Forfatter Emne: Man kan roligt deltage i Mosbjerg Folkefest  (Læst 410 gange)

Offline Arild (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Man kan roligt deltage i Mosbjerg Folkefest
« Dato: Juni 22, 2019, 07:18:30 am »
Som altid "mobiliserer" de uvidende og nok dybest set nok misundelige før MOSBJERG FOLKEFEST i dag.

https://arbejderen.dk/kalenderopslag/skanderborg-stop-fascist-festen

"Fascist-festen" - argh!  :bad:
Festen arrangeres af udelukkende gode nationale kræfter, og naturligvis er ingen af talerne - her i blandt et dansk folketingsmedlem - "fascister".

Da jeg før har været til Mosbjerg Folkefest, kan jeg varmt anbefale alle, der elsker Danmark at deltage i dag. Og vejret tegner skønt  :l_sunny:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Mikro folket
« Svar #1 Dato: Juni 22, 2019, 02:55:28 pm »
Der kommer sikkert kun omkring 150 som sædvanlig - og for at kalde det en FOLKEFEST  - ville man da forvente mange tusinde (hvis det hentyder til det danske folk).

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Man kan roligt deltage i Mosbjerg Folkefest
« Svar #2 Dato: Juni 22, 2019, 06:14:37 pm »
Jeg erfarer at de autonome og AFA'erne vil holde en stor folkefest i nærheden. Så vil de først holde en fest med rockmusik og ryge sig en bønne. Bagefter vil de komme og til jer og råbe i takt: "Racister. Fascister. Skal hakkes til medister".

Jeg vil stå i nærheden og se noget Mona-Lisa-agtig ud i mit ansigtsudtryk og håbe at politiet vil holde parterne adskilt.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 22, 2019, 07:17:49 pm »
150? Så mange kommer der ikke. I 2015 var de 30 - 40 stykker. Jeg har set flere mennesker i Bilka, når der er tilbud på toiletpapir.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 22, 2019, 07:23:45 pm »
Der er ikke noget problem med at finde en siddeplads.  :big_grin:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 23, 2019, 01:07:04 am »
Nå, var det en sjov fest?
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Udbryder!
« Svar #6 Dato: Juni 23, 2019, 08:31:51 am »
Der er ikke noget problem med at finde en siddeplads.  :big_grin:

Jeg havde aldrig troet at homofaber ville tage til denne folkefest.  :hyper:
« Senest Redigeret: Juni 23, 2019, 01:24:55 pm af ak31 »
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline Arild (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 23, 2019, 09:27:08 am »
Billeder m.m. fra tidligere folkefester:

http://www.uriasposten.net/archives/67469
http://www.uriasposten.net/archives/84476

I 2016 skrev det venstreekstreme Redox, at der var "et stykke over 200". var der mange, ved vi!  :yes:

I 2017, var der kun 140, men da var det også nyt at arrangere for nye folk. Det blev da kaldt Folkefest for Frihed og blev afholdt i Nordsjælland.

Offline Arild (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
Sv: Bla bla bla
« Svar #8 Dato: Juni 23, 2019, 09:37:13 am »
Der kommer sikkert kun omkring 150 som sædvanlig - og for at kalde det en FOLKEFEST  - ville man da forvente mange tusinde (hvis det hentyder til det danske folk).

Mange tusinde.  :big_grin: 
Det er hvad der måske kommer til et eller andet harmløst - 'frels klimaet' eller lignende. Eller fodboldlandskamp mod tyskerne eller svenskerne.

200-400, som jeg ved har været normen til Mosbjerg Folkefest, er fint til et arrangement, hvis budskab har hele den etablerede medieverden og de fleste politikere på Christiansborg imod sig. Og så er der selvfølgelig også en del nationalkonservative, der holder sig borte vel vidende, hvad man kan komme ud for, hvis det voldelige røde pak dukker op. De har dog aldrig formået at ødelægge et af de her omtalte møder.

Offline Arild (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 23, 2019, 11:40:03 am »
Jeg erfarer at de autonome og AFA'erne vil holde en stor folkefest i nærheden. Så vil de først holde en fest med rockmusik og ryge sig en bønne. Bagefter vil de komme og til jer og råbe i takt: "Racister. Fascister. Skal hakkes til medister".

Jeg vil stå i nærheden og se noget Mona-Lisa-agtig ud i mit ansigtsudtryk og håbe at politiet vil holde parterne adskilt.

Den forkølede lille "antifascistiske" flok råbte vist godt nok et eller andet inde på Skanderborg Station. Men 50-60, som Midtjyllands Avis påstår, var de ikke.
Jeg ville have linket til et billede af dem fra Midtjyllands Avis, men af en eller anden grund har de fjernet det igen. Ville ellers godt have vidst, hvem af dem, der er Carlo!  :smile1:
« Senest Redigeret: Juni 23, 2019, 11:42:49 am af Arild »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
AFA har heller ikke folkelig opbakning
« Svar #10 Dato: Juni 23, 2019, 03:02:24 pm »

Den forkølede lille "antifascistiske" flok råbte vist godt nok et eller andet inde på Skanderborg Station. Men 50-60, som Midtjyllands Avis påstår, var de ikke.
Jeg ville have linket til et billede af dem fra Midtjyllands Avis, men af en eller anden grund har de fjernet det igen. Ville ellers godt have vidst, hvem af dem, der er Carlo!  :smile1:

Der er ingen på debatten, som er tilhængere af AFA udover trollen Tigermanden - og det har der heller ikke været.

