Forfatter Emne: Sverige topper ny liste: Flest skuddræbte unge mænd!  (Læst 1674 gange)

Arild

• Gæst
Sv: Sverige topper ny liste: Flest skuddræbte unge mænd!
« Svar #45 Dato: Juli 06, 2019, 11:03:03 am »
Normalt forsøger politichefer at berolige befolkningen og give indtryk af, at politiet har styr på volden og kriminaliteten.
Men det gør den svenske rigspolitichef Anders Thornberg ikke. Han mener nærmest, at folket lige så godt kan vænne sig til de tilstande, der er nu. (!)

Siden nytår er 23 mennesker blevet skuddræbt i Sverige, langt de fleste i bandeopgør. I 2018 blev 45 skuddræbt.

Hvad siger Thornberg?
"Vi mener, at det her kan fortsætte fem-ti år i de særligt udsatte områder." Og han kalder det et "skæbnespørgsmål" for Sverige at mindske kriminaliteten.

https://www.berlingske.dk/europa/svensk-politichef-med-dyster-udmelding-vi-kan-lige-saa-godt-vaenne-os-til

En mærkelig udmelding fra en mand i hans stilling. Opgivende, kan man synes, og jeg kan ikke lade være med at tænke, om den er afstemt med politikernes holdning?

De svenske politikere (Sverigedemokraterna undtaget) har en sort samvittighed over for det svenske folk at bære på.

Kronikøren Björn Ranelid har en god artikel her:

https://www.expressen.se/kvp/kronikorer/bjorn-ranelid/sverige-befinner-sig-i-krig-och-det-er-politikerna-som-bar-ansvaret/

(Jeg anbefaler Anklageren og homofaber at undlade at læse mit indlæg. Jeg bruger så 'højreradikale' kilder som Berlingske Tidende og Expressen, ligesom jeg tager det for pålydende, hvad den sikkert småfascistiske politichef siger!)
« Senest Redigeret: Juli 06, 2019, 11:05:05 am af Arild »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Stol du bare på løgnepressen, hvis du vil
« Svar #46 Dato: Juli 06, 2019, 12:08:18 pm »
Der er ingen tvivl om, at den situation er skabt af forbuds-Sverige.

Svenskerne har indrettet samfundet, så man kan blive stinkende rig ved at sælge hash - fordi svenskerne så gerne vil ryge sig skæve - uanset hvilke omkostninger det har.

Der er ikke noget der tyder på, at forbuddene kan påvirke antallet af skæve svenskere - men de organiserede kriminelle kan blive stinkende rige, og kæmper derfor om millionerne.

Det har man indset i USA, hvor politiet har mistet kontrollen med centrum i storbyerne (det er krystalklart, at det handler om narkomarkedet - og ikke om religion).

Det minder meget om forbudstiden, som mest var til glæde for typer som Alphonse Gabriel Capone i Chicago - så man blev tvunget af omstændighederne til at opgive forbuddet igen (selvom alkoholisme var et stort problem).

Det er altså ikke fordi jeg synes, det er godt, at typer som fedt går stenet og bitter gennem tilværelsen - men man kan ikke stoppe ham med lovgivning.

Det er vel heller ikke for meget forlangt, at man selv tager ansvaret for sit liv, hvis man ellers er sund og rask. Det er ikke fedt mand.

« Senest Redigeret: Juli 06, 2019, 12:51:50 pm af Anklageren »

Højremanden

• Gæst
Sv: Stol du bare på løgnepressen, hvis du vil
« Svar #47 Dato: Juli 06, 2019, 02:00:08 pm »

Svenskerne har indrettet samfundet, så man kan blive stinkende rig ved at sælge hash - fordi svenskerne så gerne vil ryge sig skæve - uanset hvilke omkostninger det har.

Der er ikke noget der tyder på, at forbuddene kan påvirke antallet af skæve svenskere - men de organiserede kriminelle kan blive stinkende rige, og kæmper derfor om millionerne.

Det har man indset i USA, hvor politiet har mistet kontrollen med centrum i storbyerne (det er krystalklart, at det handler om narkomarkedet - og ikke om religion).

Det minder meget om forbudstiden, som mest var til glæde for typer som Alphonse Gabriel Capone i Chicago - så man blev tvunget af omstændighederne til at opgive forbuddet igen (selvom alkoholisme var et stort problem).

Det er altså ikke fordi jeg synes, det er godt, at typer som fedt går stenet og bitter gennem tilværelsen - men man kan ikke stoppe ham med lovgivning.

Det er vel heller ikke for meget forlangt, at man selv tager ansvaret for sit liv, hvis man ellers er sund og rask. Det er ikke fedt mand.

Det er heller ikke godt, at der går pædofile børnepillere som  anklageren rundt og får Grønlands statistik til at eksplodere med voldtagne børn
 :yes: :smile1: :blum:

Jeg ved godt, at jeg bare kan blande mig udenom - men ... er det ikke ganske alvorligt, det du beskylder Anklageren for? Men det kan være, at du lurepasser og har en eller anden viden, vi andre ikke kender til?

Ellers kunne der være mere bid i at sætte lidt spotlight på Danmarks nye udenrigsminister, Jeppe Kofod.
Jeg må indrømme, at efter hele sagen om, hvordan han lokkede en 15-årig DsU-pige med i køjen i 2008 og knaldede hende uden kondom, har jeg ikke kunnet se ham tone frem på tv-skærmen, uden at jeg får kvalme. Det var ved at være længe siden, jeg havde set ham, da han deltog i debatterne som spidskandidat til EU-parlamentsvalget i maj, men samme følelse var der med det samme. Og det blev ikke just bedre, da han solede sig som ny udenrigsminister en måned senere.
Der er bare noget lusket og klamt-ubehageligt, der hænger ved den mand. Som jeg ser ham.

Nu viser det sig, at ham Martin  Rossen - som nogle kalder Mette Frederiksens egentlige vicestatsminister - har haft meget at gøre med at bygge Jeppe Kofod op igen efter skandalen for 11 år siden.

https://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2019/07/mettes-frederiksen-s-hjre-hand-hjalp.html

« Senest Redigeret: Juli 06, 2019, 02:02:12 pm af Højremanden »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
Sv: Tag dig sammen
« Svar #48 Dato: Juli 06, 2019, 02:02:32 pm »
Det er heller ikke godt, at der går pædofile børnepillere som  anklageren rundt og får Grønlands statistik til at eksplodere med voldtagne børn  :yes: :smile1: :blum:

Konen skred, og så gik du på røven og mistede hus og bil, og nu bor du som substinensløs i et kolonihavehus og giver samfundet skylden for, at du ikke kunne klare dig.

Du en bitter mand, som sidder i kolonihaven og giver kommunen og muslimerne skylden for dit mislykkede liv.

Vi har medlidenhed med dig, men du bliver nødt til at gøre noget selv.

Og du er blevet ansat af socialdemokratiet, fordi du er så god til at lyve, din latterlige børnepiller.

Har fortalt dig, at min kone døde og det fortæller noget om dig, at du kan lyve om sådan noget, dit gamle pædofile møjsvin.

Uanset om din kone skred eller døde er der masser af folk, der oplever den slags modgang, men det berettiger ikke dig til at sidde og være bitter og hidse dig op og svine andre til.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Stol du bare på løgnepressen, hvis du vil
« Svar #49 Dato: Juli 06, 2019, 02:05:52 pm »

Det er heller ikke godt, at der går pædofile børnepillere som  anklageren rundt og får Grønlands statistik til at eksplodere med voldtagne børn
 :yes: :smile1: :blum:

Jeg ved godt, at jeg bare kan blande mig udenom - men ... er det ikke ganske alvorligt, det du beskylder Anklageren for? Men det kan være, at du lurepasser og har en eller anden viden, vi andre ikke kender til?

Ellers kunne der være mere bid i at sætte lidt spotlight på Danmarks nye udenrigsminister, Jeppe Kofod.
Jeg må indrømme, at efter hele sagen om, hvordan han lokkede en 15-årig DsU-pige med i køjen i 2008 og knaldede hende uden kondom, har jeg ikke kunnet se ham tone frem på tv-skærmen, uden at jeg får kvalme. Det var ved at være længe siden, jeg havde set ham, da han deltog i debatterne som spidskandidat til EU-parlamentsvalget i maj, men samme følelse var der med det samme. Og det blev ikke just bedre, da han solede sig som ny udenrigsminister en måned senere.
Der er bare noget lusket og klamt-ubehageligt, der hænger ved den mand. Som jeg ser ham.

Nu viser det sig, at ham Martin  Rossen - som nogle kalder Mette Frederiksens egentlige vicestatsminister - har haft meget at gøre med at bygge Jeppe Kofod op igen efter skandalen for 11 år siden.

https://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2019/07/mettes-frederiksen-s-hjre-hand-hjalp.html

Det må du godt og selvfølgelig ved jeg en del om anklageren og hvorfor manden blev deporteret til Grønland af Socialdemokratiet.
Socialdemokratiet er befængt med den slags personager, der er gode til at lyve.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ufølsom og bitter
« Svar #50 Dato: Juli 06, 2019, 02:09:00 pm »
Din kone tog livet af sig selv, fordi du gjorde hendes liv til et helvede, da hun opdagede at du var til små børn. Kom nu videre i livet, gamle børnepiller.

Min kone døde af en kombination af lungebetændelse og af vagtlægens fejldiagnose - så hun ikke fik antibiotika, og ikke blev indlagt.

Jeg havde selvfølgelig en sørgeperiode, hvor jeg heller ikke opførte mig alt for kvikt - men så tog jeg mig sammen.

Det kan du også gøre  :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- og løgnagtig
« Svar #51 Dato: Juli 06, 2019, 03:01:08 pm »
Din kone tog livet af sig selv, fordi du gjorde hendes liv til et helvede, da hun opdagede at du var til små børn. Kom nu videre i livet, gamle børnepiller.

Min kone døde af en kombination af lungebetændelse og af vagtlægens fejldiagnose - så hun ikke fik antibiotika, og ikke blev indlagt.

Jeg havde selvfølgelig en sørgeperiode, hvor jeg heller ikke opførte mig alt for kvikt - men så tog jeg mig sammen.

Det kan du også gøre  :yes:

Du har selv fortalt, at det var dig der holdt vagtlægen tilbage og ikke ville have din kone indlagt

Jeg havde ikke skrevet om min kones død, hvis du kunne såre mig med dine løgne.

Det korte af det lange er, at jeg havde en sørgeperiode, og at jeg ikke gik til bunds, som du har gjort.

Jeg ved godt, at din tvangsauktion ikke var sjov, men det er jo bare simpelt mammon  :smile1:

Offline Bindesbøll

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Tag dig sammen
« Svar #52 Dato: Juli 06, 2019, 06:17:13 pm »

Langt, langt, langt over stregen!  :angry:

Havde jeg muligheden, skulle jeg med største fornøjelse byde det møgsvin på en *fiskemenu!

* (To flade og en skalle!)

:tommy: