Forfatter Emne: Skal vores studenter have specialbeskyttelse?  (Læst 1277 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Skal vores studenter have specialbeskyttelse?
« Dato: Juli 01, 2019, 07:14:48 am »
Fredag aften blev vogne med glade nybagte studenter angrebet med kasteskyts - blandt andet flasker - af "unge".

Som vi har set det gang på gang i de senere år. Sidste år måtte studenternes chauffører flere steder anmode om politibeskyttelse mod disse "unge".
For studenterkørsel har jo næsten alt, hvad der provokerer det nye herrefolks ungdom:

Glade danske unge med dannebrogsflag.
Piger, der opfører sig som om de er ligestillede med det modsatte køn (og de har har faktisk også lige erhvervet sig en studentereksamen).
Der drikkes øl.
Osv.

https://denkorteavis.dk/2019/en-stor-gruppe-unge-kastede-flasker-og-andet-mod-studentervogn-da-politiet-kom-frem-var-der-30/

Jeg er ikke i tvivl om, at angreb på danske unge og deres fester vil optrappe i de kommende år. De omtalte "unge" tåler ikke, at de unge danske med kulturkristen baggrund hygger sig og fejrer deres eksaminer med traditionel fest. Ligesom det er blevet noget helt andet at holde 'blå mandag' dagen efter konfirmationen. Gad vide, hvor mange penge uheldige unge er blevet frarøvet i den forbindelse de sidste 15-20 år? Deraf er fulgt en række forældre-vagter til at følge de danske konfirmander rundt i byen.

Skal vi også til at oprette vagtværn, gerne nogle 'hårde halse', til at beskytte vores studenter, når vognene kører i de mere islambelastede kvarterer fremover?

Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
  • Country: 00
    • Vis profil

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Skal vores studenter have specialbeskyttelse?
« Svar #2 Dato: Juli 01, 2019, 09:00:10 am »
https://www.bt.dk/krimi/politiet-afviser-pia-k.s-teori-om-studenter-angreb-det-har-slet-ikke-noget-paa-sig

Vi læser ikke Den Korte Avis her på debatten.

Og vi andre læser ikke dine underlødige link. Muslimerne kaster med sten imod studenterne og det startede de med for over 10år siden.
Det er noget skidt, at muslimerne viser unge danskere, hvordan man kaster sten efter unge studenter.

Hold dig til sandheden, hvis du kan det
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ifølge BT var gerningsmændene etniske danskere
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2019, 11:24:50 am »
I den artikel, som homofaber har nævnt, citerer BT politiet for at sige, at de kender nogen af de unge fra tidligere, og at det er en lille kerne på seks til otte unge, der anstifter uroen.

Dan Houtved fra politiet siger også: "Det har ikke noget på sig, at det skulle være unge med anden etnisk baggrund. Slet ikke. De unge, der har fået bøder, har alle danske efternavne".

BT får også Pia Kjærsgaard til at sige: "Det er ikke klassisk dansk uanset, hvem der gør det. Det er ærgerligt og beskæmmende, hvis danske unge også begynder på det. Det er jeg da frygteligt ked af. Vi må modarbejde det, hvad enten det er Brian og Benny eller Ahmed og Muhammed".

og

"Jeg har lov til at stille et spørgsmål. Så kan jeg måske beklage lidt, at jeg rejser en mistanke mod nogen, der ikke er skyldige. Det kan jeg da godt".

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Ifølge BT var gerningsmændene etniske danskere
« Svar #4 Dato: Juli 01, 2019, 12:35:02 pm »
I den artikel, som homofaber har nævnt, citerer BT politiet for at sige, at de kender nogen af de unge fra tidligere, og at det er en lille kerne på seks til otte unge, der anstifter uroen.

Dan Houtved fra politiet siger også: "Det har ikke noget på sig, at det skulle være unge med anden etnisk baggrund. Slet ikke. De unge, der har fået bøder, har alle danske efternavne".

BT får også Pia Kjærsgaard til at sige: "Det er ikke klassisk dansk uanset, hvem der gør det. Det er ærgerligt og beskæmmende, hvis danske unge også begynder på det. Det er jeg da frygteligt ked af. Vi må modarbejde det, hvad enten det er Brian og Benny eller Ahmed og Muhammed".

og

"Jeg har lov til at stille et spørgsmål. Så kan jeg måske beklage lidt, at jeg rejser en mistanke mod nogen, der ikke er skyldige. Det kan jeg da godt".

