Forfatter Emne: Hvorfor producerer højreradikale så ofte propaganda om Sverige  (Læst 135 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
1. Sverige er arvefjenden, som vi også allermest elsker at slå i fodbold.
    Det betyder at mange danskere er mindre kritiske overfor negativ propaganda - fordi de elsker at hakke på svenskerne.

2. Det er sværere at efterprøve om propagandaen holder vand, når man vælger et fremmed land.
    Man kender jo i forvejen mindre til udlandet og sproget er delvist en hindring, selvom mange forstår svensk til husbehov.

3. Der er mange vandrehistorier, som er vandret fra Sverige via Norge til Danmark
    Derfor er det let at finde propagandamateriale.

4. Der er mere kriminalitet i Sverige end i resten af Norden, og det har der altid været.

5. Man kan let beskylde modstandere af højreradikale propagandaløgne for, at de forsvarer muslimer - hvis de kritiserer den højreradikale propaganda.
    Det er et ledt trick, som seriøse debattører aldrig bruger.

- men man kan sagtens lyve om lande, der har store problemer. Hvorfor skulle man ikke kunne det?
« Senest Redigeret: Juli 03, 2019, 03:02:53 pm af Anklageren »

Offline Bindesbøll

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Sv: Hvorfor producerer højreradikale så ofte propaganda om Sverige
« Svar #1 Dato: Juli 03, 2019, 03:14:50 pm »
Uha, det var 5 spændende påstande.  :phil_04:

Dem må vi vist lige tænke lidt nærmere over.  :yes:

Ved du for øvrigt hvad forskellen er på en myg og en svensker?

Svar: Myggen er kun irriterende om sommeren!  :ROFL: 

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Jeg er god til at spørge Google :-))
« Svar #2 Dato: Juli 03, 2019, 03:29:57 pm »
En dansker sidder og spiser morgenmad på en café.

Ved siden af ham sidder en svensker, der tygger tyggegummi.

Uopfordret indleder svenskeren en samtale "Spiser I danskere egentlig hele brødet?"

Danskeren lader modvilligt morgenmaden ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".

Svenskeren leger med tyggegummiet i munden og siger: "Det gør vi ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun det inderste af brødet".

Brødskorpen bliver samlet i en container, forarbejdet og formet i rundstykker og solgt til Danmark".

Danskeren hører kun meget lidt efter.

Svenskeren smiler og spørger videre: "Spiser I også marmelade til brødet?"

Danskeren svarer let irriteret: "Ja, naturligvis".

Mens Svenskeren tygger tyggegummi mellem tænderne, siger han: "Ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun frisk frugt til morgenmad. Skallerne og resterne bliver samlet i en container, forarbejdet til marmelade og solgt til Danmark".

Nu er det blevet danskerens tur til at spørge! "Sig mig en ting", spørger danskeren, "Dyrker I også sex i Sverige?"

Svenskeren griner og svarer: "Ja, naturligvis dyrker vi sex i Sverige".

Danskeren læner sig over bordet og spørger: " Hvad gør I med kondomerne, når de er blevet brugt?!

"Dem smider vi da ud", svarer svenskeren.

Nu begynder danskeren virkelig at grine. "Ikke hos os, hos os i Danmark bliver alle brugte kondomer samlet i en container, forarbejdet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi".

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 03, 2019, 03:31:40 pm »
Svenskere har en underlig idé om at man ikke kan spise en pølle uden at der er kartoffelmos på.  :negative:

Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 03, 2019, 06:11:54 pm »
Det ser els lækkert ud,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 03, 2019, 06:51:49 pm »
Kartoffelmos hører ingen steder hjemme på en pølle. :negative:
En pølse skal være fuld af fed ost og med masser af bacon viklet omkring. Den stoppes så ned i et hvidt, industrielt hvedebrød (endelig ikke glutenfrit eller noget) som i forvejen er fyldt halvt op med fransk dressing.  :JC_tongue: :LaieA_045: :skull:
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #6 Dato: Juli 03, 2019, 06:52:00 pm »
Svenskerne har verdens mest politisk korrekte MS medier, derfor er der opstået et korrektiv - Dvs. de alternative medier.

