at du var så lidt nynazist, at du kan kende forskel på et militært angreb og på en grønthandler, som sælger asparges og nye kartofler.

Hvis der ikke er mere salt i den danske folkesjæl, end at den lader sig vælte af det lille mindretal, så kan det næsten være det samme, men det er der heldigvis.

Nu er vi nede og bekæmpe Islamisk Stat, og det er en indsats, der kalder på respekt, fordi vi bekæmper jihadisterne, som er skyldige - og det er en kamp, som allerede har båret frugt, fordi de moderate muslimer har befriet Kobane efter fire måneders voldsomme kampe, og er i gang med at befri landsbyerne øst for byen.

Der er ingen tvivl om, at danskernes luftstøtte har været en god hjælp, og det er en kamp imod fundamentalistisk islam, som jeg helhjertet støtter - i modsætning til din kamp imod et lille mindretal af rengøringskoner, taxachauffører og pizzabude.

Det er unægtelig noget mindre heroisk, selvom du har evnen til at få det til at lyde, som om du vil besejre noget, der ligner Hitlers tropper.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2015, 09:31:47 pm af Anklageren »

El_Nino

• Gæst
Sv: En hilsen fra en "adfærdsforstyrret!"
« Svar #2 Dato: Januar 31, 2015, 09:28:26 pm »
Helle og - jeg tror det var en som hed "Mira" - hold nu op med det selvpineri - Der er s.. brug for seriøse debatører her, som i andre foraer - mener  "Mira"  :pooh_honey: var canadisk, men du var jo den, som ledte mig hertil d.-d.dk  :super:, så hvad er den egentlige grund til at forlade denne :Laie_44: skude - synes trods alt, at klimaet her er bedre end på sol.dk :music: :music2:

Domprovsten

• Gæst
Sv: Had som drivkraft
« Svar #3 Dato: Januar 31, 2015, 10:09:50 pm »
Citér
Du har et veludviklet sprog, og har brugt meget tid på at udvælge nogen ligegyldige skriftsteder fra koranen, som du har løsrevet fra sammenhængen.

Ligegyldige!!  :connie_22:  Jeg ville gerne se/høre dig opsøge én af de lærde, hvorfor ikke imamen fra Grimhøj-moskéen i Aarhus, og forklare ham det. Jeg ville dog holde mig lidt på afstand, når du siger det til ham!

Citér
..det er en kamp imod fundamentalistisk islam, som jeg helhjertet støtter - i modsætning til din kamp imod et lille mindretal af rengøringskoner, taxachauffører og pizzabude.

Du forstår næsten ingenting om, hvordan islam arbejder, vel? Eller virker du bundnaiv, fordi du spiller dum i dit utrættelige arbejde med at hyggeliggøre islam?
Hvis man tænker tilbage på, hvilke typer der f.eks. planlagde og udførte 11. september eller bomberne i London (2005), så var det ikke lige taxachauffører eller pizzabude, vel? Hvis jeg skulle pege på, hvor en større risiko kan findes, ville mine tanker snarere strejfe universitetsmiljøet og moskémiljøet. Jeg ville tænke på stille, rolige personer meget langt fra disse "gangsta-arabere", der dårligt kan råbe andet end "Du ska fuckin' respektier maij, ellers fuck dig, vi knepper din dætter og din moe!"

Indlægget virker som skrevet af en "meget lille ånd", en person fattig på både viden om islam/islams hensigter og på evne til at se ting i sammenhæng.
Men det kan godt være, jeg er lovlig hård, det er også utaknemmeligt at skrive lige efter en sand mester.

Imidlertid passer din overskrift dårligt til det du skrev; det er som bekendt islamisterne, som i ekstrem grad er drevet af et ætsende, blodtørstigt had.
« Senest Redigeret: Januar 31, 2015, 10:21:31 pm af Domprovsten »

Anklageren

• Gæst
Sv: Had som drivkraft
« Svar #4 Dato: Januar 31, 2015, 11:01:18 pm »

Du forstår næsten ingenting om, hvordan islam arbejder, vel? Eller virker du bundnaiv, fordi du spiller dum i dit utrættelige arbejde med at hyggeliggøre islam?
Hvis man tænker tilbage på, hvilke typer der f.eks. planlagde og udførte 11. september eller bomberne i London (2005), så var det ikke lige taxachauffører eller pizzabude, vel? Hvis jeg skulle pege på, hvor en større risiko kan findes, ville mine tanker snarere strejfe universitetsmiljøet og moskémiljøet. Jeg ville tænke på stille, rolige personer meget langt fra disse "gangsta-arabere", der dårligt kan råbe andet end "Du ska fuckin' respektier maij, ellers fuck dig, vi knepper din dætter og din moe!"