Glimrende forsvar af dine venner, men vi andre har set det før https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/graedende-studenter-overfaldet-med-kasteskyts/6157476
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Ifølge BT var gerningsmændene etniske danskere
« Svar #5 Dato: Juli 01, 2019, 01:46:14 pm »
fedt:
Citér
Glimrende forsvar af dine venner, men vi andre har set det før https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/graedende-studenter-overfaldet-med-kasteskyts/6157476

Det har du ret i fedt; vi har ikke bare set det før, vi har set det igen og igen og igen ....

http://www.uriasposten.net/archives/102497
https://www.bt.dk/krimi/politiet-efter-usaedvanlig-kontant-besked-vi-kommer-efter-jer
https://denkorteavis.dk/2018/video-indvandrere-angriber-studenter-det-var-aftalt-og-for-sjov-mette-thiesen-undrer-sig/

og syre er skam også anvendt - som det ofte sker i muslim-landene:
https://www.bt.dk/krimi/studenter-angrebet-med-syre-det-braendte-i-ansigtet-og-jeg-kunne-intet-se

Msm og enkelte leflere inden for politietaten kommer aldrig til at kunne bilde os ind, at det er lige så almindeligt, at danske ghettofjolser angriber studenterne. Men det kom nok svært belejligt, at man kunne flytte fokus ved at henvise til et par stykker med danskklingende efternavne. Pia Kjærsgaard er ofte for nem, hun burde ikke forfalde til fortærskede floskler om Benny og Muhammed men holde fokus på det væsentlige, som er at vores unge studenter får ødelagt deres festlige kørsel rundt til hinandens familier af aggressive, hadefulde indvandrerunge.
« Senest Redigeret: Juli 01, 2019, 05:25:50 pm af DerRudi »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Mange dårligt tilpassede danskere har det svært med akademikere
« Svar #6 Dato: Juli 01, 2019, 01:46:43 pm »

:crigon_01:

Jeg er ligeglad med muslimer. Jeg kender slet ikke nogen - og jeg er ateist.

Der er mange af angrebene på studenter, hvor gerningsmændene har været indvandrere - men nu er danskerne så også begyndt på det.

Det skyldes jo nok, at de læser om det i pressen.

Det er ikke usandsynligt, at det er politisk ukorrekte, der ser studenterne som repræsentanter for det politisk korrekte over-Danmark.

Når de har fået nogen øl i varmen, så går naturen over optugtelsen - men det overlever vi jo nok.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #7 Dato: Juli 01, 2019, 01:52:24 pm »
Politiets ledelse er landsforrædere, som bevidst lyver! Føj for den lede.   :JC_doubledown:
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Mange dårligt tilpassede danskere har det svært med akademikere
« Svar #8 Dato: Juli 01, 2019, 02:00:30 pm »
Anklageren:
Citér
Hvorfor skriver du det for 500. gang? Det ved vist alle, der læser herinde. Og du havde næppe været ligeglad, hvis du var blevet i Danmark og havde delt vilkår med dine gamle landsmænd. Jeg har nævnt det før, men gør det igen: Mange af dine indlæg virker mærkeligt antikke (dine selvoplevede erfaringer stammer jo også fra 1990'erne eller længere tilbage). Hvad ved du om danskerne af i dag?

Citér
Der er mange af angrebene på studenter, hvor gerningsmændene har været indvandrere - men nu er danskerne så også begyndt på det.
Det skyldes jo nok, at de læser om det i pressen.
Det er dig, der læser om det i (mainstream) pressen. Du aner jo ikke noget om, hvad der foregår i danske kvarterer anno 2019. Vi, der læser alternative medier som DKA, 24nyt, Uriasposten.net, Document.dk m.fl. ved begribeligvis en masse af alt det du helst ikke vil vide.

Citér
Det er ikke usandsynligt, at det er politisk ukorrekte, der ser studenterne som repræsentanter for det politisk korrekte over-Danmark.