Noget er naturligvis mindre troværdigt end de andre.... 
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Tænk, hvis folk kun havde løgnepressen
« Svar #7 Dato: Juli 03, 2019, 08:07:09 pm »
PU:
Citér
Svenskerne har verdens mest politisk korrekte MS medier, derfor er der opstået et korrektiv - Dvs. de alternative medier.
Noget er naturligvis mindre troværdigt end de andre....

Der kan vel altid forekomme en 'skæver', men du vil forhåbentlig give mig ret i, at de ikke-korrekte medier er livsvigtige, eftersom mainstream-mediernes klub både i Sverige og Danmark har en åbenlys interesse i at forsøge at få den ikke-vestlige indvandring og deraf følgende kriminalitet til at tage sig pænere ud.

Jeg har påpeget flere eksempler herinde på, hvordan en stor, beskidt løgn kan vandre rundt i Norden fra ét politisk korrekt medie til det næste. En af de værste jeg husker, var for to-tre år siden da en flok afrikanere massevoldtog en nordisk kvinde på færgen mellem Stockholm og Åbo i Finland. Da hed det i de største svenske aviser, at forbryderne var svenskere! Og den hoppede Det berlingske Hus lige i med samlede ben. Så var de også i BT blevet til svenskere.

Da først de alternative svenske medier havde fundet ud af, hvad der var foregået, måtte de etablerede - med lille skrift  og langt væk fra forsiden - erkende, at forbryderne alle var afrikanere, og at flere behøvede tolk i retten!

Alt det der eksisterer ikke for Anklageren & hans sagt begavede brovtekor. Men de kan i årevis plapre om, at de mener DKA lavede en i sammenligning ubetydelig fejl (jeg ved ikke, om det passer.) Og at de etablerede medier er de fine, "fordi de er medlem af et pressenævn." HA!
Hver gang jeg skriver (og det er snart mange), at Politiken har anvendt hacket materiale fra stikkerorganisationen Redox (hvilket denne er dømt for), bliver her stille som i et kapel. Har I ikke lagt mærke til det?

Leve alternative medier som DKA, 24.nyt, uriasposten, Document, SIADs hjemmeside, Fria Tider og hvad de nu hedder. De er uundværlige. Tænk, hvis folk kun havde løgnepressen ....
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sagen er, at højreradikale driver propaganda
« Svar #8 Dato: Juli 03, 2019, 09:16:24 pm »
Det er vist også tydeligt for de fleste, at derRudi gør netop det.

Der er jo ikke meget variation i de emner han skriver om, og jeg vil falde ned af stolen, hvis han en dag skriver om sin hobby  :smile1:

Han lufter den gamle skrøne om, at mainstream medierne "har en åbenlys interesse i at forsøge at få den ikke-vestlige indvandring og deraf følgende kriminalitet til at tage sig pænere ud".

Det er også højreradikal propaganda, for mainstream mediernes vigtigste interesse er at tjene penge, og to ud af tre af deres læsere vil begrænse muslimsk indvandring, forbyde tørklæder og forlanger, at indvandrere omfavner danske værdier. Derfor har de ingen interesse i at pynte på indvandringen. Det ville kun kunne sælges til et mindretal af deres læsere.

Det er ikke kun i dag, for det var det samme for to år siden.

https://www.berlingske.dk/samfund/to-ud-af-tre-vil-begraense-muslimsk-indvandring

Der er en anden variant af den højreradikale propaganda - der går ud på - at det er journalisterne, der bestemmer, hvad der skal stå i mainstream pressen - selvom journalisterne bare er lønslaver ligesom de fleste andre.

Jeg ved ikke om det er dig, der bestemmer på din arbejdsplads, hvis du er overenskomstansat  :big_grin:

- men jeg ved, at det er chefredaktøren der bestemmer i medierne, og at det hedder den daglige leder også i TV.

Jeg kom til at tænke på, at PU engang bragte et billede af en højreradikal demonstration for at vise, hvor mange der kom - men jeg kunne pege på, at det var et billede af fodboldholdet, der vendte sejrrige hjem.

Det er ikke fordi jeg vil kritisere PU's reaktion, for der var ingen problemer ved at pege på, at billedet var FAKE - og PU tog uden tøven afstand fra det.

Problemer er karakteren af falsknerierne - for mainstream medierne forfalsker ikke nyhederne på den måde.