Forfatter Emne: Sverige topper ny liste: Flest skuddræbte unge mænd!  (Læst 559 gange)

Offline Arild

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Ignorerer fakta
« Svar #15 Dato: Juli 03, 2019, 10:24:36 am »
Anklageren:
Citér
Du er ikke selv seriøs, for du kommenterer selvfølgelig ikke, at drabsraten er lav i Sverige.

Jeg er seriøs. Meget, fordi jeg kommenterer det danske folks levevis, livet i Norden anno 2019. Et liv jeg selv tager del i hver dag.
Men jeg skider hul i dine rater og ekvilibristiske taløvelser. For almindelige danskere og svenskere er det begribeligvis for meget i enhver henseende, at der er så mange bombesprængninger og skuddrab/forsøg på drab.

Dagligliv i Norden i 2019 siger dig tydeligvis intet. Var det ikke en idé at skrive om grønlandske emner? Det ville da være nærliggende, skulle man synes ...

Det er meget simpelt at sammenligne antallet af drab pr. 100.000 indbyggere.

Enhver kan ved blot at læse almindelige svenske dagblade se, at der er noget rivende galt. Selv om de har det med at fortie gerningsmændenes herkomst, kan de alligevel ikke komme udenom emnet.

Jeg må tilstå, at jeg synes det er ufatteligt så mange ord visse personer herinde bruger på at forsøge at tale problemet ned. Hvad mon grunden kan være?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    21.2%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 03, 2019, 12:34:24 pm »
Anklageren:
Citér
Du er ikke selv seriøs, for du kommenterer selvfølgelig ikke, at drabsraten er lav i Sverige.

Jeg er seriøs. Meget, fordi jeg kommenterer det danske folks levevis, livet i Norden anno 2019. Et liv jeg selv tager del i hver dag.
Men jeg skider hul i dine rater og ekvilibristiske taløvelser. For almindelige danskere og svenskere er det begribeligvis for meget i enhver henseende, at der er så mange bombesprængninger og skuddrab/forsøg på drab.

Dagligliv i Norden i 2019 siger dig tydeligvis intet. Var det ikke en idé at skrive om grønlandske emner? Det ville da være nærliggende, skulle man synes ...

Enhver kan ved blot at læse almindelige svenske dagblade se, at der er noget rivende galt. Selv om de har det med at fortie gerningsmændenes herkomst, kan de alligevel ikke komme udenom emnet.

Jeg må tilstå, at jeg synes det er ufatteligt så mange ord visse personer herinde bruger på at forsøge at tale problemet ned. Hvad mon grunden kan være?

Grunden er at anklageren er socialdemokrat og får værdier for at agitere på indernedded.
Homosvaper er betonmuslim og kan ikke lide sandheden om den despotiske livsform islam.
Carlo er en gammel vred provokatør, som altid har tungen oppe i røven på dem der er mest styrende og ondskabsfulde.
Osv osv osv
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Citér

Grunden er, at vi har noget imod højreradikal propaganda, og foretrækker at komme så tæt på sandheden som muligt.

Jeg synes det er ufatteligt, at du tror vi forsvarer tilstanden i Sverige. Det er et ledt trick, som seriøse debattører aldrig bruger.

Man kan sagtens lyve om lande, der har store problemer. Hvorfor skulle man ikke kunne det?

Alle historier om Sverige, som først vandrer til Norge (ofte på document_no), og derefter vandrer til et højrepopulistisk medie i Danmark for til sidst at ende i en debat som denne - er det al mulig grund til at være på vagt overfor.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    21.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er ikke farligt at være svensker
« Svar #18 Dato: Juli 03, 2019, 12:43:22 pm »
Skid da hul i, at nogen bandemedlemmer bliver skudt.

Der kan du ved selvsyn se hvor primitiv du er blevet på Grønland og hvor ligeglad du er blevet med danskeren.

De snottede muslimske bandemedlemmer kan jo ikke ramme med deres legetøj og deres kugler rammer alle andre steder, end der hvor de var tilsigtet.
Læg mærke til at muslimske bandemedlemmer altid skal slås hvor der er civilister tilstede.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Sverige topper ny liste: Flest skuddræbte unge mænd!
« Svar #19 Dato: Juli 03, 2019, 12:48:25 pm »
Jeg svarede, at hvis det absolut skal være Sverige, så lej for himlens skyld en hytte langt, langt ude på landet - hvis man stadig kan det.

Min erfaring er at det er mest farligt på landet i Sverige. Jeg var på kanotur med nogle stykker engang. Vi havde slået lejr for natten, da der kom et par svenskere anstigende i en motorbåd. Pissefulde og vildt svingende med deres jagtvåben. De skulle lige tjekke om vi var leveringsdygtige i noget sprut og om der var piger de kunne komme i lag med.

Vi slap med skrækken.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
En risikovurdering
« Svar #20 Dato: Juli 03, 2019, 01:01:36 pm »
Skid da hul i, at nogen bandemedlemmer bliver skudt.

Der kan du ved selvsyn se hvor primitiv du er blevet på Grønland og hvor ligeglad du er blevet med danskeren.

De snottede muslimske bandemedlemmer kan jo ikke ramme med deres legetøj og deres kugler rammer alle andre steder, end der hvor de var tilsigtet.
Læg mærke til at muslimske bandemedlemmer altid skal slås hvor der er civilister tilstede.

Jeg er heller ikke bange i tordenvejr

Da min datter var lille, og var bange i tordenvejr, fortalte jeg historien om Thor med gedebukkene, der kørte oppe på skyerne.

Det var ikke fordi jeg er ASA-troende, men det virkede  :smile1:

Selvfølgelig skal der slås hårdt ned på borgere, der skyder i byerne, men risikoen for at sagesløse bliver ramt - er meget lille.

Det er ikke en dødsårsag, som har nogen plads i døds-statistikkerne. Du vil med til vished grænsende sandsynlighed dø af noget andet.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Juli 03, 2019, 01:23:50 pm »
Lasermanden
Livstidsdømte John Ausonius, der i begyndelsen af 1990'erne stod bag 11 attentater mod primært indvandrere i Sverige, skal udleveres til Tyskland. Det besluttede en svensk domstol for et år siden. Han udleveres til Tyskland på grund af mistanke om at han har skuddræbt en kvinde i Frankfurt i 1992. En uge før drabet havde den i dag 63-årige John Ausonius angiveligt haft et skænderi med kvinden om et tyveri.

Tyske efterforskere har tidligere afhørt Ausonius i forbindelse med sagen, som ikke er opklaret. Myndighederne valgte i 2014 at genåbne sagen i kølvandet på en række drab begået af en nynazistisk gruppe.

Den nye lasermand
Svenske Peter Mangs blev fundet skyldig i to drab, fire drabsforsøg og tre tilfælde af grov vold. Til gengæld er Mangs, der i medierne har fået tilnavnet »lasermanden« på grund af sit lasersigte til sin riffel, ikke blevet kendt skyldig i anklagepunktet om et tredje drab.

- Peter Mangs har hensynsløst ødelagt mange menneskers liv. Forbrydelserne er ekstremt koldt og kynisk udført, helt uden følelser. Vi mener, at han havde til direkte hensigt at skyde udlændinge, sagde chefanklager Solveig Wollstad.
Midlerne er underordnede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 03, 2019, 01:36:39 pm »
Anklageren:
Citér

Sidste år omkom 171 i trafikulykker. Til sammenligning blev lidt over 50 ofre for drab. I burde derfor frygte og gyse mere over trafikulykker end et bandemedlem, der er blevet skudt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Er det statistik?
« Svar #23 Dato: Juli 03, 2019, 02:31:37 pm »
............  - og det har du valgt med vilje  :yes:
Det er ikke mig der lavet listen. Men når Sverige har så høj kriminalitet, sammenlignet med dets nabolande, skyldes det så Sveriges høje andel af muslimer?

Jeg tror ikke meget på den liste, og det er ikke kun fordi, et muslimsk land er verdens mest sikre land.

Det er umuligt at se hvordan de bedømmer kriminaliteten for det holder de skjult. Der er store problemer forbundet med at sammenligne landes kriminalitet, som alle sammen har forskellig lovgivning. Det er årsagen til, at jeg ofte bruger statistik om drab. Det er stort set forbudt at dræbe borgere i alle lande, og det er meget kontant at bedømme, om et menneske er blevet myrdet.

Til sammenligning er der masser af elastik i voldtægter, hvor lovgivningen varierer meget.

Sverige har altid været det mest kriminelle land i Norden, og de har været sure over at de i internationale sammenligninger placeres dårligere end USA.

Hvor meget indvandringen har påvirket ved jeg ikke. Jeg vil tro at det har forværret kriminalitetten, men vel ikke meget.

Med hensyn til muslimer, så er der flere end i Danmark, men ikke voldsomt mange flere. Det minder altså om Danmark. Ikke vestlige indvandrere er nok oftere kriminelle, men de fylder ikke så meget "i procent".

Dette billede har PEW udgivet i 2017, og det var jo efter, at de mange indvandrere vandrede på vejene.

« Senest Redigeret: Juli 03, 2019, 02:34:19 pm af Anklageren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Så fik vi lige idiotens kopikommentar
« Svar #24 Dato: Juli 03, 2019, 02:35:52 pm »
Gå ud på kirkegården og grav dig ned  :bad:

Lasermanden
Livstidsdømte John Ausonius, der i begyndelsen af 1990'erne stod bag 11 attentater mod primært indvandrere i Sverige, skal udleveres til Tyskland. Det besluttede en svensk domstol for et år siden. Han udleveres til Tyskland på grund af mistanke om at han har skuddræbt en kvinde i Frankfurt i 1992. En uge før drabet havde den i dag 63-årige John Ausonius angiveligt haft et skænderi med kvinden om et tyveri.

Tyske efterforskere har tidligere afhørt Ausonius i forbindelse med sagen, som ikke er opklaret. Myndighederne valgte i 2014 at genåbne sagen i kølvandet på en række drab begået af en nynazistisk gruppe.

Den nye lasermand
Svenske Peter Mangs blev fundet skyldig i to drab, fire drabsforsøg og tre tilfælde af grov vold. Til gengæld er Mangs, der i medierne har fået tilnavnet »lasermanden« på grund af sit lasersigte til sin riffel, ikke blevet kendt skyldig i anklagepunktet om et tredje drab.

- Peter Mangs har hensynsløst ødelagt mange menneskers liv. Forbrydelserne er ekstremt koldt og kynisk udført, helt uden følelser. Vi mener, at han havde til direkte hensigt at skyde udlændinge, sagde chefanklager Solveig Wollstad.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Juli 03, 2019, 08:11:27 pm »
Jeg tror ikke meget på den liste, og det er ikke kun fordi, et muslimsk land er verdens mest sikre land.

Jeg tror heller ikke selv meget på den liste, bl a fordi Rusland skulle være betydeligt mindre kriminelt end Sverige.

Citér
Hvor meget indvandringen har påvirket ved jeg ikke. Jeg vil tro at det har forværret kriminalitetten, men vel ikke meget.

Med hensyn til muslimer, så er der flere end i Danmark, men ikke voldsomt mange flere. Det minder altså om Danmark. Ikke vestlige indvandrere er nok oftere kriminelle, men de fylder ikke så meget "i procent".

Jeg så at i Tyskland tæller muslimernes kriminalitet ikke meget i det samlede billede, men der er koncentrationer omkring i de større byer.

Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juli 03, 2019, 09:37:14 pm »

Jeg tror heller ikke selv meget på den liste, bl a fordi Rusland skulle være betydeligt mindre kriminelt end Sverige.

Det tænkte jeg også. Især fordi jeg ved, at drabsraterne er MEGET høje i Rusland - og lande med lav kriminalitet bliver kaldt "sikre" i undersøgelsen.

Citér

Citér

Jeg så at i Tyskland tæller muslimernes kriminalitet ikke meget i det samlede billede, men der er koncentrationer omkring i de større byer.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juli 03, 2019, 09:58:41 pm »
Hvorfor indrømmer du ikke bare at muslimerne er årsag til det meste kriminalitet?? :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Fordi det er løgn
« Svar #28 Dato: Juli 03, 2019, 10:20:47 pm »
Hvorfor indrømmer du ikke bare at muslimerne er årsag til det meste kriminalitet?? :ermm:

Det har følgende størrelsesorden

I Danmark er de ikke vestlige indvandrere godt og vel dobbelt så ofte kriminelle, som danskerne er.

Hvis muslimerne godt og vel dobbelt så ofte er kriminelle - og de udgør 5-6 procent af befolkningen - så står de for mindre end 18 procent af den samlede kriminalitet.

Hvis de ikke var muslimer, men almindelige danskere, så ville de alligevel have begået kriminalitet - bare mindre (ca. halvdelen af hvad muslimerne begår).

Derfor ville kriminaliteten være på mindst 91 % af den kriminalitet, vi har i dag, hvis muslimerne havde været almindelige danskere.

Det er ikke nogen voldsom forskel for Danmark som helhed - men det er selvfølgelig alligevel ikke nogen berigelse, at kriminaliteten er højere.

Der er også andre af udenlandsk oprindelse der begår kriminalitet f.eks. østeuropæerne eller indvandrere, der ikke er muslimer.

« Senest Redigeret: Juli 04, 2019, 01:28:17 am af Anklageren »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Fordi det er løgn
« Svar #29 Dato: Juli 04, 2019, 10:12:02 am »
Anklageren:
Citér
Det har følgende størrelsesorden

I Danmark er de ikke vestlige indvandrere godt og vel dobbelt så ofte kriminelle, som danskerne er.
Hvis muslimerne godt og vel dobbelt så ofte er kriminelle - og de udgør 5-6 procent af befolkningen - så står de for mindre end 18 procent af den samlede kriminalitet.

Hvis de ikke var muslimer, men almindelige danskere, så ville de alligevel have begået kriminalitet - bare mindre (ca. halvdelen af hvad muslimerne begår).
Derfor ville kriminaliteten være på mindst 91 % af den kriminalitet, vi har i dag, hvis muslimerne havde været almindelige danskere.

Det er ikke nogen voldsom forskel for Danmark som helhed - men det er selvfølgelig alligevel ikke nogen berigelse, at kriminaliteten er højere.
Der er også andre af udenlandsk oprindelse der begår kriminalitet f.eks. østeuropæerne eller indvandrere, der ikke er muslimer.

Man kan godt tænke, hver gang al denne tal-ekvilibrisme køres frem, at det har ofrene og de pårørende for den islamiske indtrængen i Danmark også enorm glæde af ! --  :no:

Jeg tænker på ofrene for volden, dem der blev banket sønder og sammen og på disses pårørende. Jeg tænker på alle voldtægtsofrene - herunder en 10-årig lille pige fra Gullestrup-egnen - hvordan er de pigers liv ... det liv de fik efter? Og jeg tænker på de ældre danskere, skatteydere gennem mange år, som ikke fik den gode almennyttige bolig - for den var der nogle andre, som skulle have.

Debatsvinet har selvfølgelig ret. De fleste ved godt, at i forhold til deres procentvise andel af den samlede befolkning i Danmark, er mænd fra de muslimsk dominerede lande kanon-overrepræsenterede. Især hvad angår grov vold, voldtægter og røverier. Det er dokumenteret 117 gange og flere til.

Men at tænke på ofrene kræver en smule empati, og dét har vi godt nok aldrig set fra den store matematiker ("vores ansigt udadtil") !
Danmark muhammedanerfrit!