Forfatter Emne: Paludan tilbage i retten  (Læst 4465 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
  • Country: 00
    • Vis profil

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Du minder også om fedt
« Svar #61 Dato: Juli 08, 2019, 11:27:00 pm »
Grunden til at jeg bliver i tvivl om det er sandt er, at han andre gange modsiger sit glansbillede lidt.

Ja, som en thailandsk pige der har levet det meste af hendes liv i Tyskland sagde til mig: "Ein Betler in Deutschland, kann ein König in Thailand sein".

Phil har det også lidt i munden, for hvis en gut vitterligt tror på en pige, når hun siger til ham at han er "charming and handsome", skal hun hurtigt få ham ribbet. Og den ryger Phil ikke på, det er han både for begavet og livserfaren til at vide. Og han er nok ædruelig, for ellers ville han hurtigt være færdig i Fjernøsten.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
Sv: Paludan tilbage i retten
« Svar #62 Dato: Juli 08, 2019, 11:41:02 pm »
På facebook er der en del midaldrende mænd, der har samme karakteristik. Lidt snuskede, dobbelhage, sovsepletter på den alt for gamle t-shirt. De har ikke så mange venner og virker lidt ensomme, har måske en hund, men går man deres venneliste igennem, er der mange af de her letpåklædte kvinder, der kun taler maskinoversat dansk. De er helt vildt glade for denne opmærksomhed. Sådan er der nogle mænd her i tilværelsen, der er alt for naive. Men dem på facebook er måske lidt undskyldt - dem, der tager til fjernøsten, og tror på, at de er "charming og handsome", slår dog skalaen. Det er sørgeligt og pinligt.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: Juli 09, 2019, 10:36:15 am »
På facebook er der en del midaldrende mænd, der har samme karakteristik. Lidt snuskede, dobbelhage, sovsepletter på den alt for gamle t-shirt. De har ikke så mange venner og virker lidt ensomme, har måske en hund, men går man deres venneliste igennem, er der mange af de her letpåklædte kvinder, der kun taler maskinoversat dansk. De er helt vildt glade for denne opmærksomhed. Sådan er der nogle mænd her i tilværelsen, der er alt for naive. Men dem på facebook er måske lidt undskyldt - dem, der tager til fjernøsten, og tror på, at de er "charming og handsome", slår dog skalaen. Det er sørgeligt og pinligt.

Det er der jo overalt, sjovt så snart mænd kommer op i alderen bliver de mere skødesløse og sjuskede med sig selv, - flere dages skægstubbe, snusket `fritids tøj´ dvs mere ell mindre udrangeret jogging tøj, som de så også [GYS] er iført når de går ned i byen og handler,
Store usunde maver er også en del af `uniformen´  :girl_sad:
Self er typerne jo os her selv om der er undtagelser den eneste jeg kan komme i tanke om er ham her der jo ligner en nobel slank ældre gentleman, ham kunne man godt synes om hvis det ikk var lige fordi han lider af sygdommen ::> muslimfobia, en farlig sygdom der kan risikere at smitte omgivelserne,  :girl_wink:

:girl_blum2:
« Senest Redigeret: Juli 09, 2019, 10:39:42 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
Han er en gammel ensom mand
« Svar #64 Dato: Juli 09, 2019, 11:32:01 am »
Grunden til at jeg bliver i tvivl om det er sandt er, at han andre gange modsiger sit glansbillede lidt.

Ja, som en thailandsk pige der har levet det meste af hendes liv i Tyskland sagde til mig: "Ein Betler in Deutschland, kann ein König in Thailand sein".

Phil har det også lidt i munden, for hvis en gut vitterligt tror på en pige, når hun siger til ham at han er "charming and handsome", skal hun hurtigt få ham ribbet. Og den ryger Phil ikke på, det er han både for begavet og livserfaren til at vide. Og han er nok ædruelig, for ellers ville han hurtigt være færdig i Fjernøsten.

Phil drikker nok ikke, men han ryger hash.

Citat: "Hash er mest farligt for det etablerede system, fordi det får folk til at tænke. BL.a. over hvad det er de bruger deres liv til og så kniber det for magthaverne at holde rotteræset kørende. Du får nok ikke folk der tænker alt for meget over den slags til at stå ved et samlebånd 8 timer om dagen det meste af deres liv."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4765.msg59756#msg59756

Det fortæller en del om om, hvilken type han er. Nu er han en gammel gris omkring 70, ensom og har kun sin folkepension.

Du kalder ham erfaren, men det er den form for erfarenhed, som danske sømænd der gik ud af 7. klasse, og som strander rundt omkring i verden - får. Det er en slags vagabonder, og dem er der en del af.

Folkekirken driver sømandskirker i hele verden - hvor de kommer, når de går på røven. Det er ikke åndeligt alt sammen. Sømandsmissionen laver også socialt arbejde.

- men sådan lyder det ikke her. Phil praler gerne om at han kender amerikanske generaler personligt, har været medlem af Rotary og at han har været en stor kanon i erhvervslivet  :big_grin:

- og så har han drømmen om en ugenert sydhavsø, hvor han kan ryge en bønne sammen med en flok lokale teenagere, der er fattige nok til at de ikke griner, når den gamle gris gramser på dem.

Han har jo været der, så drømmen er levende.

Phil har jo meget tit skrevet noget personligt og negativt om mit liv, når han er blevet sur over, at jeg kritiserer højreradikale politisk - og nu er tiden kommet til at sætte hans liv under lup.

Lige for lige, hvis ...

« Senest Redigeret: Juli 09, 2019, 11:36:01 am af Anklageren »

Højremanden

• Gæst
Sv: LUK dog den tråd, moderator!
« Svar #65 Dato: Juli 09, 2019, 12:16:25 pm »
Jeg synes moderator skulle fjerne denne tråd.
Siden i søndags har den udelukkende bestået af ondskabsfulde indlæg fra den såkaldte brovte-bande, som tilstræber at svine andre brugere mest muligt til ved personhetz og grove beskyldninger om deres private liv. Har aldrig set noget lignende.  :bad: :bad: :bad:

Det giver jo ikke os andre mere lyst til at skrive noget. Men ...nååhr nej, det er forresten nok heller ikke meningen!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
I er nogen sære planter
« Svar #66 Dato: Juli 09, 2019, 01:20:27 pm »
Siden i søndags har den udelukkende bestået af ondskabsfulde indlæg fra den såkaldte brovte-bande, som tilstræber at svine andre brugere mest muligt til ved personhetz og grove beskyldninger om deres private liv. Har aldrig set noget lignende.  :bad: :bad: :bad:

Det giver jo ikke os andre mere lyst til at skrive noget. Men ...nååhr nej, det er forresten nok heller ikke meningen!

Højremandens kumpan - Phil - som vi skriver om - har skrevet om moderator: "Gubbi-fascisten og landsforrædderen, hvis parti selv står bag importen af utallige kriminelle og voldelige udenlandske enkeltindividder og bander, og derfor er lige så medskyldig som de er, skulle hellere stikke piben ind med sine beskyldninger mod andre mennesker.

En landsforrædder er en landsforrædder Gubbi.

Hvis du nu stak næsen uden for dit lille studerekammer, og virkelig var så vidende og uddannet som du selv tror, og ikke bare en højrøvet evighedsstudent med skyklapper på, ville du opdage svastikaen bruges mange steder i verden uden den kobling til Hitler, som åbenbart er den eneste du kender."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1966.msg20680#msg20680

Det kan Gubbi nok huske  :smile1:

Højremanden

• Gæst
Sv: I er nogen sære planter
« Svar #67 Dato: Juli 09, 2019, 01:23:26 pm »

Højremandens kumpan - Phil - som vi skriver om - har skrevet om moderator: "Gubbi-fascisten og landsforrædderen, hvis parti selv står bag importen af utallige kriminelle og voldelige udenlandske enkeltindividder og bander, og derfor er lige så medskyldig som de er, skulle hellere stikke piben ind med sine beskyldninger mod andre mennesker.

En landsforrædder er en landsforrædder Gubbi.

