Citat fra: Forn Siðr efter Juni 20, 2019, 09:15:20 pmCitat fra: homofaber efter Juni 20, 2019, 06:01:44 pmHvis du går ind og ser på SK, så mener de, at det kun er danskere, der skal bo i Danmark. Det er ikke kun muslimer, der skal væk- det er også personer som Manu Sareen, kinesere, diverse importerede thai-damer, latinamerikanere osv. Det lyder mere som noget fra Danskernes Parti, og det er snart længe siden, de blev nedlagt.Stram kurs opererer med begrebet "værdsatte fremmede", og det kan man læse mere om på deres hjemmeside: "Værdsatte fremmedeDer er også plads til en mindre mænge af folk, som er fremmede. Disse skal være værdsatte fremmede.En værdsat fremmede er defineret ved, at vedkommende har:1. Vilje til at elske Danmark, danske værdier, danskerne, danske kultur, danske historie, danske normere, grundloven, demokratiet og dansk frisind.2. Evne til at bidrage til samfundet ved at have et arbejde, betale skat og ikke modtage offentlig understøttelse.3. Grund til, at personen allerede er i Danmark.https://stramkurs.dk/vores-politik/udlaendinge/I må ikke hænge mig op på det, for jeg kan have hørt forkert eller husker forkert, men mener, at Paludan i en af sine videoer anslog, at omkring 20% af herboende muslimer ville kunne regnes som værdsatte fremmede. Men jeg kan som sagt huske forkert.Det står faktisk i dit eget link. Definitionen af en dansker, der som udgangspunkt er de eneste, der skal bo i DanmarkDet er ærlig talt en omgang værre rod, der står. En af kandidaterne vidst jo ikke engang om han skulle skilles fra konen, hvis hun skulle smides ud.Men der er ingen forskel på SK og Danskernes Parti. Men det er ligegyldigt. Danskernes Parti var et flop og der går ikke længe så vil Stram Kurs også blive et flop og så håber jeg, at vi snart kan begynde at diskutere noget andet end manden med hjerneskaden.Højrenationale partier i Danmark er døgnfluer.
Citat fra: homofaber efter Juni 20, 2019, 06:01:44 pmHvis du går ind og ser på SK, så mener de, at det kun er danskere, der skal bo i Danmark. Det er ikke kun muslimer, der skal væk- det er også personer som Manu Sareen, kinesere, diverse importerede thai-damer, latinamerikanere osv. Det lyder mere som noget fra Danskernes Parti, og det er snart længe siden, de blev nedlagt.Stram kurs opererer med begrebet "værdsatte fremmede", og det kan man læse mere om på deres hjemmeside: "Værdsatte fremmedeDer er også plads til en mindre mænge af folk, som er fremmede. Disse skal være værdsatte fremmede.En værdsat fremmede er defineret ved, at vedkommende har:1. Vilje til at elske Danmark, danske værdier, danskerne, danske kultur, danske historie, danske normere, grundloven, demokratiet og dansk frisind.2. Evne til at bidrage til samfundet ved at have et arbejde, betale skat og ikke modtage offentlig understøttelse.3. Grund til, at personen allerede er i Danmark.https://stramkurs.dk/vores-politik/udlaendinge/I må ikke hænge mig op på det, for jeg kan have hørt forkert eller husker forkert, men mener, at Paludan i en af sine videoer anslog, at omkring 20% af herboende muslimer ville kunne regnes som værdsatte fremmede. Men jeg kan som sagt huske forkert.
Hvis du går ind og ser på SK, så mener de, at det kun er danskere, der skal bo i Danmark. Det er ikke kun muslimer, der skal væk- det er også personer som Manu Sareen, kinesere, diverse importerede thai-damer, latinamerikanere osv.
På grund af invasionerne blev millioner drevet på flugt, og de flygter stadig, fordi området blev ustabilt. Vi fik også jihadistisk terrorisme rettet imod europæiske mål.Noget lignende i Afghanistan. Før invasionen var der stort set ingen afghanske flygtninge i Europa.Så kan man jo diskutere, om det er de kristne eller muslimerne, der er mest aggressive - men fakta er, at det er de vestlige lande, der har angrebet lande i Mellemøsten militært - ikke omvendt.Nu er jeg spændt på, om DerRudi kommer med den om slaget ved Wien i 1683 igen?Den har vi fået mange gange - også af andre
De vestlige lande, angriber ikke, men når de strides, kommer de fredsbevarende styrker. Hvis ikke muslimerne sloges, ville vores soldater heller ikke være tilstede.Stadigt flere kristne undertrykkes, forfølges og dræbes over hele verden.Aktuelt er 245 mio. kristne mennesker forfulgt på verdensplan, konkluderer rapporten, hvilket er en stigning på 30 mio. i forhold til sidste år. Alene i Nigeria er flere end 3.600 kristne nigerianere myrdet på grund af deres tro siden 2016.https://www.berlingske.dk/ledere/vestlige-nationer-boer-raabe-op-om-forfulgte-kristne
Anklageren:Citér- men du vil ikke bestride, hvem der angriber hvem militært og skaber flygtninge strømme.Så skulle bolden lige sparkes over i en hel anden retning, hva'? Vi fik ikke at vide, hvor det var, jeg skulle have skrevet om slaget ved Wien i 1683 igen og igen ... For at sige det rent ud, så gider jeg slet ikke tage stilling til alle dine skøre forsøg på at fremstille islamisk dominerede lande som forfulgte uskyldigheder, og de vestlige militære tropper præsenteres jo ikke som "kristne hære" af normale mennesker. Vi kalder dem vel bare NATO-allierede.