Indlægget virker som skrevet af en "meget lille ånd", en person fattig på både viden om islam/islams hensigter og på evne til at se ting i sammenhæng.
Men det kan godt være, jeg er lovlig hård, det er også utaknemmeligt at skrive lige efter en sand mester.

Imidlertid passer din overskrift dårligt til det du skrev; det er som bekendt islamisterne, som i ekstrem grad er drevet af et ætsende, blodtørstigt had.

Den store ånd tror, at muslimerne er lydige undersåtter, som lystrer de åndelige ledere, der er Allahs stedfortrædere på jorden, men sandheden er, at de er udisciplinerede og meget ofte er uenige eller endda i direkte kamp imod hinanden.

Der er ikke længe siden, at nogen der lyder præcist lige som dig, fyldte debatten med Gadaffi-citater om, hvordan han og islam ville besejre Europa, men nu er han blevet revet i stykker af sit eget folk.

Der har i 2011 været revolutioner i Tunesien, Egypten og Libyen, opstande i Yemen, Syrien og Bahrain samt omfattende protester i Algeriet, Irak, Jordan, Marokko, Kuwait, Libanon, Mauretanien, Saudi-Arabien, Sudan, Vestsahara og ved Israels grænse.

Vi oplever lige nu en blodig borgerkrig i Syrien, hvor Bashar al-Assads styre udkæmper kampe over hele landet mod såvel sekulære som religiøse oprørere. Krigen har ført til et meget stort antal dræbte, omfattende ødelæggelser og til, at millioner af syrere er flygtet fra landet.

Det er ikke længe siden, at Irak og Iran var i en meget blodig krig imod hinanden, og Irak indtog senere nabolandet Kuwait.

Muslimer har endda gasset hinanden, og alt det jeg beskriver er sket indenfor en kort årrække - så enhver må kunne forstå, at det billede som du forsøger at tegne af islam, som en velsmurt religiøs maskine med en fælles plan om at indtage Europa ikke har bund i virkeligheden.

Vi hører hele tiden, at islam aldrig har kunnet enes med andre religioner, men sandheden synes at være, at de er en religion i indbyrdes strid - for i de sidste tre hundrede år er muslimer nogen af de eneste, som vi europæere ikke har været i krig med - bortset fra koloniernes løsrivelse.

Derfor synes jeg, at min overskrift passer udmærket, for den propaganda vi hører, er som at høre en gentagelse af Zions Vises Protokoller.

Til dem, der ikke ved hvad det drejer sig om, kan jeg tilføje, at Zions Vises Protokoller er et falskneri, der foregiver at beskrive en jødisk plan om verdensherredømme, som udgiver sig for at stamme fra en række møder afholdt af jøder og frimurere i Basel 1897 samtidig med 1. zionistkongres (Zions Vises Protokoller var aktuel helt indtil afsløringerne fra koncentrationslejrene vendte folkestemningen til jødernes fordel).

http://www.denstoredanske.dk/Geografi_og_historie/Mellem%C3%B8sten/Mellem%C3%B8sten_efter_1947/Det_Arabiske_For%C3%A5r

Alt det forhindrer ikke, at der er en hård kerne af fundamentalistiske muslimer, som er vores fjender - men billedet af islam som en erobrer ideologi, som har en plan om at overtage Europa, er hadsk propaganda uden hold i virkeligheden.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2015, 02:42:58 am af Anklageren »

Domprovsten

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 31, 2015, 11:19:16 pm »
Meget apropos.
Så har Islamisk Stat offentliggjort en video, der angiveligt viser henrettelsen af den japanske journalist Kenji Goto. Videoen bærer titlen "En besked til Japans regering", og der siges:

"Denne kniv vil ikke alene slagte Kenji, den vil også skabe blodbad, hvor end jeres folk bliver fundet."

http://www.bt.dk/udland/japansk-gidsel-meldes-henrettet-af-islamisk-stat

Jeg kan ikke se andet, end at de forstår koranen og det hele.
Det passer jo fuldstændig sammen med de vers, Hellefred citerede - og som Anklageren kalder "ligegyldige".
Særlig nummer 7, kaldet sura 47.4-5 . Der er jo den med blodbadet!

Jo, gu' er det en hæslig, uhyggelig blod-ideologi. Og det HAR noget med islam at gøre!!
« Senest Redigeret: Januar 31, 2015, 11:22:19 pm af Domprovsten »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 31, 2015, 11:27:17 pm »
Jamen Hellefred, det er lidt ærgerligt at du vil forlade debatten, for du argumenterer i det mindste for din sag. Det er en sjælden fugl.

Men kig ind engang imellem.

Anklageren

• Gæst
Jo - Domprovst
« Svar #7 Dato: Januar 31, 2015, 11:39:15 pm »
Jeg lavede en lille tilføjelse i slutningen af min kommentar, før jeg læste dit svar: Alt det forhindrer ikke, at der er en hård kerne af fundamentalistiske muslimer, som er vores fjender - men billedet af islam som en erobrer ideologi, som har en plan om at overtage Europa, er hadsk propaganda uden hold i virkeligheden.

Eftersom det er muslimer, som forsøger at bekæmpe Islamisk Stat, og som for helt nylig har drevet Islamisk Stat på flugt i Kobani - så synes jeg det klinger mere end hult - når du påstår, at Islamisk Stat er de eneste muslimer, som "... forstår koranen og det hele."

Det du anfører om de danske muslimer er jo ikke andet end snak - for de har hverken sprunget bomber eller majet danskere ned med maskinpistoler - men gjort rent og bragt pizzaer ud - og de har heller ikke hævnet sig på dig, selvom du generer dem groft.

« Senest Redigeret: Februar 01, 2015, 02:53:27 am af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
« Svar #8 Dato: Februar 01, 2015, 02:58:42 am »
Jamen Hellefred, det er lidt ærgerligt at du vil forlade debatten, for du argumenterer i det mindste for din sag. Det er en sjælden fugl.

Men kig ind engang imellem.

Nu er der næsten kun den ekstreme højrefløj på din-debat bortset fra mig, fordi de fleste andre er flygtet. Dem tilhører hellefred også, men det er da rigtigt, at hellefred kommer med argumenter, og de er helt identiske med Danskernes Partis argumenter, men hun har sin egen stil, og den er ret god.

« Senest Redigeret: Februar 01, 2015, 06:27:02 am af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 01, 2015, 02:31:35 pm »
Jeg vil gerne sende mit sidste bidrag i måske længere tid til Din-debat.dk.
Det bliver vist lidt langt. Sådan er det, når man har tankerne fyldt med så meget af, hvad der sker i og omkring ens fædreland.
Grunden til, at jeg ikke i den kommende tid vil være så aktiv på internetdebatten, er at jeg synes den danske debat står utroligt fastlåst. Og misforstå mig ikke; den kan formentlig ikke andet.
De to fronter, som - ligesom på Sol.debat i sin tid og i andre medier - står overfor hinanden i spørgsmålet om Danmark og danskernes eksistens/den islamiske trussel både ude- og indefra, står meget stejlt. Desværre kan det nok ikke være anderledes. Vær overbærende og lad mig for en gangs skyld citere mig selv:

"Historien fortæller, at når Danmarks eksistens står på spil, når alle ordene er brugt, splittes folket. Så meget at gamle venskaber går i stykker og familiemedlemmer dårligt kan udholde at være i stue med hinanden. Under besættelsen 1940-45 var de tyskvenliges humørkurve et vrangvendt spejlbillede af modstandsbevægelsens. Man forstod til sidst knap nok hinandens sprog. Ligheden med nutiden og givetvis fremtidens Danmark er til at få øje på. [...] Eksotiske, velduftende, interessante rejser sættes som argument (!) overfor advarslen om, at det Europa rundt faktisk er i moskéer under råbende imamers forbandelser af os, de vantro, at et islamisk vesten forberedes! En stormoské er et symbol på muhamedanernes overherredømme, på deres kulturbesættelse af gamle nationalstater. Et kæmpesymbol på en fremtid med sharia-lov, forbud og påbud om det ene og det andet osv, osv." (Nordjyske Stiftstidende, oktober 2009.)

Mere end fem år efter kan jeg sidde en stille aften og fundere:
Hvor længe har vi nationalsindede, som giver vor mening til kende, nu forsøgt at anskueliggøre, hvad islam er og hvad islam vil i Europa?
Og stadig er der mange, der ikke kan se elefanten i stuen. Selv om de udmærket ved, hvilken ond religiøst baseret ideologi, der står bag kvindeslaveriet, æresdrabene, halshugningerne, "hævn"-mordet på Theo van Gogh, planer om det samme på Salman Rushdie og Ayaan Hirsi Ali, de mislykkede forsøg på Westergaard og Hedegaard, nedslagtningen af tegnerne i Paris, terrorplanerne, terrorbomberne, terroren...

