Forfatter Emne: Nødvendigt at beskytte grænserne  (Læst 250 gange)

Online Højremanden (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Nødvendigt at beskytte grænserne
« Dato: Juli 09, 2019, 11:21:10 am »
- - -
« Senest Redigeret: Juli 09, 2019, 01:20:44 pm af Højremanden »
"Vor gamle fane, vort Dannebrog
som himlen gav os med sejr."

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Historieprofessor:Nødvendigt at beskytte grænserne
« Svar #1 Dato: Juli 09, 2019, 11:33:50 am »
Vi læser hverken 24snyd eller løgnesprøjten Politiken her på debatten.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 09, 2019, 11:36:50 am »
Desuden er antallet af flygtninge historisk lavt.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 09, 2019, 11:46:08 am »
Desuden er antallet af flygtninge historisk lavt.

Der har aldrig været flere ikke-hvide i Europa. Og i morgen er der endnu flere.
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 09, 2019, 11:47:25 am »

Mon ikke den radikale GuBBi læser Politiken?
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 09, 2019, 11:49:47 am »
Vi skal jo hjælpe minoriteterne.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 09, 2019, 11:51:01 am »
Hvad er en "cuck"?
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 09, 2019, 11:52:34 am »
En cuck er et engelsk slangord for en mand der synes det er frækt at se sin kone dyrke sex med andre mænd.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Det er en af de der vandrehistorier
« Svar #8 Dato: Juli 09, 2019, 11:52:50 am »
Den vigtigste pointe er, at  Uffe Østergaard må have ret, fordi han er akademiker

- selvom han forlængst er pensioneret.

Historien er endt her fra 24nyt, efter at have været en tur i et højreradikalt medie i Sverige, og skulle angiveligt stamme fra Politiken.

Der er nok en grund til, at vi ikke må læse de oprindelige artikler i Politiken.

Det flyder bare med vandrehistorier på den yderste højrefløj - som vandrer rundt mellem Danmark, Norge og Sverige - og det er da mega-sært, at artiklerne så tit er vandrehistorier (som en fattig erstatning for de påståede kilder).

- hvorfor må vi ikke læse de ægte kilder?

Online Højremanden (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 09, 2019, 11:56:48 am »

Mon ikke den radikale GuBBi læser Politiken?

Ellers gør Jens Rohde (RV). Han har kommenteret Uffe Østergaards synspunkter således:

"Det er helt ude af proportioner at skabe et billede af, at vores kultur og rettigheder er truet af den muslimske del af Danmark. Vi skal have en fælles stærkere udlændingepolitik, fælles asylregler og en fordeling af flygtninge imellem landene. Der kan aldrig nogensinde opfindes gode argumenter for, at vi hegner os selv ind med pigtråd."

Der har du den radikale dvs. bindegale politik på området. Det er Danmarks ulykke, at vi igen-igen har en regering, der er afhængig af støtte fra det parti (og kommunisterne i EL)!

Online Højremanden (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
Sv: Det er en af de der vandrehistorier
« Svar #10 Dato: Juli 09, 2019, 11:59:54 am »
Den vigtigste pointe er, at  Uffe Østergaard må have ret, fordi han er akademiker

- selvom han forlængst er pensioneret.

Historien er endt her fra 24nyt, efter at have været en tur i et højreradikalt medie i Sverige, og skulle angiveligt stamme fra Politiken.

Der er nok en grund til, at vi ikke må læse de oprindelige artikler i Politiken.

Det flyder bare med vandrehistorier på den yderste højrefløj - som vandrer rundt mellem Danmark, Norge og Sverige - og det er da mega-sært, at artiklerne så tit er vandrehistorier (som en fattig erstatning for de påståede kilder).

- hvorfor må vi ikke læse de ægte kilder?

Du kan da sagtens komme til at læse Uffe Østergaards synspunkter i Politiken. Du skal bare købe (papir-) avisen eller betale abonnement for at se den lede kulturradikale sprøjte på nettet. Det er jeg sikker på, at du gerne gør.
Så du har ingen undskyldninger for ikke at tage stilling. Vel?  :smile1:
« Senest Redigeret: Juli 09, 2019, 12:01:29 pm af Højremanden »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 09, 2019, 12:11:34 pm »
Du kan da sagtens komme til at læse Uffe Østergaards synspunkter i Politiken. Du skal bare købe (papir-) avisen eller betale abonnement for at se den lede kulturradikale sprøjte på nettet. Det er jeg sikker på, at du gerne gør.

