Forfatter Emne: Studenter kommer til skade under studenterkørsel  (Læst 100 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Studenter kommer til skade under studenterkørsel
« Dato: Juli 02, 2019, 04:04:13 pm »
Halv­ og helfulde nyudklækkede studenter kaster sig rundt, imens vognen kører fra ølkasse til ølkasse.

Hvem står med erstatningsansvaret, og spiller de ofte store mængder alkohol en rolle?

Jeg har søgt på Google, og har fundet de tilfælde, hvor en student er kommet til skade under studenterkørslen i den virkelige verden. Det er da noget af et problem.

Sidste år faldt en student af en lastbil i Tappernøje, og blev fløjet til Rigshospitalet med alvorlige hovedskader.

Der var også et tilfælde sidste år, hvor seks studenter fra Nørresundby Gymnasium kom lettere til skade under en studenterkørsel ved Svenstrup i Nordjylland, fordi lastbilen bremsede hårdt op  i forbindelse med en undvigelsesmanøvre.

I 2017 ville en student tage billede af vennerne, så han rejste sig op, og blev ramt i hovedet af en bro under kørslen.

I 2011 var der også en 19-årig student, der faldt ned fra en svingende studenter-vogn, der var på vej gennem en rundkørsel i Karlslunde, som brækkede begge arme.

« Senest Redigeret: Juli 02, 2019, 04:15:46 pm af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Er studenter blevet ramt af kasteskyts?
« Svar #1 Dato: Juli 02, 2019, 06:14:38 pm »
Jeg kan ikke finde noget om det på Google.

Er der nogen, som ved noget om det?

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Studenter kommer til skade under studenterkørsel
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2019, 06:20:37 pm »
Jeg har engang skvattet omkuld, fordi jeg trådte på et vådt studenterbrød. Jeg røg lige på røven og det gjorde nas!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2019, 06:23:35 pm »
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/graedende-studenter-overfaldet-med-kasteskyts/6157476

Når studenterne har vognen fuld af fyldte ølflasker, hvorfor svarer de så ikke bare igen på angrebet?
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 02, 2019, 06:46:37 pm »
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/graedende-studenter-overfaldet-med-kasteskyts/6157476

Når studenterne har vognen fuld af fyldte ølflasker, hvorfor svarer de så ikke bare igen på angrebet?

Det ved jeg ikke.

Jeg kan ikke se ret meget på den video.