Forfatter Emne: Er kultur- og kirkeministeren islam-sympatisør?  (Læst 614 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Er kultur- og kirkeministeren islam-sympatisør?
« Dato: Juli 02, 2019, 05:30:58 pm »
Jeg er åbenbart ikke ene om at få kvalme af at se statsminister Mette Frederiksens valg af kultur- og kirkeminister.
Har de fleste glemt, hvordan hun, Joy Mogensen, smiskede og vimsede om imamerne, da islam-trossamfundet ønskede en ny moské i Roskilde?

Martin Henriksen, forhv. mf for DF, har ikke glemt. Han skriver bl.a:

"Enten så sympatiserer den nye socialdemokratiske kultur- og kirkeminister Joy Mogensen med den tyrkiske præsident Erdogan og hans udgave af hardcore islam, eller også er hun bundnaiv."

MH spørger, hvorfor ingen af de etablerede medier stiller kritiske spørgsmål til ministeren - eller til hendes chef, statsministeren og konstaterer sørgmodigt, at den kritiske journalistik er lagt på hylden, når det drejer sig om islamiseringen af vores elskede fædreland.
https://denkorteavis.dk/2019/df-er-kultur-og-kirkeminister-joy-mogensen-s-islamist-sympatisoer

Erdogan, som for nogle år siden udtalte, at
"moskéerne er vores kaserner,
kuplerne er vores hjelme,
minareterne vores bajonetter og
de troende er vore soldater."

Netop han og hans regime står bag flere moskéer i Danmark, så det er denne islamist, Joy Mogensen for så vidt samarbejder med.
Den nye kultur- og kirkeminister var håndlanger, da muslimerne ønskede at opføre en ny stormoské i Roskilde, hvor hun som domkirkebyens borgemester sammen med den lige så islamunderdanige biskop for Roskilde Stift, Peter Fischer Møller, tog det første spadestik til byggeriet.   :bad:

Læs om protesterne for to år siden:
https://siaddk.wordpress.com/2017/07/16/saerdeles-vellykket-aktion-og-demonstration-mod-minaret-moske-i-roskilde/

Hvad mener I om denne 'kultur- og kirkeminister' ?
Danmark muhammedanerfrit!

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Er kultur- og kirkeministeren islam-sympatisør?
« Svar #1 Dato: Juli 02, 2019, 05:40:14 pm »
En stor fejl at give stemmeret til kvinder.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2019, 11:41:49 pm »

Det tror jeg nu ikke Erdogan har udtalt.

Citér
Netop han og hans regime står bag flere moskéer i Danmark,..........

Erdogan styret bruger moskeerne til at opnå politisk indflydelse blandt tyrkere i udlandet. Han er revnende ligeglad med islam.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2019, 11:58:25 pm »

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 03, 2019, 07:11:30 am »
Tyrkiets regering står bag - indtil videre - 30 moskéer rundt om i Danmark. Synlige beviser på, at islamiseringen af danskernes fædreland skrider frem.
Et af disse hæslige monumenter er den store moské i Roskilde. Da den blev officielt indviet i 2018, stod menighedens kvinder adskilt fra mændene, og den daværende borgmester og nuværende kultur- og kirkeminister smilede lykkeligt.

Tyrkermoskéerne styres fra den tyrkiske stats Diyanet, som i Danmark opererer under navnet Dansk-Tyrkisk Islamisk Stiftelse. Diyanets øverste leder er - gæt engang - præsident Recep Erdogan.  :sad:

Over 20 af de tyrkiske moskéer i Danmark er godkendt i kommuner med socialdemokratiske borgmestre.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 03, 2019, 09:22:18 am »
Carlo:
Citér
Det tror jeg nu ikke Erdogan har udtalt.

Hvad Carlo Klam tror, bør interessere os mindre end ingenting.
Men lige for en ordens skyld findes det kendte citat her i:

https://www.kristeligt-dagblad.dk/kronik/minareterne-er-vore-bajonetter

" Der findes ikke ytringsfrihed i Tyrkiet, og man praktiserer racediskrimination. Vores konferenceramme er islam, og vi vil aldrig lade os kue. [...]
Minareterne er vore bajonetter, kuplerne vore hjelme, moskéerne vore barakker, de troende vore soldater. Denne hellige hær beskytter min religion.
Allah-u-Akbar. "

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 03, 2019, 09:23:26 am »
Tyrkiets regering står bag - indtil videre - 30 moskéer rundt om i Danmark. Synlige beviser på, at islamiseringen af danskernes fædreland skrider frem.
Et af disse hæslige monumenter er den store moské i Roskilde. Da den blev officielt indviet i 2018, stod menighedens kvinder adskilt fra mændene, og den daværende borgmester og nuværende kultur- og kirkeminister smilede lykkeligt.

Tyrkermoskéerne styres fra den tyrkiske stats Diyanet, som i Danmark opererer under navnet Dansk-Tyrkisk Islamisk Stiftelse. Diyanets øverste leder er - gæt engang - præsident Recep Erdogan.  :sad:

Over 20 af de tyrkiske moskéer i Danmark er godkendt i kommuner med socialdemokratiske borgmestre.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er grundlovssikret, at man har lov til at bygge huse at dyrke Gud i
« Svar #7 Dato: Juli 03, 2019, 12:18:25 pm »

Fordi de røde står stærkt i de store byer.

De 17 lande, der krænker religionsfriheden groft er: Myanmar (Burma), Kina, Eritrea, Iran, Nordkorea, Saudi-Arabien, Sudan, Turkmenistan, Usbekistan, Egypten, Irak, Nigeria, Pakistan, Syrien, Tadsjikistan, Vietnam - og Den Centralafrikanske Republik.

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/flere-landekraenkerreligionsfrihed

Jeg går ud fra, at det er lande, som DerRudi vil have os i familie med. Det lyder ihvertfald sådan.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: aq
    • Vis profil

De 17 lande, der krænker religionsfriheden groft er: Myanmar (Burma), Kina, Eritrea, Iran, Nordkorea, Saudi-Arabien, Sudan, Turkmenistan, Usbekistan, Egypten, Irak, Nigeria, Pakistan, Syrien, Tadsjikistan, Vietnam - og Den Centralafrikanske Republik.

Her er yderligere 16 lande hvor man heller ikke selv må bestemme hvad man tror på:
https://folkedrab.dk/artikler/hvor-er-det-ulovligt-at-benaegte-holocaust
cuckelicuck

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nazi-modstanden havde jo en grim baggrund
« Svar #9 Dato: Juli 03, 2019, 02:58:03 pm »
Her er yderligere 16 lande hvor man heller ikke selv må bestemme hvad man tror på:
https://folkedrab.dk/artikler/hvor-er-det-ulovligt-at-benaegte-holocaust

Det er let at forstå, hvorfor hadet til nazisterne fik nogen lande til at gå på kompromis med demokratiet.

Nu er der gået lang tid, så man bør måske tage det op igen?

Spørgsmålet er jo, om nynazister virker ved vold - og det tyder meget f.eks. i Tyskland på, at de gør.

Offline Arild

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 05, 2019, 07:47:25 pm »
Jeg er åbenbart ikke ene om at få kvalme af at se statsminister Mette Frederiksens valg af kultur- og kirkeminister.
Har de fleste glemt, hvordan hun, Joy Mogensen, smiskede og vimsede om imamerne, da islam-trossamfundet ønskede en ny moské i Roskilde?

Martin Henriksen, forhv. mf for DF, har ikke glemt. Han skriver bl.a:

"Enten så sympatiserer den nye socialdemokratiske kultur- og kirkeminister Joy Mogensen med den tyrkiske præsident Erdogan og hans udgave af hardcore islam, eller også er hun bundnaiv."

