Forfatter Emne: Kan de overhovedet danne en regering?  (Læst 242 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Kan de overhovedet danne en regering?
« Dato: Juni 25, 2019, 08:00:19 am »
20 dage efter folketingsvalget, spørger nogle - også blandt Christiansborgs faste kommentatorer - sig selv:

Kan det radikalt-røde sammenrend danne en regering?

Mette Frederiksen taler efterhånden lige så sort som en af forgængerne, P. Nyrup Rasmussen, når hun kommer ud fra forhandlingslokalet.
Sent i aftes stormede Pernille Skipper ud fra samme lokale, lignede mere end nogensinde en fornærmet gymnasietøs, der ikke har fået sin vilje - og ned af trapperne - "har ikke noget at sige."

Det havde imam-Østergaard heller ikke, han brugte dog en del ord på det.

Hvis der heller ikke sker en skid i denne uge, begynder det at se lidt pinligt ud!

Hvad tror du, det ender med?

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Kan de overhovedet danne en regering?
« Svar #1 Dato: Juni 25, 2019, 12:05:03 pm »

:ohmy: :hyper:
Danmark frit for marmorkrebs.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 25, 2019, 12:09:00 pm »
Det er svært at blive enige med de Radikale. De vil med i regeringen.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 25, 2019, 10:00:49 pm »
Hvad hedder den kvinde, der står ved Morten Østergaard - :wacko: hver eneste gang, han er på TV - hun siger aldrig noget,  jeg får "myrekryb" af at se på hende  :angry:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 25, 2019, 10:10:51 pm »

:bad:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 25, 2019, 10:13:27 pm »
Hvad hedder den kvinde, der står ved Morten Østergaard - :wacko: hver eneste gang, han er på TV - hun siger aldrig noget,  jeg får "myrekryb" af at se på hende  :angry:

Sluk for dit fjernsyn eller find en anden kanal.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 25, 2019, 10:39:48 pm »

Hun skal da ikke, forhindre mig i, at se dagens nyheder !

De kunne jo sende en advarsel, så ville jeg finde en anden kanal, i de minutter - hendes fjæs er på.
Men fortæl mig, hvad barnepigen til Morten Østergaard hedder ?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 25, 2019, 10:58:49 pm »

Men fortæl mig, hvad barnepigen til Morten Østergaard hedder ?

Sofie Carsten Nielsen.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 26, 2019, 10:50:43 am »
lyjse:
Citér

Hej Lyjse, det gør jeg også. Hun hedder Sofie Carsten Nielsen og har ofte været de radikales repræsentant i Clement Kjærsgaards DR2-debatten i vinterhalvåret.
Hun er identisk med den kvinde, som i København sidste år omfavnede og krammede den muslimske rigmand, som har lovet at betale de bøder à kr. 1000, som måtte blive givet til burka- og niqabbærende islam-kvinder! Bortset fra hendes partifælle Zenia Stampe kan jeg ikke komme i tanker om noget så beskidt og vammelt - landsforrædere i renkultur efter min mening.

Når hun står med det ondskabsfuldt-overlegne udtryk og uafbrudt nikker bag Østergaard, er det naturligvis et varsel om, hvad der venter os de kommende år. Du lægger vel mærke til, at Anklageren m.fl. er begyndt at ønske tillykke?  :sick: puh ha!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 26, 2019, 11:16:00 am »
.......... er det naturligvis et varsel om, hvad der venter os de kommende år. Du lægger vel mærke til, at Anklageren m.fl. er begyndt at ønske tillykke?  :sick: puh ha!

Hvad kan vi vente os de kommende år? Begrund dine udtalelser.
Du får ret og jeg får fred!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Ak ja, at slukke for virkeligheden
« Svar #10 Dato: Juni 26, 2019, 11:57:09 am »
homofaber:
Citér

Jeg har lagt mærke til, at når vi andre enten skælder ud over DRs og TV2s partiskhed i muslimernes favør eller bare, som lyjse gør her, stiller et spørgsmål vedrørende en af de mest prominente landsforrædere i Danmark, så er homofabers og carlos automat-svar, at man skal slukke for sit tv-apparat.

Vi får således en vis indsigt i, hvorfor de skriver så meget virkelighedsfjernt bavl herinde: Lige så snart virkeligheden begynder at trænge sig på, bing - så skal der bare slukkes for den! De tror muligvis virkelig på, at så "findes virkeligheden ikke"! Ligesom i de tegneserier, de lige magter at studere, mens de gufler kilovis af chips i sig og hælder spande af cola samme vej.
Typiske sofadovendyr hvis holdning til tilværelsen er: "Hva' rager det os?" og som tror, at de kan eliminere den virkelige verden ved et tryk på en knap. "Bing, nu er der ingen udlændingepolitiske problemer!, Bing, nu er der kun 15-20 deltagere i en national fest i Midtjylland" osv.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
    • Vis profil
Selvfølgelig kunne vi danne en regering?
« Svar #11 Dato: Juni 26, 2019, 12:01:01 pm »

Det var ikke os, der tabte  :smile1:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 26, 2019, 12:49:46 pm »
homofaber:
Citér

Jeg har lagt mærke til, at når vi andre enten skælder ud over DRs og TV2s partiskhed i muslimernes favør eller bare, som lyjse gør her, stiller et spørgsmål vedrørende en af de mest prominente landsforrædere i Danmark, så er homofabers og carlos automat-svar, at man skal slukke for sit tv-apparat.

Vi får således en vis indsigt i, hvorfor de skriver så meget virkelighedsfjernt bavl herinde: Lige så snart virkeligheden begynder at trænge sig på, bing - så skal der bare slukkes for den! De tror muligvis virkelig på, at så "findes virkeligheden ikke"! Ligesom i de tegneserier, de lige magter at studere, mens de gufler kilovis af chips i sig og hælder spande af cola samme vej.
Typiske sofadovendyr hvis holdning til tilværelsen er: "Hva' rager det os?" og som tror, at de kan eliminere den virkelige verden ved et tryk på en knap. "Bing, nu er der ingen udlændingepolitiske problemer!, Bing, nu er der kun 15-20 deltagere i en national fest i Midtjylland" osv.

Du bor i udkantsdanmark, får kun dine nyheder via DKA og fjernsynet og du har lige været til grisefest sammen med 50-70 ligesindede. Kalder du det virkeligheden?

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 26, 2019, 01:01:48 pm »
homofaber:
Citér
Du bor i udkantsdanmark, får kun dine nyheder via DKA og fjernsynet og du har lige været til grisefest sammen med 50-70 ligesindede. Kalder du det virkeligheden?

Hvorfor tror du, at der var 250-300 af dem, der ikke er mine ligesindede??

Jeg læser flere nyheder på ugebasis, end du nogensinde kommer til at kunne klare, lille muhamz-håndlanger.
Men sluk nu for skærmen, så findes det jeg skriver jo ikke!   :JC-hysterical:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juni 26, 2019, 01:21:55 pm »
homofaber:
Citér

Hvorfor tror du, at der var 250-300 af dem, der ikke er mine ligesindede??

Jeg læser flere nyheder på ugebasis, end du nogensinde kommer til at kunne klare, lille muhamz-håndlanger.
Men sluk nu for skærmen, så findes det jeg skriver jo ikke!   :JC-hysterical:

Du er bare en dårlig taber, der ikke vil anerkende den demokratiske afstemning til folketingsvalget 2019.  :big_grin: