Forfatter Emne: Paludan tilbage i retten  (Læst 4397 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Hvorfor deltager du ikke bare i debatten?
« Svar #45 Dato: Juli 07, 2019, 09:59:28 am »
Jeg forestiller mig, at fedt sidder hjemme foran skærmen og ligner en olm tyr, når han ser det.

Er det nu jeg skal moralisere dig, eller er du bare en snottet muslimsk provokatør

Du isolerer dig selv mere og mere, og det kan du da ikke have nogen glæde af.

Du får alligevel ikke nogen stød ind - og er ved at ende som en ensom og venneløs kværulant.

Det er åbenbart dig der søger venner på nettet og jeg har ikke brug for at høre til en bande, som du har.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
Du sætter islamkritikken i et meget dårligt lys
« Svar #46 Dato: Juli 07, 2019, 10:12:25 am »
Jeg forestiller mig, at fedt sidder hjemme foran skærmen og ligner en olm tyr, når han ser det.

Er det nu jeg skal moralisere dig, eller er du bare en snottet muslimsk provokatør

Du får alligevel ikke nogen stød ind - og er ved at ende som en ensom og venneløs kværulant.

Det er åbenbart dig der søger venner på nettet og jeg har ikke brug for at høre til en bande, som du har.

Derfor er du så ensom  :yes:

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du sætter islamkritikken i et meget dårligt lys
« Svar #47 Dato: Juli 07, 2019, 10:16:54 am »

Derfor er du så ensom  :yes:

Få dig hjælpejob, du har ikke godt af at være på nettet hele tiden og i din alder og med din sygdom, syntes jeg du skal passe på dig selv.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
- og du er ikke normal
« Svar #48 Dato: Juli 07, 2019, 10:31:20 am »
Få dig hjælpejob, du har ikke godt af at være på nettet hele tiden og i din alder og med din sygdom, syntes jeg du skal passe på dig selv.

Det er injurier, at du har beskyldt mig for at være pædofil - og det er modbydeligt - som du misbruger din viden om, at min kone døde ung.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9564.msg134327#msg134327

Det får ikke lov til at dø i din endeløse strøm af løgne og beskyldninger.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: - og du er ikke normal
« Svar #49 Dato: Juli 07, 2019, 11:23:57 am »

Det er injurier, at du har beskyldt mig for at være pædofil - og det er modbydeligt - som du misbruger din viden om, at min kone døde ung.

Ikke mere modbydeligt end når du håner og nedgør muslimernes volds og voldtægtsofre, også når det er børn det går ud over.

"- op i røven med dig og din døde kone, - der dør flere mennesker i trafikken hver dag."

Iøvrigt kan jeg se du også blev kritiseret og måtte forlade jubii netop på grund af dine evindelige personangreb, - så snart du ikke kan forsvare emnet.

Dine børnehave agtige klippe/klistre "ankagler news" efter pravda mønster demonstrerer tydeligt din sociale isolation og naragtige barnlighed, - desværre har det hen ad vejen også fået en hel del fornuftige voksne debattører til at forlade D.D og søge andre steder hen, med det resultat at D.D nu er blevet en temmelig uinteressant børnehave igen.

læserne må forstå at mange bliver temmelig skøre af ensomheden og isolationen, mørket og kulden på Grønland hvor man kun ser klipper og is , - det præger stort set alle de danskere der har boet der fast i mange år, - det er blevet nogle aparte særlinge mange af dem, jeg kan huske dem fra Ivigtut og vejrmanden i Scoresbysund, - søde og rare ja, men præget af isolationen, ensomheden og mørket så helt normale er de godt nok ikke.

"er her ikke smukt" sagde han og pegede ud over en række nøgne klipper og sten.

Men man må bære over med ankagleren, - da D.D. er tydeligvis det eneste sociale netværk han har.

« Senest Redigeret: Juli 07, 2019, 11:33:01 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
Du minder også om fedt
« Svar #50 Dato: Juli 07, 2019, 11:46:26 am »
Ikke mere modbydeligt end når du håner og nedgør muslimernes volds og voldtægtsofre, også når det er børn det går ud over.

"- op i røven med dig og din døde kone, - der dør flere mennesker i trafikken hver dag."

Iøvrigt kan jeg se du også blev kritiseret og måtte forlade jubii netop på grund af dine evindelige personangreb, - så snart du ikke kan forsvare emnet.

Jeg er det emne du har skrevet mest om  :crigon_01:

Selvfølgelig kan du heller ikke se, hvornår noget bliver for personligt og lavt.

Du er bare sur over, at jeg engang skrev om - at du er grænseløs naiv, når de fattige Philippinske piger, som du kan være far til, kalder dig "handsome"  :big_grin:

Jeg vil gerne dokumentere det, for jeg er ikke ligesom dig, der digter noget, som du ikke kan vise andre,

« Senest Redigeret: Juli 07, 2019, 11:48:33 am af Anklageren »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Han er den fødte taber
« Svar #51 Dato: Juli 07, 2019, 12:32:16 pm »

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Juli 07, 2019, 12:41:15 pm »

Du kan da bare komme an din flap og perkerelsker.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
Det gider jeg sgu da ikke
« Svar #53 Dato: Juli 07, 2019, 12:43:26 pm »

Du er ikke rigtig klog  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det gider jeg sgu da ikke
« Svar #54 Dato: Juli 07, 2019, 12:46:14 pm »

Du er ikke rigtig klog  :smile1:

Jeg er rigtig klog, men bliver aldrig så snu og politisk som dig. Heldigvis

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
Ja - der er forskel
« Svar #55 Dato: Juli 07, 2019, 05:06:09 pm »
Jeg er rigtig klog, men bliver aldrig så snu og politisk som dig. Heldigvis

Du er en notorisk løgner, men jeg er for klog til at lyve - fordi jeg ved, at det giver lav-status.

Man kan slippe godt fra at lyve - men før eller siden bliver det afsløret - og så daler ens status - permanent  :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Juli 08, 2019, 12:52:31 am »

DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Du minder også om fedt
« Svar #57 Dato: Juli 08, 2019, 08:43:45 am »
Du er bare sur over, at jeg engang skrev om - at du er grænseløs naiv, når de fattige Philippinske piger, som du kan være far til, kalder dig "handsome"  :big_grin:

Og Phils foretrukne nyheds og informationskanal er Russia Today. Der viser hvordan Putin passer på sine små russere overfor EU, hvor migranters hærgen i gaderne er dagens orden.

Og så er Phil nede på Amailehaven og se på noget han kalder et skib. Sådan et sted hvor rige mennesker sejler rundt med deres koner, elskerinder eller ludere - hvilket er et og det samme.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Juli 08, 2019, 09:50:24 am »

Og Phils foretrukne nyheds og informationskanal er Russia Today. Der viser hvordan Putin passer på sine små russere overfor EU, hvor migranters hærgen i gaderne er dagens orden.

Og så er Phil nede på Amailehaven og se på noget han kalder et skib. Sådan et sted hvor rige mennesker sejler rundt med deres koner, elskerinder eller ludere - hvilket er et og det samme.

Man er godt nok naiv, hvis man forkaster sin egen "løgnepresse" - og erstatter det med at stole blindt på Putins trollefabrikker :smile1:
« Senest Redigeret: Juli 08, 2019, 10:08:38 am af Anklageren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Juli 08, 2019, 10:05:36 am »

Det er Phils drøm, men da han ikke har pengene, så må han nøjes med at tage til U-lande, der er så fattige - at han har råd til at udnytte unge piger, som han kan være far til.

Om det kun er en drøm ved jeg ikke, men han har af og til skrevet om, at han sidder og ryger hash sammen med en kriminel motorcykelbande på Filippinerne, hvor purunge piger flokkes om ham, fordi han er "charming og handsom"  :big_grin:

Grunden til at jeg bliver i tvivl om det er sandt er, at han andre gange modsiger sit glansbillede lidt. Han burde jo blive skudt sammen med motorcykelbanden af Dutertes politi, som han ellers roser for at skyde narkohandlere.