Forfatter Emne: En iagttagelse lige før afgang til Norge  (Læst 3713 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
En iagttagelse lige før afgang til Norge
« Dato: Juli 04, 2019, 07:05:06 pm »
Jeg synes Din-debat.dk er væsentlig ringere end for bare tre år siden.
Man kan sikkert diskutere i det uendelige hvorfor - det er ikke mit ærinde - men jeg vil bare stilfærdigt indskyde, at der altså er forsvundet temmelig mange gode debattører siden 2014-2016, sår'n cirka. Ingen nævnt, ingen glemt.

Hvorimod de fleste af de useriøse, det være sig afsporingseksperter, personforfølgere eller pjattehoveder, der nægter at debattere, stadig er her.
Jeg kom til at tænke på det før, da jeg læste den tråd, som Højremanden oprettede i formiddags. Da jeg ikke selv deltog i den, kan jeg måske bedre "se den udefra".

Min iagttagelse:
Højremanden skriver et kort oplæg om, at Rasmus Paludan  skulle for landsretten i racismesagen.

Den får 20 kommentarer, ser jeg nu. Og hvordan fordelte de sig?

Jo, kun sølle 4 holdt sig til emnet. F i r e ...
Det var anti-rød (2), PU (1) og - med lidt god vilje -  homofaber (1).

Så afsporede Anklageren tråden ved at fable om indtagelse af lattergas, og de 16 kommentarer, som ignorerede emnet fordelte sig sådan:
Anklageren (5), T. Bonfils (4), homofaber (3),  Carlo og Anti-rød hver 2.
Når Anti-rød og homofaber optræder begge steder, er det fordi de 'sprang over' og fristedes til at kommentere noget andet.

De, der ønskede at debattere emnet, tabte altså 4-16.
Og det var Anklageren, der startede afsporingen. Det bør lige nævnes.

Er det typisk Din-debat af i dag?

Det synes jeg, alle skulle tænke over. Og den dér bodaga-brovtereplik "Vi gider ikke .." duer ikke. For det man er totalt uinteresseret i, lader man blot være med at kommentere. Her er ingen skrivepligt.

Det var så min mening. Jeg kan ikke følge op på den, da vi er ved at pakke de sidste par ting inden 14 dage i gamle Norge. Ajø ...  :smile1:
Danmark muhammedanerfrit!

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: En iagttagelse lige før afgang til Norge
« Svar #1 Dato: Juli 04, 2019, 07:38:38 pm »
Hvorfor vil du holde ferie i Norge? der er jo osse fyldt med muhammedanere? -  :girl_smile:

Nå, men go ferie i det mindste, du holder vel os ferie her fra siden går jeg ud fra,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 04, 2019, 08:01:38 pm »
Nu har jeg været på din-debat siden 2006 og Carlo har været her lidt længere. PU er også en af de gamle. Dengang diskuterede folk også islam, men der var mange andre og bløde emner. Forskellen er, at dem, der har islam på hjernen, har det på samme måde, som konspirationstosser har deres yndlingsemne på hjernen. Det er ligegylding, om det er folk, der tror på, der er reptiler fra rummet, at jorden er flad, at dronningen er en øgle, at NWO styrer det hele. Jeg har aldrig set dig, DerRudi, skrive eller deltage om et emne, som ikke omhandler islam. Det siger lidt om, at det ikke handler om debat fra din siden, men at det ene og alene handler om propaganda for noget, du har på hjernen konstant. Vi har diskuteret mange andre ting. Vi har diskuteret markoøkonomi, ejendomsret til jord, vi har diskuteret Nordkorea (jeg har arbejdet der og derfor interesserer det mig), vi har diskuteret klima. Anklageren oprettede et emne som sundhed.
Men god tur trods alt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Vi kan uden tvivl gøre det bedre - hvis vi vil
« Svar #3 Dato: Juli 04, 2019, 09:33:05 pm »
Man kan sikkert diskutere i det uendelige hvorfor - det er ikke mit ærinde - men jeg vil bare stilfærdigt indskyde, at der altså er forsvundet temmelig mange gode debattører siden 2014-2016, sår'n cirka. Ingen nævnt, ingen glemt.

Hvorimod de fleste af de useriøse, det være sig afsporingseksperter, personforfølgere eller pjattehoveder, der nægter at debattere, stadig er her.
Jeg kom til at tænke på det før, da jeg læste den tråd, som Højremanden oprettede i formiddags. Da jeg ikke selv deltog i den, kan jeg måske bedre "se den udefra".

Min iagttagelse:
Højremanden skriver et kort oplæg om, at Rasmus Paludan  skulle for landsretten i racismesagen.

Så afsporede Anklageren tråden ved at fable om indtagelse af lattergas, og de 16 kommentarer, som ignorerede emnet fordelte sig sådan:
Når Anti-rød og homofaber optræder begge steder, er det fordi de 'sprang over' og fristedes til at kommentere noget andet.

Det synes jeg, alle skulle tænke over. Og den dér bodaga-brovtereplik "Vi gider ikke .." duer ikke. For det man er totalt uinteresseret i, lader man blot være med at kommentere. Her er ingen skrivepligt.

Det var så min mening. Jeg kan ikke følge op på den, da vi er ved at pakke de sidste par ting inden 14 dage i gamle Norge. Ajø ...  :smile1:

Du har gode muligheder for at forbedre Din-debat ved at gå foran og vise et godt eksempel    :smile1:

Hvis man er seriøs, så bliver man også taget seriøst  :yes:

Lighed for Loke såvel som for Thor

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Vi kan uden tvivl gøre det bedre - hvis vi vil
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2019, 02:09:31 pm »

Min iagttagelse:

Du har gode muligheder for at forbedre Din-debat ved at gå foran og vise et godt eksempel    :smile1:

Hvis man er seriøs, så bliver man også taget seriøst  :yes:

Du kan da ikke forbedre noget som helst, hverken Jubii eller Din-debat.dk derfor blev du ikke taget seriøst nogen steder. Nårjo ved muslimerne, gamle perkerelsker.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2019, 03:12:39 pm »
Du kan da ikke forbedre noget som helst, hverken Jubii eller Din-debat.dk derfor blev du ikke taget seriøst nogen steder. Nårjo ved muslimerne, gamle perkerelsker.

Hvorfor er du så sur. Du har da lige fået pension.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 05, 2019, 03:15:15 pm »

Hvorfor er du så sur. Du har da lige fået pension.

Det er fordi du lige har fået løn og jeg ved du ikke er berettiget til den gamle perkerelsker.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Arild

• Gæst
Sv: Hurra for ignorer-funktionen
« Svar #7 Dato: Juli 19, 2019, 10:04:35 am »
Nu ved jeg ikke, hvordan debatten var for tre år siden, men kan levende forestille mig, at der forsvandt nogle gode debattører på vejen. Det er heller ikke svært at leve sig ind i hvorfor!

Det er lidt mere end to måneder siden jeg selv registrerede mig som bruger, og jeg har allerede set tilstrækkeligt, hvordan man kan blive svinet til personligt af den 'bande', der tæller homofaber, Tigermanden og Carlo.
Det er ikke mig, det er gået særlig slemt ud over, men jeg har ikke desto mindre været konsekvent og sat de personer på ignorer.
Den er jeg simpelthen blevet så glad for - for jeg oplever, at det bliver anderledes behageligt at følge med i, hvad andre debattører skriver uden hele tiden disse platte, idiotiske afbrydelser ind imellem de alvorligt mente ytringer. Man får meget bedre sammenhæng i en tråd og hvad den drejer sig om.

Jeg vil gerne anbefale ignorer-funktionen til alle, der ønsker, at Din-debat skal være et sted, hvor folk virkelig diskuterer emnerne og ikke konkurrerer om, hvem der kan være mest nedladende og svinsk.
Ikke mindst vil jeg anbefale funktionen til trådens indleder, da det er mit indtryk han nærmest bliver forfulgt af de nævnte personer - velsagtens fordi han er den af de nationalt orienterede på debatten, der er skarpest og formulerer sig bedst (omend Anti-rød og Phil også er gode.)

Og i øvrigt fortsat god sommer til hovedparten af debatten og dets admin.  :d_sunny:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.4%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 19, 2019, 05:43:51 pm »

Sidder du stadigt oppe i Norge og drikker hjemmebrændt, med sauene som eneste selskab?
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.4%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Hurra for ignorer-funktionen
« Svar #9 Dato: Juli 19, 2019, 11:44:46 pm »
Det er lidt mere end to måneder siden jeg selv registrerede mig som bruger, og jeg har allerede set tilstrækkeligt, .................................

Du har nok haft en del andre profiler her tidligere.

[/uote]Det er ikke mig, det er gået særlig slemt ud over, men jeg har ikke desto mindre været konsekvent og sat de personer på ignorer.[/quote]

Mon du nu kan nære dig for at snigkigge alligevel?
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 22, 2019, 11:51:28 am »
https://ekstrabladet.dk/112/utoeya-mindesmaerke-udsat-for-haervaerk/7721822

Mon det er Rudi der har været på spil med spraydåsen?
  :Laie_cyclist:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 22, 2019, 11:56:11 am »
eller vi er måske ude i:

:Laie_cyclist:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
DerRudi har ingen alternativer
« Svar #12 Dato: Juli 22, 2019, 12:32:39 pm »
Der er ikke nogen andre steder, hvor han kan debattere - som han gør her - uden at blive banned.

- alligevel hælder han vand ud af ørerne  :smile1:

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: DerRudi har ingen alternativer
« Svar #13 Dato: Juli 22, 2019, 12:46:38 pm »
Der er ikke nogen andre steder, hvor han kan debattere - som han gør her - uden at blive banned.

- alligevel hælder han vand ud af ørerne  :smile1:
Der er det her forum https://www.reddit.com/r/scandinavia/

Og et par andre. Men her er det eneste sted hvor man kan finde folk fra mange forskellige synspunkter, hvilket er grunden til at jeg godt kan lide stedet.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 22, 2019, 12:48:48 pm »
eller vi er måske ude i:

Jeg vædder 100 kroner på det sidste.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)