Selvom jeg havde haft abonnement, så kan jeg jo ikke finde den, fordi der kun står i Fria Tider at "det" stammer fra Politiken  - og nu ved jeg ikke - om citaterne er revet ud af sammenhængen og sat sammen på en ny måde, som aldrig har været Uffe Østergaards hensigt.

Du burde bare have citeret Politiken, med nøjagtig kildeangivelse.

Nu venter jeg spændt på en forklaring om, hvorfor Højremanden ikke følger almindelig akademisk standart - især fordi han i oplægget er ved at falde på halen over, at Uffe Østergaard er akademiker - som om de er orakler.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 09, 2019, 12:26:18 pm »

Det er et link man kan klikke på.

Online Højremanden (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 09, 2019, 12:26:42 pm »

Selvom jeg havde haft abonnement, så kan jeg jo ikke finde den, fordi der kun står i Fria Tider at "det" stammer fra Politiken  - og nu ved jeg ikke - om citaterne er revet ud af sammenhængen og sat sammen på en ny måde, som aldrig har været Uffe Østergaards hensigt.

Nu venter jeg spændt på en forklaring om, hvorfor Højremanden ikke følger almindelig akademisk standart - især fordi han i oplægget er ved at falde på halen over, at Uffe Østergaard er akademiker - som om de er orakler.

Hvem "falder på halen"? Jeg nævnte blot, at manden er historieprofessor. Hvis han havde været noget andet, havde jeg selvfølgelig nævnt det. Du virker sygelig - men det kan jeg så også se, at der er andre, der skriver herinde.

Jeg er ligeglad med, at du beskylder mig for citatfusk, formentlig for at få mig til at betale for at læse en så suspekt avis som Politiken. Det vil aldrig ske.
Forøvrigt citerer BT også Østergaard. Hvad mon så der er i vejen med den? 

Jeg skal gerne - for det tilfældes skyld, at nogen er i tvivl - fortælle, at der er alt i vejen, ellers kan Anklageren jo blive tvunget til at læse Uffe Østergaards synspunkter, som generer ham så grumme meget. Derfor må de ikke eksistere. Det skal hest hedde sig, at det er små "højreekstreme" medier, der har lavet citatfusk. Det siger kun noget om én person: Anklageren.  :bad:

PS Er Din-debat en side forbeholdt akademikere, siden man skal leve op til en vis "standart" (det staves standard)?
« Senest Redigeret: Juli 09, 2019, 12:31:50 pm af Højremanden »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Så kommer der svinere i stedet for argumenter
« Svar #14 Dato: Juli 09, 2019, 12:38:38 pm »

Hvem "falder på halen"? Jeg nævnte blot, at manden er historieprofessor. Hvis han havde været noget andet, havde jeg selvfølgelig nævnt det. Du virker sygelig - men det kan jeg så også se, at der er andre, der skriver herinde.

Jeg er ligeglad med, at du beskylder mig for citatfusk, formentlig for at få mig til at betale for at læse en så suspekt avis som Politiken. Det vil aldrig ske.
Forøvrigt citerer BT også Østergaard. Hvad er der så i vejen med en? 

Jeg skal gerne - for det trilfældes skyld, at nogen er i tvivl - der er alt i vejen, eller s kan Anklageren jo blive tvunget til at læse Uffe Østergaards synspunkter, som generer ham så grumme meget. Derfor må de ikke eksistere. Det skal hest hedde sig, at det er små "højreekstreme" medier, der har lavet citatfusk. Det siger kun noget om én person: Anklageren.  :bad:

Tonen skinger - argumenterne svage

Du nævner to steder i oplægget, at Uffe Østergaard har titlen professor, selvom han forlængst er pensioneret.

Det er ikke relevant her, fordi han udtaler sig om aktuel politik som almindelig borger.

Du er også fuld af løgn - fordi jeg skrev, at jeg ikke ved "om citaterne er revet ud af sammenhængen og sat sammen på en ny måde, som aldrig har været Uffe Østergaards hensigt."

Det får du til, at jeg beskylder dig for citatfusk. Prøv da at være lidt mere seriøs.

Når jeg ikke ved det, så er det fordi det er en vandrehistorie, som også Fria Tider eller 24nyt i princippet kan have fusket med.

Der er jo en grund tíl, at man gerne vil kunne kontrollere kilden.