« Senest Redigeret: Juni 23, 2019, 04:54:18 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 23, 2019, 06:06:35 pm »
Ville ellers godt have vidst, hvem af dem, der er Carlo!  :smile1:

Hvis du synes det rager dig, så må du have Profilgnaskeren i sving. Han har en profil her endnu.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 24, 2019, 08:13:38 am »
Aaah mandag morgen og dejligt vejr i Vendsyssel.
Det var det også til MOSBJERG FOLKEFEST i lørdags, og selv om den berømte Tommy Robinson blev forhindret (det anede mig), var der masser af rammende ord fra andre talere.

Jeg kan se, at brovtebanden traditionen tro har ønsket sig (eller har de bedt til Allah om skybrud?  :big_grin:), at der kom 30-40 deltagere, men ifølge Jyllands-Posten og en af arrangørerne var der 330-350. Det er sgu pænt klaret, og hvor var det dejligt at være sammen med ligesindede en hel dag og en halv nat. Vi havde lejlighed til at sove hos gode venner, og kunne så sætte kursen hjemad i går efter et solidt måltid hos dem.

Se Kim Møllers billedserie på:
http://www.uriasposten.net/archives/102244/

Han lykkes som regel med at fange de hadefulde venstreekstreme med sit kamera - også i år. Men vi hørte nu ikke noget til dem; deres råberi om 'nazister' og at 'de' dvs. vi skal dø blev vist inde på jernbanestationen i Skanderborg.

Og forfriskende at der var flere unge til arrangementet, end der har været de to andre gange, vi har været der. Jeg talte med et par stykker, og det lader til, de mest støtter Generation Identitær.
Nå, jeg slutter her - jeg ved jo godt, at de fleste DD-brugere kun har negativ interesse i MOSBJERG FOLKEFEST, men jeg har dog indtryk af, at der er en tre-fire herinde, som sympatiserer. 
« Senest Redigeret: Juni 24, 2019, 08:16:41 am af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 24, 2019, 08:23:59 am »
Nå, jeg slutter her - jeg ved jo godt, at de fleste DD-brugere kun har negativ interesse i MOSBJERG FOLKEFEST, .......

Der er da ingen her der har negativ interesse i festen. Vi synes allesammen det er fint at folk hygger si. Det er godt for surheden.

Var Nægteren ikke med? Det ville han ellers have haft godt af. Lidt munterhed, i stedet for at sidde og skumle i den mørkeste krog i sin hybel.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Ikke Jyllands Posten
« Svar #14 Dato: Juni 24, 2019, 10:54:39 am »
De højreradikale tro skal vi have noget FAKE-News - for Morten Uhrskov Jensens blog er ikke Jyllands Postens redaktion.

Derfor kan DerRudi ikke tage Jyllands Posten til indtægt for, at der var 330 deltagere - og Morten Uhrskov er selvfølgelig forudindtaget.

MOSBJERG "FOLKEFEST" er omtalt i Uge-Bladet Skanderborg, men ellers er den ikke stor nok til at interessere pressen.

I lørdags blev den dog overskygget af årets rågeregulering - men det var omtalt i fredags, at "Højreradikale fra hele Danmark" vil samles.

Aaah mandag morgen og dejligt vejr i Vendsyssel.
Det var det også til MOSBJERG FOLKEFEST i lørdags, og selv om den berømte Tommy Robinson blev forhindret (det anede mig), var der masser af rammende ord fra andre talere.

Jeg kan se, at brovtebanden traditionen tro har ønsket sig (eller har de bedt til Allah om skybrud?  :big_grin:), at der kom 30-40 deltagere, men ifølge Jyllands-Posten og en af arrangørerne var der 330-350. Det er sgu pænt klaret, og hvor var det dejligt at være sammen med ligesindede en hel dag og en halv nat. Vi havde lejlighed til at sove hos gode venner, og kunne så sætte kursen hjemad i går efter et solidt måltid hos dem.

Se Kim Møllers billedserie på:
http://www.uriasposten.net/archives/102244/

Han lykkes som regel med at fange de hadefulde venstreekstreme med sit kamera - også i år. Men vi hørte nu ikke noget til dem; deres råberi om 'nazister' og at 'de' dvs. vi skal dø blev vist inde på jernbanestationen i Skanderborg.

Og forfriskende at der var flere unge til arrangementet, end der har været de to andre gange, vi har været der. Jeg talte med et par stykker, og det lader til, de mest støtter Generation Identitær.
Nå, jeg slutter her - jeg ved jo godt, at de fleste DD-brugere kun har negativ interesse i MOSBJERG FOLKEFEST, men jeg har dog indtryk af, at der er en tre-fire herinde, som sympatiserer.