Og stadig skal man høre fra bl.a. en statsministerkandidat, at "terroren har ingenting med islam at gøre!"
Herinde oprettes endog emnetråde om, at islamkritik er en personlighedsforstyrrelse - de har lært lektien, de gamle røde, som ubesværet har forvandlet sig til islamapologeter. Sygeliggørelsen af anderledes tænkende, kendes jo bl.a. fra den heldigvis hedengangne sovjetunion, hvor systemkritikere blev anbragt på psykiatriske afdelinger.
I Norden anno 2015 er man "kun" i fare for at miste sit arbejde, hvis man demonstrerer mod islamiseringen i Oslo og København.

Hvordan vil toppolitikere og Din-debat-profiler, som fortsat snakker om "de moderate muslimer" og "den fredelige religion" egentlig forklare hellig krig-tilhængernes adfærd?

"Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf."  Sura 9.3.

"Tag (derfor) ingen af de vantro som venner, førend de overgiver sig til Allahs sag, men hvis de vender sig bort, så grib dem og dræb dem."  Sura 4.90

"Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller korsfæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!  Sura  5.33.

"Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken med sværdet! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending. Allah er streng til at straffe. Sådan er det! Smag det! De vantro har ildens straf i vente." Sura 8.12-14.

"Vær ikke dovne i at søge at forfølge de vantro folk, selv om dette måtte være jer ubehageligt."  Sura 4.57.

"I skal bekæmpe folk, medmindre de bekender sig til islam." Sura 48.17.

"Og når i møder de vantro, så ned med hovederne, til I har iværksat et blodbad iblandt dem; da skal I stramme lænkerne."  Sura 47.4-5.

"Vantro er bestemt de, der siger: Kristus, Marias søn, er Gud."  Sura 5.17.

" Det ligger i islams natur at herske og ikke at blive behersket samt at påtvinge alle nationer sine love og udvide sin magt over hele planeten." (Hassan al-Banna, grundlægger af Det Muslimske Broderskab.)

Hvordan kan mennesker, for hvem ovenstående er hellige, ufravigelige ord leve i fred og fordragelighed med andre kulturer?
Det kan de ikke!

Min overbevisning er, at islam nok er den uhyggeligste og ondeste politiske ideologi, verden har set. Kommunismen og nazismen var slemme. Men islamismen er den værste - og det er den, der truer vor civilisation anno 2015.

Til alle gode danske, som læser dette: Pas godt på jer. Vi "ses" nok - enten her eller et andet godt sted.   :girl_bye2: :kiss2:

Det er jeg da ked af Helle ...  :sad: :unsure:  Du er jo  om jeg så må sige en af spydspidserne her i det de røde kalder "muslimdebatten" ... :afro: 

Men du kommer sikkert frygteligt tilbage på et tidspunkt og leverer dine altid gode indlæg ...  :smile:

Mvh. Grisen...  :thumbsup:
« Senest Redigeret: Februar 01, 2015, 02:50:20 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 01, 2015, 02:43:47 pm »
Meget apropos.
Så har Islamisk Stat offentliggjort en video, der angiveligt viser henrettelsen af den japanske journalist Kenji Goto. Videoen bærer titlen "En besked til Japans regering", og der siges:

Hvad rager det os, hvad der sker i en fjern ørken?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 01, 2015, 03:03:46 pm »

Er det Ukraine du mener ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 01, 2015, 03:36:23 pm »

Sjovt du nævner det? Krigen i Ukraine har alle terrorens karakteristiska og kristendommen fylder meget i Muskovy agitation. Derfor er krigen i Ukraine kristen terror som har kostet officielt 5 000 mennesker livet. I modsætning til 12 franskmænd, som antageligt er mindre end hvad der bliver dræbt i trafikken i Frankrig hver dag, fordi de ikke kan beherske speederfoden eller sidder og SMSer under kørslen - hvad ved jeg.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: Februar 01, 2015, 04:08:37 pm »
Farvel-farvel  :JC_ghey: :blum3:
Midlerne er underordnede.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 01, 2015, 04:20:37 pm »

Sjovt du nævner det? Krigen i Ukraine har alle terrorens karakteristiska og kristendommen fylder meget i Muskovy agitation. Derfor er krigen i Ukraine kristen terror som har kostet officielt 5 000 mennesker livet. I modsætning til 12 franskmænd, som antageligt er mindre end hvad der bliver dræbt i trafikken i Frankrig hver dag, fordi de ikke kan beherske speederfoden eller sidder og SMSer under kørslen - hvad ved jeg.

Det er ikke antallet af dræbte, det er måden de blev dræbt på, klogesen,   :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)