Forfatter Emne: Vred over drabet på danske Louisa: Skød tysk toppolitiker  (Læst 895 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Vred over drabet på danske Louisa: Skød tysk toppolitiker
« Dato: Juli 10, 2019, 11:17:08 pm »
Din-Debat elsker GYSEhistorier. Jeg kan glæde jeg over at der er en ny historie som i rigtig kan GYSE over  :hyper: :hyper: :hyper:

Citér
Tre gange har den 45-årige hovedmistænkte i mordet på Walter Lübke angiveligt stået uden for den dræbtes hus med en pistol i lommen.

De to første gange stod han der bare. Men om natten til den 2. juni var han så vred over drabet på to unge kvinder i Marokko, at han slog til og skød.

Ifølge en politirapport, som blandt andre Süddeutsche Zeitung bringer uddrag af, har særligt tre episoder provokeret den 45-årige mistænkte i en sådan grad, at han var klar til at slå ihjel.

Først var det de seksuelle overgreb på unge piger i Köln i 2015 og 2016. Dernæst terrorangrebet i Nice, hvor 85 personer mistede livet i 2016.

Den mistænkte projekterede vreden over de islamiske angreb over på CDU-politikeren Walter Lübke, der tidligere har forsvaret, at regeringen lod en million migranter og flygtninge krydse grænsen til Tyskland i 2015.

Den 45-årige erkender ifølge rapporten, at han var været i tvivl om, hvorvidt han faktisk skulle slå Walter Lübke ihjel.

Men da to unge kvinder, danske Louisa Vesterager Jespersen og norske Maren Ueland, blev slået ihjel i Marokko, tippede balancen for den 45-årige.

Videoen af drabet på de to piger, hvor drabsmændene sværger troskab til bl.a. Islamisk Stat, gik verden rundt og fik den 45-årige til at gribe til våben.

Og nu til den del hvor i rigtig kommer til at GYSE  :hyper: :hyper:

Citér
Walter Lübkes død blev mødt med jubel på de sociale medier af højreekstremister – en reaktion, som chokerede det meste af Tyskland.

Så skal der rigtig GYSES  :almirena_04: :almirena_04: :almirena_04: :almirena_04:
https://www.bt.dk/udland/vred-over-drabet-paa-danske-louisa-skoed-tysk-toppolitiker
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
Sv: Vred over drabet på danske Louisa: Skød tysk toppolitiker
« Svar #1 Dato: Juli 10, 2019, 11:25:42 pm »
Troll.

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 10, 2019, 11:40:31 pm »
Troll.
Det kan du selv være  :blum:

Men nu så jeg også GYSEvideoen fra New Zealand hvor en Alquada moske blev skudt. Der var der også rigtig mange der GYSEDE der :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: der var også nogen der var super glad fordi at der efter mange år endelig kom en ny Breivik :big_grin:
« Senest Redigeret: Juli 11, 2019, 12:12:30 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Masseskyderi i moske i Quebec
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2019, 09:26:59 am »
Troll.

Men nu så jeg også GYSEvideoen fra New Zealand hvor en Alquada moske blev skudt. Der var der også rigtig mange der GYSEDE der :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: der var også nogen der var super glad fordi at der efter mange år endelig kom en ny Breivik :big_grin:

Et masseskyderi fandt sted den 29. januar 2017 i en moske i nærheden af Québec by i delstaten Québec. Seks mennesker blev dræbt og nitten såret, da en enlig pistolmand åbnede ild efter aftenbønnen.

https://da.wikipedia.org/wiki/Masseskyderi_i_moske_i_Quebec

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
    • Vis profil
Han var en amatør
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2019, 10:53:40 am »
Troll.

Et masseskyderi fandt sted den 29. januar 2017 i en moske i nærheden af Québec by i delstaten Québec. Seks mennesker blev dræbt og nitten såret, da en enlig pistolmand åbnede ild efter aftenbønnen.

https://da.wikipedia.org/wiki/Masseskyderi_i_moske_i_Quebec
Brenton Tarrant dræbte lidt over 8 gange så mange.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Bersærkergang i San Diego
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2019, 11:05:16 am »
Mordere, som er inspireret af alt-right-bevægelsen, står bag 43 mord i USA i de seneste fire år

SAN DIEGO – 22-årige Elliot Rodger begyndte sin dag i december 2014 med at stikke sine tre roommates ihjel i den californiske universitetsby Isla Vista. Derefter tog han på Starbucks og købte sig en tredobbelt vanille-latte. Efter latten uploadede han et videomanifest til Youtube og fortsatte sin bersærkergang blandt unge collegestuderende.

Han skød tre piger i en studenterforening. To af dem døde. Derefter kørte han videre i sin åbne BMW, og skød vildt omkring sig på åben gade. Han torpederede flere tilfældige fodgængere, inden han kørte frontalt ind i en parkeret bil. Da det tilkaldte politi åbnede bildøren, havde Elliot Rodger skudt sig selv i hovedet.

Inden da havde han dræbt seks personer og såret 14 i den lille by tæt på Santa Barbara i det sydlige Californien.

Med sin ugerning blev Elliot Rodger den første af en række drabsmænd med forbindelse til den amerikanske højreekstremistiske bevægelse alt-right. ’Alt-right-mordere’ står bag i alt 43 drab i de seneste fire år, viser en opgørelse lavet af ngo’en Southern Poverty Law Center.

https://www.information.dk/udland/2018/07/right-tilhaengere-draebt-43-mennesker-paa-fire-aar

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Brenton Tarrant var en amatør
« Svar #6 Dato: Juli 11, 2019, 11:24:32 am »

Kristne falangister dræbte 50 gange så mange som Brenton Tarrant gjorde i Sabra og Shatila massakren.

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
    • Vis profil
Sv: Bersærkergang i San Diego
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2019, 11:41:09 am »
Mordere, som er inspireret af alt-right-bevægelsen, står bag 43 mord i USA i de seneste fire år

SAN DIEGO – 22-årige Elliot Rodger begyndte sin dag i december 2014 med at stikke sine tre roommates ihjel i den californiske universitetsby Isla Vista. Derefter tog han på Starbucks og købte sig en tredobbelt vanille-latte. Efter latten uploadede han et videomanifest til Youtube og fortsatte sin bersærkergang blandt unge collegestuderende.

Han skød tre piger i en studenterforening. To af dem døde. Derefter kørte han videre i sin åbne BMW, og skød vildt omkring sig på åben gade. Han torpederede flere tilfældige fodgængere, inden han kørte frontalt ind i en parkeret bil. Da det tilkaldte politi åbnede bildøren, havde Elliot Rodger skudt sig selv i hovedet.

Inden da havde han dræbt seks personer og såret 14 i den lille by tæt på Santa Barbara i det sydlige Californien.

Med sin ugerning blev Elliot Rodger den første af en række drabsmænd med forbindelse til den amerikanske højreekstremistiske bevægelse alt-right. ’Alt-right-mordere’ står bag i alt 43 drab i de seneste fire år, viser en opgørelse lavet af ngo’en Southern Poverty Law Center.

https://www.information.dk/udland/2018/07/right-tilhaengere-draebt-43-mennesker-paa-fire-aar
Er det nu at vi skal GYSE?  :big_grin:

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
    • Vis profil
Sv: Brenton Tarrant var en amatør
« Svar #8 Dato: Juli 11, 2019, 11:41:56 am »

Kristne falangister dræbte 50 gange så mange som Brenton Tarrant gjorde i Sabra og Shatila massakren.

Du kan ikke sammenligne rigtig mange mennesker med en enkel person. 

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er jo tilhænger af GYSE-bevægelsen
« Svar #9 Dato: Juli 11, 2019, 12:02:27 pm »

Du kan ikke sammenligne rigtig mange mennesker med en enkel person.

Det kan jeg da snilt gøre, fordi du lægger vægt på GYSE-effekten.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 11, 2019, 02:17:11 pm »
Jeg ved ikke om der er noget der er gået mig forbi, men jeg synes ikke at der er noget forkert i at gyse over mord. Faktisk vil jeg argumentere for at hvis man aldrig gyser over bestialske handlinger, er der noget galt. Hvem her gysede ikke over 11. september, eller Utøya? Jeg forstår godt at man opbygger en slags resistens overfor terrorhandlinger, for hvis man skulle investerer sig følelsesmæssigt hver gang, ville man være konstant handlingslammet. Men hvis man aldrig føler noget når der er sket noget forfærdeligt, så har man altså mistet noget af sin menneskelighed.

