Forfatter Emne: Hvordan med at klage til Gubbi?  (Læst 1285 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Du afsporer tråden
« Svar #15 Dato: Juli 07, 2019, 10:23:36 am »
For dit eget bedste homosvaper, Der er ingen af os, der får noget ud af, at brovtebanden bliver ved med at udstille debattører som i gør. Få noget hjælp - brug humoren og lad så være med at lyve sådan. Du kan ikke klare dig iblandt danskere, hvis du bliver ved med at lyve sådan.

Tråden handler om, at du påstår at jeg er pædofil - og at du har misbrugt mindet om min afdøde kone ved at beskylde mig for at være skyld i hendes død.

Det er ikke debat - det er ikke normalt

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9564.msg134318#msg134318

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.6%
    • Vis profil
Sv: Du afsporer tråden
« Svar #16 Dato: Juli 07, 2019, 10:28:11 am »
For dit eget bedste homosvaper, Der er ingen af os, der får noget ud af, at brovtebanden bliver ved med at udstille debattører som i gør. Få noget hjælp - brug humoren og lad så være med at lyve sådan. Du kan ikke klare dig iblandt danskere, hvis du bliver ved med at lyve sådan.

Tråden handler om, at du påstår at jeg er pædofil - og at du har misbrugt mindet om min afdøde kone ved at beskylde mig for at være skyld i hendes død.

Jeg tror simpelthen ikke, at fedt kan se, hvor abnormt en opførsel det er. En ting er at kalde folk for skældsord som han plejer, men det der han har gang i ...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
Sv: Hvordan med at klage til Gubbi?
« Svar #17 Dato: Juli 07, 2019, 12:17:39 pm »
Anklager og homofaber, skal vi have ondt af jer... I må gerne svine andre debattører til, løgne og beskyldninger om andre, vi er alkoholikere o.s.v. 

Men åbenbart er i sarte, når andre giver jer, af samme skuffe  :bad:

Det bedste ville være, at I 2 stopper med jeres løgne, hver gang, I ikke kan klare jer, på andre måder !

Så får vi sikkert alle, en mere seriøs debat.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er ikke sådan, det er
« Svar #18 Dato: Juli 07, 2019, 12:26:54 pm »
Anklager og homofaber, skal vi have ondt af jer... I må gerne svine andre debattører til, løgne og beskyldninger om andre, vi er alkoholikere o.s.v. 

Det bedste ville være, at I 2 stopper med jeres løgne, hver gang, I ikke kan klare jer, på andre måder !

Du forsvarer, at man misbruger mindet om andres afdøde ægtefæller i en debat,

Mener du virkelig, at det er i orden at misbruge min kones alt for tidlige død i en debat?

Har du læst det?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 07, 2019, 12:34:41 pm »

Jeg lyver aldrig, men jeg bliver anklaget for at lyve. Det siger noget om fedt og dig, at I anklager folk for ting, som de ikke gør.  :smile1:
Jeg synes bare, at fedt burde få styr på sit liv og sine problemer. Jeg tager det ikke personligt, men finder ikke hans opførsel acceptabel.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 07, 2019, 12:38:33 pm »

Tråden handler om, at du begyndte at trække min afdøde kone ind i debatten og du begynder altid med at skrive om at jeg bor i kolonihavehus, misbruger af hash, hashpsykose OSV osv. Og anklageren svarer på et indlæg, der er stilet til en anden, det viser bare hvor aggressiv anklageren er
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 07, 2019, 12:41:12 pm »
Tråden handler om, at du begyndte at trække min afdøde kone ind i debatten og du begynder altid med at skrive om at jeg bor i kolonihavehus, misbruger af hash, hashpsykose OSV osv. Og anklageren svarer på et indlæg, der er stilet til en anden, det viser bare hvor aggressiv anklageren er

Jeg synes at du skal dokumentere det du skriver, ligesom seriøse debattører gør.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 07, 2019, 12:42:29 pm »

Jeg synes at du skal dokumentere det du skriver, ligesom seriøse debattører gør.

Du kan bare tage en tur tilbage i dine indlæg, så får du sandheden. Og dine små film, viser du er på røven
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 07, 2019, 12:44:49 pm »
I øjeblikket ligger yachten Elysian ud for Amaliehavnen i Kbh. det er sjældent den slags kommer til Danmark. Så er man i Kbh og interesseret i skibe og sejlads er den nok et besøg værd.

Her er nogle billeder fra nu og tidligere da den hed "Ester 3".

Den har infinity pool, som ses her, da den hed "Ester 3", nu hedder den "Elysian". Navnet blev ændret i 2017.

Her er saunaen

Iøvrigt kan den chartres, den har plads til 12 gæster, har en besætning på 17 mand og koster kun 350.000 Euro, - om ugen.

"Owners cabin"

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 07, 2019, 12:51:56 pm »
Dejlige billeder af skibet Phil og hvis du kender nogen der er interesseret i opskriften på mine klatkager, så siger du endelig til  :smile1:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er ikke seriøs
« Svar #25 Dato: Juli 07, 2019, 12:52:12 pm »
Du kan bare tage en tur tilbage i dine indlæg, så får du sandheden. Og dine små film, viser du er på røven

Du kan ikke bevise det, du skriver - men det kan jeg (og har gjort det).

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du er ikke seriøs
« Svar #26 Dato: Juli 07, 2019, 12:53:17 pm »

Du er bare fræk som en slagterhund!!  og her gik jeg og troede du ville have min opskrift på klatkager

Offline Allah ved bedst

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
Kære Anklageren
« Svar #27 Dato: Juli 07, 2019, 12:59:20 pm »
jeg ved godt, at Gubbi ret ofte er fraværende - og alt det der.

Jeg skriver, fordi fedt har givet mig skylden for, at min kone døde som ung.

Jeg tager ikke hans verbale overfald alvorligt - men her studsede jeg alligevel.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9564.msg134327#msg134327

Jeg synes det er at gå meget over stregen, selvom det er længe siden hun døde - og jeg ikke er dummere, end at jeg udmærket vidste, at jeg ikke skulle skrive det - hvis jeg kunne blive såret.

I dag er jeg afklaret med, at jeg umuligt kunne forudse hendes død - men sådan har jeg ikke haft det hele tiden.

Sagen er, at det kan fedt jo ikke vide noget om.

Om han er psykopat ved jeg ikke - men ville det ikke være på sin plads at kunne klage?

Bare engang imellem.

Det gør mig mindre ondt at høre, at din kone døde ung.

Vi kan jo lide, at ALLAH har taget omsorg for hende og at i Paradis sørger 72 jomfruer om hende.

Da vi begge elsker Islam, kommer vi begge op til ALLAH.

:heart2: :heart2: :heart2:   ALLAH ER STOR   :heart2: :heart2: :heart2:

:Cherna_29:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- men du kan ikke
« Svar #28 Dato: Juli 07, 2019, 01:01:07 pm »

Du er bare fræk som en slagterhund!!  og her gik jeg og troede du ville have min opskrift på klatkager

Jeg synes bare det er naturligt, at du dokumenterer beskyldninger.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juli 07, 2019, 01:02:25 pm »
Dejlige billeder af skibet Phil og hvis du kender nogen der er interesseret i opskriften på mine klatkager, så siger du endelig til  :smile1:

Jamen den vil jeg da gerne have og helst med udførlig bagebeskrivelse og billeder, - god lang og fyldig.
« Senest Redigeret: Juli 07, 2019, 01:06:12 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.