MH spørger, hvorfor ingen af de etablerede medier stiller kritiske spørgsmål til ministeren - eller til hendes chef, statsministeren og konstaterer sørgmodigt, at den kritiske journalistik er lagt på hylden, når det drejer sig om islamiseringen af vores elskede fædreland.
https://denkorteavis.dk/2019/df-er-kultur-og-kirkeminister-joy-mogensen-s-islamist-sympatisoer

Netop han og hans regime står bag flere moskéer i Danmark, så det er denne islamist, Joy Mogensen for så vidt samarbejder med.
Den nye kultur- og kirkeminister var håndlanger, da muslimerne ønskede at opføre en ny stormoské i Roskilde, hvor hun som domkirkebyens borgemester sammen med den lige så islamunderdanige biskop for Roskilde Stift, Peter Fischer Møller, tog det første spadestik til byggeriet.   :bad:

Læs om protesterne for to år siden:
https://siaddk.wordpress.com/2017/07/16/saerdeles-vellykket-aktion-og-demonstration-mod-minaret-moske-i-roskilde/

Hvad mener I om denne 'kultur- og kirkeminister' ?

Jeg mener, at hun er en katastrofe. Islamsympatisør? Næh, jeg hælder mere til, at hun er dum som et hul i jorden.
Hvis hun kendte en lille-bitte-smule til islam og sharialoven, ville hun kunne regne ud, hvordan muslimer ser på hendes 'alene-moderskab' (uden at oplyse, hvem faren/donoren er). Jeg er sikker på, at muslimerne både foragter hende og griner af hende. Men det aner hun ikke!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 05, 2019, 08:15:53 pm »
Jeg mener, at hun er en katastrofe. Islamsympatisør? Næh, jeg hælder mere til, at hun er dum som et hul i jorden.
Hvis hun kendte en lille-bitte-smule til islam og sharialoven, ville hun kunne regne ud, hvordan muslimer ser på hendes 'alene-moderskab' (uden at oplyse, hvem faren/donoren er). Jeg er sikker på, at muslimerne både foragter hende og griner af hende. Men det aner hun ikke!

Hun er sikkert ligeglad med hvad muslimer - hun ikke kender - tænker om hende (lige så ligeglade som alle vi andre røde er). De er jo anderledes, så vi forstår dem alligevel ikke.

Det interesserer kun højreradikale, hvad muslimer tænker - og for dem er det åbenbart af en eller anden grund meget vigtigt  :smile1:

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 05, 2019, 08:36:43 pm »

Det interesserer kun højreradikale, hvad muslimer tænker - og for dem er det åbenbart af en eller anden grund meget vigtigt  :smile1:

Måskee kunne det tænkes at at omtalte 'højreradikale' bekymrer sig om hvad der sker med deres land ude i fremtiden.

Bortset fra at jeg ikke bryder mig om ordet: 'højreradikale' det smager sådan lidt af: Voldelige yderliggående voldsmænd.
Skal vi ikke hellere sige at de fleste af dem der bekymrer sig er ganske alm. Danskere der elsker deres land og ikke så gerne vil se den frygtelige forvandling af landet vi er vidne til i disse år.
« Senest Redigeret: Juli 05, 2019, 08:43:11 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 05, 2019, 08:55:58 pm »

Måskee kunne det tænkes at at omtalte 'højreradikale' bekymrer sig om hvad der sker med deres land ude i fremtiden.

Bortset fra at jeg ikke bryder mig om ordet: 'højreradikale' det smager sådan lidt af: Voldelige yderliggående voldsmænd.
Skal vi ikke hellere sige at de fleste af dem der bekymrer sig er ganske alm. Danskere der elsker deres land og ikke så gerne vil se den frygtelige forvandling af landet vi er vidne til i disse år.

Hvis de højrenationale er så bekymret for deres land (eller vores land som de jo reelt er), hvorfor bruger de så meget tid på at hidse sig op her på internettet over os andre, som ikke deler deres indbildte bekymring? Hvorfor går de ikke ud og ordner problemet? Vi har hørt dem brokke sig de sidste 20 år, men intet er sket. Vi bliver kun spammet med links fra DKA.
Hvis de højrenationale var en hest på en travbane, vil ingen jo satse på dem.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er måske surt for nogen
« Svar #14 Dato: Juli 05, 2019, 09:45:31 pm »

Indvandrerne bliver alligevel ikke smidt ud, så ændringer kan kun handle om den fremtidige indvandring.

Det løb har VKO forlængst kørt.

Antallet af muslimer er mere end fordoblet siden Fogh kom til - og det kan vi ikke lave om på.