Man skal lede længe efter nogen, der stoler på pressen - og hvis man finder nogen, er sandsynligheden for, at det er en der stoler på islamkritiske medier som Den Gamle Avis og Uriasposten - som var det bibelen - pænt stor
Og du tror på TjekDet, hvorherrebevares.
Citat fra: fedt efter Juli 05, 2019, 02:06:47 pmOg du tror på TjekDet, hvorherrebevares.Hvornår begyndte jeg på det?
Citat fra: Anklageren efter Juli 05, 2019, 02:19:06 pmCitat fra: fedt efter Juli 05, 2019, 02:06:47 pmOg du tror på TjekDet, hvorherrebevares.Hvornår begyndte jeg på det?Lige da det kom frem på gaden og det beviser din naivitet.
Citat fra: fedt efter Juli 05, 2019, 03:22:16 pmCitat fra: Anklageren efter Juli 05, 2019, 02:19:06 pmCitat fra: fedt efter Juli 05, 2019, 02:06:47 pmOg du tror på TjekDet, hvorherrebevares.Hvornår begyndte jeg på det?Lige da det kom frem på gaden og det beviser din naivitet.Jeg aner ikke, hvad det er.Man skal være lige så dum som dig, for at stole på nogen medier.
Citat fra: Anklageren efter Juli 05, 2019, 11:33:28 amMan skal lede længe efter nogen, der stoler på pressen - og hvis man finder nogen, er sandsynligheden for, at det er en der stoler på islamkritiske medier som Den Gamle Avis og Uriasposten - som var det bibelen - pænt stor Men politiet mener du da vist, vi skal stole på.Så kan det være en idé jævnligt at læse døgnrapporterne. Der vil man nemlig ofte kunne se, hvad det er for typer, der for eksempel ikke kan lade vores børn være i fred for deres perverse lyster.Som her:Østjyllands Politi, døgnrapport 5. juli 2019.Anmeldelse10-årig pige fortalte torsdag sin mor, at hun havde været ude for en ubehagelig oplevelse, da hun cyklede hjem omkring kl. 16.00 på et stisystem ved Toftesvinget i Egå. Moren valgte efterfølgende at anmelde episoden til politiet. Ifølge pigen kom en mand pludseligt springende ud fra en busk og løb efter hende nogle få hundrede meter hen til Toftegårdsvej, hvor han fik fat i bagskærmen på cyklen. Da en familie kom gående hen ad stien, løb manden væk, kastede sig ind i en busk og forsvandt.Pigen har givet følgende signalement af manden:- Mellemøstlig af udseende, brun hud- Sort hår- Iført sort hættetrøje med gul eller rød skrift på brystet- Iført sorte, løse joggingbukser og sorte Nike sneakershttps://politi.dk/oestjyllands-politi/doegnrapporter/doegnrapport0507019/2019/07/05Kan nogen svare mig på, om det er for at demoralisere og gøre os danskere modløse, at disse mellemøst-typer så ofte går efter at skænde og ødelægge alt for små børn og deres familier?Er det ligefrem en slags psykologisk krigsførelse mod os, der har hjemme i det land, nogle af dem ser som land, der skal erobres?
Hvorfor var det Aarhus-sprøjten meget om at gøre at få fremstillet gerningsmanden som aarhusianer?