Hvis du nu stak næsen uden for dit lille studerekammer, og virkelig var så vidende og uddannet som du selv tror, og ikke bare en højrøvet evighedsstudent med skyklapper på, ville du opdage svastikaen bruges mange steder i verden uden den kobling til Hitler, som åbenbart er den eneste du kender."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1966.msg20680#msg20680

Det kan Gubbi nok huske  :smile1:

Bør blive stående. Har andetsteds skrevet, hvad jeg mener om Anklagerens "debatstil."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
Kan jeg overstråle perkerne?
« Svar #68 Dato: Juli 09, 2019, 01:42:07 pm »

Bør blive stående. Har andetsteds skrevet, hvad jeg mener om Anklagerens "debatstil."

Jeg er den højreradikale bandes yndlingsemne  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Han er en gammel ensom mand
« Svar #69 Dato: Juli 09, 2019, 02:06:52 pm »

Phil drikker nok ikke, men han ryger hash.

Citat: "Hash er mest farligt for det etablerede system, fordi det får folk til at tænke. BL.a. over hvad det er de bruger deres liv til og så kniber det for magthaverne at holde rotteræset kørende. Du får nok ikke folk der tænker alt for meget over den slags til at stå ved et samlebånd 8 timer om dagen det meste af deres liv."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4765.msg59756#msg59756

Det fortæller en del om om, hvilken type han er. Nu er han en gammel gris omkring 70, ensom og har kun sin folkepension.

Du kalder ham erfaren, men det er den form for erfarenhed, som danske sømænd der gik ud af 7. klasse, og som strander rundt omkring i verden - får. Det er en slags vagabonder, og dem er der en del af.

Folkekirken driver sømandskirker i hele verden - hvor de kommer, når de går på røven. Det er ikke åndeligt alt sammen. Sømandsmissionen laver også socialt arbejde.

- men sådan lyder det ikke her. Phil praler gerne om at han kender amerikanske generaler personligt, har været medlem af Rotary og at han har været en stor kanon i erhvervslivet  :big_grin:

- og så har han drømmen om en ugenert sydhavsø, hvor han kan ryge en bønne sammen med en flok lokale teenagere, der er fattige nok til at de ikke griner, når den gamle gris gramser på dem.

Han har jo været der, så drømmen er levende.

Phil har jo meget tit skrevet noget personligt og negativt om mit liv, når han er blevet sur over, at jeg kritiserer højreradikale politisk - og nu er tiden kommet til at sætte hans liv under lup.

Lige for lige, hvis ...

Du er en farlig ballademager og en af de største demagog løgnere vi har på nettet.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
Du er en inkarneret løgner
« Svar #70 Dato: Juli 09, 2019, 02:33:47 pm »

Du er en farlig ballademager og en af de største demagog løgnere vi har på nettet.

Prøv at skimme fedts indlæg.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=299

99% er personangreb  :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
Sv: I er nogen sære planter
« Svar #71 Dato: Juli 09, 2019, 02:44:22 pm »

Ja - det var meget hurtigt, at du begyndte at deltage i personangrebene, men du var alligevel ikke seriøs - så pyt.

MVH
Oraklet fra Grønland

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
Sv: Du er en inkarneret løgner
« Svar #72 Dato: Juli 09, 2019, 02:46:40 pm »

Prøv at skimme fedts indlæg.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=299

99% er personangreb  :smile1:

Var det ikke noget med, at fedt var førtidspensionist? Med alt den energi han bruger på at svine folk til på debatten burde man tro, at han sagtens kunne arbejde et par timer om dagen i stedet for at sidde og nasse og snylte på samfundet i sit kolonihavehus. Mon ikke kommunen skal holde øje med ham.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: Juli 09, 2019, 04:47:21 pm »
Du er ved at falde af på den fedt. Den er ved at være gammel. Prøv nu at forny dig - det er jo ikke som Linie 3, der bare genbruger gamle jokes, vel.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #74 Dato: Juli 09, 2019, 05:40:32 pm »
Jeg har været kraftigt inde med modereringshammeren i denne tråd. Tal nu civiliseret til hinanden, selv hvis I er uenige. Fedt kan ikke svare på jeres forespørgsler lige foreløbigt. Hvilket jeg iøvrigt ikke gider se hoveren over.