Så jeg synes man skal gyse løs. Det betyder ikke at man skal handle i affekt, dog.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Selvfølgelig skal man gyse
« Svar #11 Dato: Juli 11, 2019, 02:42:08 pm »
Jeg ved ikke om der er noget der er gået mig forbi, men jeg synes ikke at der er noget forkert i at gyse over mord. Faktisk vil jeg argumentere for at hvis man aldrig gyser over bestialske handlinger, er der noget galt. Hvem her gysede ikke over 11. september, eller Utøya? Jeg forstår godt at man opbygger en slags resistens overfor terrorhandlinger, for hvis man skulle investerer sig følelsesmæssigt hver gang, ville man være konstant handlingslammet. Men hvis man aldrig føler noget når der er sket noget forfærdeligt, så har man altså mistet noget af sin menneskelighed.

Så jeg synes man skal gyse løs. Det betyder ikke at man skal handle i affekt, dog.

Ifølge FN er der omkring 460.000 mord om året i verden, så man bliver nødt til at udvælge nogen kvalitets-gys, for det virker uoverkommeligt.

Hvem skal så udvælge dem?

« Senest Redigeret: Juli 11, 2019, 02:44:12 pm af Anklageren »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Selvfølgelig skal man gyse
« Svar #12 Dato: Juli 11, 2019, 02:57:30 pm »

Ifølge FN er der omkring 460.000 mord om året i verden, så man bliver nødt til at udvælge nogen kvalitets-gys, for det virker uoverkommeligt.

Aner det ikke. Jeg har ikke en objektiv algoritme. Men hvis ingen af disse mord kan gå en på, er der noget frygteligt galt.

Det kan være at ofret ligner en man kender, eller at der er børn involveret. Uanset hvad, synes jeg ikke man behøver nogensinde at retfærdiggøre over for andre at mand finder et mord gyseligt.

Igen vil jeg påpege at der er forskel på dette, og på folk der prøver at agiterer denne følelse frem for at få andre til at handle i affekt. Det er følelsesmæssig manipulation, og er naturligvis ikke i orden, uanset hvilken fløj der gør det.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Selvfølgelig skal man gyse
« Svar #13 Dato: Juli 11, 2019, 03:28:32 pm »

Aner det ikke. Jeg har ikke en objektiv algoritme. Men hvis ingen af disse mord kan gå en på, er der noget frygteligt galt.

Det kan være at ofret ligner en man kender, eller at der er børn involveret. Uanset hvad, synes jeg ikke man behøver nogensinde at retfærdiggøre over for andre at mand finder et mord gyseligt.

Igen vil jeg påpege at der er forskel på dette, og på folk der prøver at agiterer denne følelse frem for at få andre til at handle i affekt. Det er følelsesmæssig manipulation, og er naturligvis ikke i orden, uanset hvilken fløj der gør det.

Sagen er jo, at sådan en som DerRudi kræver at f.eks. jeg - skal gyse over noget - som han udvælger - men jeg plejer at gyse over noget andet - som han så bliver sarkastisk over, at jeg gyser over.

Jeg synes, det går ud over kvaliteten - og derfor synes jeg, at vi skal gyse helt privat.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 11, 2019, 04:54:15 pm »

Jeg opfatter det med at gyse som at være panisk angst for en irrationel fare. Jeg kan da godt have medfølelse med ofre for terror, men jeg går ikke rundt og er angst for at tage det offentlige eller flyve. Jeg gider derfor heller ikke gyse, hver gang jeg hører noget med en muslim. Der hvor problemet for mig opstår er, når folk gør deres følelser til fakta. Jeg finder det problematisk, når Rudi og andre gør det til et større problem, at to kvinder blev dræbt i Marokko, fordi de GYSER over nogle muslimer, men helt glemmer for eksempel sagen om Emilie Meng. Resultatet er jo sådan set det samme. Faktisk synes jeg, det er patriotiske antimuslimer, som har mistet mest menneskelighed, fordi de netop bruger terror og elendighed til at fremme en politisk dagsorden og hvor de aldrig skriver om drab, når det ikke handler om noget med muslimer.