- men du vil ikke bestride, hvem der angriber hvem militært og skaber flygtninge strømme.
Nej, islam er den ledeste pest, vi endnu har haft at gøre med. Jeg vil for at glæde en retarderet fryns som homofaber lige citere Rasmus Paludan:"De følger en religion, der får de bedste mennesker til at gøre de værste ting. Og de opdrager deres børn til at følge samme mønster. Det er en meget grusom religion, som aktivt bekæmper alt hvad humanistiske, demokratiske mennesker står for.Der er ikke mange, som ønsker at tænke den demografiske udvikling til ende. Men i den sidste ende er det altså os eller dem."Derfor går Paludan ind for fordrivelsespolitik, hvor man ved at gøre livet sværere og sværere for muslimerne tvinger dem til at søge andre græsgange. https://24nyt.dk/rasmus-paludan-stram-udlaendingepolitik-er-ikke-nok-vi-skal-foere-fordrivelsespolitik/
Han havde for eksempel kristne ministre.
Efter at Saddam Hussein faldt i 2003, vendte over 30.000 flygtninge hjem til Irak inden for to år. Krigen medførte imidlertid også, at mange flere flygtede.Den 16. februar 2007 sagde António Guterres - FN's højkommissær for flygtninge - at det eksterne antal flygtninge nåede 2 millioner - og at der i selve Irak var omkring 1,7 millioner internt fordrevne flygtninge.Børn fra en flygtningelejr i Kelek løber efter en madtransport.Foto: Vianney Le Caer/Sipa / ScanpixDanmark fik også deres del af flygtningene, og i dag lever der 33.089 indvandrere og efterkommere fra Irak. De har i øvrigt vist sig særlig svære at integrere og har en lav erhvervsfrekvens.Af de to millioner flygtninge, som verden blev "beriget" med som en følge af krigen, var der også mange kristne, som ellers havde levet i Irak i næsten 2.000 år.Ti år efter krigen var 71 kirker blevet bombet, mindst 700 kristne var blevet dræbt, heriblandt 17 præster, og et ukendt antal kristne var blevet kidnappet. Af de cirka 1,3 millioner kristne, der boede i landet i begyndelsen af 1990erne, var kun omkring en tredjedel tilbage, anslog det amerikanske udenrigsministerium. Irakkrigen kostede landet dets kristne rødderIraks tidligere leder, Saddam Hussein, var en hård diktator, men sørgede også for en form for beskyttelse af nogle minoriteter, derunder kristne.Han havde for eksempel kristne ministre. I Danmark er der i dag et stort Irakisk kristensamfund, som kom til Danmark efter Saddam Husseins fald i Irak.Kristendommen blev bragt til Irak i det 1. århundrede af Apostlen Thomas og Mar Addai (Thaddeus of Edessa) og hans elever Aggai og Mari - og så levede de der i næsten 2.000 år - indtil en håndfuld vestlige lande besatte landet i 2003.
Ligesom helvede ikke er i København, i disse dage - de er måske nok satanister - men de er jo ikke Satan selv. https://www.copenhell.dk/nyhedsblog/2018/10/18/copenhell-fejrer-ti-r-i-helvede-2019-billetsalget-starter-i-nste-uge
Citat fra: lyjse efter Juni 21, 2019, 05:53:03 pmLigesom helvede ikke er i København, i disse dage - de er måske nok satanister - men de er jo ikke Satan selv. https://www.copenhell.dk/nyhedsblog/2018/10/18/copenhell-fejrer-ti-r-i-helvede-2019-billetsalget-starter-i-nste-ugeHehe, beklager at måtte skuffe dig, men musikfestivalen Copenhell har ikke noget med satanisme at gøre. Jeg kender flere, der er med til at arrangere den, og de er altså helt almindelige familiefædre med fuldtidsjobs.