Når de har fået nogen øl i varmen, så går naturen over optugtelsen - men det overlever vi jo nok.
Syner og febervildelser. Og igen lader du som om, du befinder dig i Danmark.  :JC_doubledown:

Og kan du ikke snart se at få justeret den computer? Det er utroligt 'træls' at læse indlæg, der ligner sådan en reklame for alle mulige skrifttyper.
« Senest Redigeret: Juli 01, 2019, 02:02:48 pm af DerRudi »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
STØT POLITIET - VI HAR BRUG FOR DEM
« Svar #9 Dato: Juli 01, 2019, 02:02:08 pm »
Politiets ledelse er landsforrædere, som bevidst lyver! Føj for den lede.   :JC_doubledown:

Vi bør ære politiet og takke dem for deres indsats, fordi de stiller op hver dag - også i områder hvor danske kujoner ikke tør komme, fordi de anser det for at være no-go-zoner.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 01, 2019, 02:32:37 pm »
Anklageren:
Citér
Hvorfor skriver du det for 500. gang? Det ved vist alle, der læser herinde. Og du havde næppe været ligeglad, hvis du var blevet i Danmark og havde delt vilkår med dine gamle landsmænd. Jeg har nævnt det før, men gør det igen: Mange af dine indlæg virker mærkeligt antikke (dine selvoplevede erfaringer stammer jo også fra 1990'erne eller længere tilbage). Hvad ved du om danskerne af i dag?

Der er jo heller aldrig nogen andre her, som oplever noget af alt det, som de læser om i Den Korte Avis

Så de kunne lige så godt bo i Grønland.

Jeg ved dog godt, at ikke vestlige indvandrere hyppigere bliver dømt - men det gør kristne flygtninge fra Irak sikkert også. Jeg har i hvert fald ikke grund til at tro andet.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 01, 2019, 02:52:34 pm »

For 10 år siden var du en seriøs og dygtig debattør. Hvad gik der galt?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 01, 2019, 03:03:44 pm »

Det er dig, der læser om det i (mainstream) pressen. Du aner jo ikke noget om, hvad der foregår i danske kvarterer anno 2019. Vi, der læser alternative medier som DKA, 24nyt, Uriasposten.net, Document.dk m.fl. ved begribeligvis en masse af alt det du helst ikke vil vide.

Hverken DKA, 24nyt, Uriasposten.net, Document.dk m.fl. har noget med rigtige og seriøse medier at gøre. Det er internetblogs, hvor folk kan skrive alt uden at skulle stå til ansvar.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 01, 2019, 03:22:50 pm »
Anklageren:
Citér
Der er jo heller aldrig nogen andre her, som oplever noget af alt det, som de læser om i Den Korte Avis[/font]
Tænkte nok, at du ville "argumentere" på den måde. Hvor er du dog pinligt langt ude!
Du aner 0,00 om, hvorvidt der er skribenter eller læsere af Din-debat.dk, der har/har haft islamiseringens lede følger inde på livet. Eller deres familer. Eller nogen de kender godt.
Kan du huske Danmark?

Citér
Så de kunne lige så godt bo i Grønland.
Nej, for så ville de sandsynligvis have lige så lidt føling med, hvad der foregår i Danmark som du har. Dit Danmark, det er Anker Jørgensens, Poul Schlüters og til nød Nyrup/Jelveds Danmark. Når du skal have fat i noget med blodige skyderier, kommer du gerne med historier fra rockerkrigens dage i 80'erne og 90'erne. Du har ingen fornemmelse af, hvordan islamiseringen har bredt sig og gjort almindelige danskere utrygge, siden du forlod landet. Og det er jo værre end ingenting, hvis du tror, at "de almindelige danskere", som du jævnligt skriver, er sådan nogle som homofaber eller carlo!  :ROFL:

Citér
Jeg ved dog godt, at ikke vestlige indvandrere hyppigere bliver dømt - men det gør kristne flygtninge fra Irak sikkert også. Jeg har i hvert fald ikke grund til at tro andet.
Ha ha. Der var en gang én, der skrev herinde, at der ikke er noget, der kan slå viden. Det med hvad du mener at "have grund til at tro" ... hmm!  :smile1:
« Senest Redigeret: Juli 01, 2019, 08:04:57 pm af DerRudi »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 01, 2019, 03:37:23 pm »
DerRudi, hvis man ser på vælgerfordeling og vælgeranalyser er dem, der er mest kritisk over for islam, muslimer og indvandrere også dem, der bor hvor der er færrest muslimer og indvandrere. I de tryghedsanalyser, der er blevet lavet i København er det heller ikke bandekrige og skyderier, der gør folk mest utrygge. Du har ikke mere føling med situationen i indre København end dem, der rent faktisk bor der - så kan du linke nok så meget til Andebyposten (læs: DKA, Urinpotten, document).