Forfatter Emne: Er kultur- og kirkeministeren islam-sympatisør?  (Læst 634 gange)

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Er kultur- og kirkeministeren islam-sympatisør?
« Svar #15 Dato: Juli 05, 2019, 11:00:05 pm »
Ingen kommentar.

Jeg har skrevet min mening som jeg ved mange andre deler og det er vores grundlovssikrede ret at mene og føle sådan. ;)

Du og Homofaber føler jer jo sikkert som verdensborgere der som 'en stor familie nok skal klare problemerne.

Men så enkelt er det ikke, hvis ikke man har kærlighed til det land og det sted man er vokset op og ikke har en samfølelse med de mennesker man er vokset op i blandt så kan det hele egentligt være lige meget.

Jeg har lidt svært ved at føle samhørighed med en hottentot (forbudt ord) på den anden side af jordkloden.
Husk, det er fra samhørigheden i fædrelandet, at vi får en stor del af vores værdier.

Jeg har forresten et lille vers til Homofaber, det er nok lige ham. ;))

Citerer: - 'Fædreland - vi hader Klangen, Fædreland - vi kender Vrangen,Fædreland - vi føler Trangen til at slette ud det Ord',

Nå, det blev så lige til lidt mere end: Ingen kommentar.   :smile1:
« Senest Redigeret: Juli 05, 2019, 11:04:28 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Du har helt forkert fat i det
« Svar #16 Dato: Juli 05, 2019, 11:17:46 pm »

Du og Homofaber føler jer jo sikkert som verdensborgere der som 'en stor familie nok skal klare problemerne.

Jeg er aldrig gået ind for indvandring, og og det er ikke min skyld, at der er kommet mange indvandrere. Allerede da gæstearbejderne kom til landet, var jeg modstander af, at de kom og trykkede løn- og arbejdsforhold.

Jeg går ind for menneskerettighederne og for at alle skal behandles grundlovsmæssigt korrekt i retsstaten Danmark - og det er det eneste, jeg er helt sikker på - at jeg er enig med Homofaber om.

Jeg er ateist og jeg kan ikke lide islam. Jeg har i hele mit liv aldrig skrevet noget pænt om islam.

- men nu husker vi lige - at jeg går ind for menneskerettighederne - og grundloven med dens frihedsrettigheder tager jeg meget alvorligt.

Jeg kan ikke lide had til befolkningsgrupper - og man kan sagtens afvise flygtninge ved grænsen uden at hade dem.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 05, 2019, 11:18:29 pm »
Ingen kommentar.

Jeg har skrevet min mening som jeg ved mange andre deler

I en debat er meninger ikke meget værd. Det, der gør debat interessant, er argumenter og begrundelse. Hvis man bare har lyst til at komme ud med sine meninger, kan man få dem trykt på en t-shirt eller skrive dem på et papskilt.
Det er meget symptomatisk for de højrenationale, at det for dem kun handler om at udbasunere deres meninger om islam, men hvad kan vi andre bruge dem til?
Det samme gælder overdreven fædrelandstilbedelse. Det er ikke debatmæssigt interessant.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Du har helt forkert fat i det
« Svar #18 Dato: Juli 05, 2019, 11:31:46 pm »

Jeg kan ikke lide had til befolkningsgrupper - og man kan sagtens afvise flygtninge ved grænsen uden at hade dem.

Har jeg skrevet at jeg har hadet nogen.? - Det skulle da lige være de uduelige politikere der gennem tiderne har bragt os i den situation vi er i nu.
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 05, 2019, 11:57:15 pm »

Har jeg skrevet at jeg har hadet nogen.? - Det skulle da lige være de uduelige politikere der gennem tiderne har bragt os i den situation vi er i nu.

Du har ikke skrevet, at du hader nogen. Det var ment i almindelighed.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 06, 2019, 08:22:24 am »

Du har selv været med til at stemme på dem,  :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 06, 2019, 09:40:28 am »

Hvilken situation? At Danmark er et af de rigeste lande i verden? At vi er et af de mindst korrupte? At vi er et af de mest demokratiske? Hvorfor er du utilfreds med det?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 06, 2019, 11:09:09 am »
Så skriver idioterne om de samme floskler, som de altid har gjort

Vi har kun et udvalg af politikere og vores politikere skal nok sørge for, at vi kun har deres udvalg,
Vi er nr. 51 i verden, målt på købekraft.
Vi har kartel sammenslutning i Danmark = korruption og så har vi bildt befolkningen ind, at vi er meget demokratiske.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende