Forfatter Emne: Islam og Kristendom - Muhammed og Jesus  (Læst 1492 gange)

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Islam og Kristendom - Muhammed og Jesus
« Svar #30 Dato: Juni 22, 2019, 12:12:26 am »
Ligesom helvede ikke er i København, i disse dage - de er måske nok satanister - men de er jo ikke Satan selv.

https://www.copenhell.dk/nyhedsblog/2018/10/18/copenhell-fejrer-ti-r-i-helvede-2019-billetsalget-starter-i-nste-uge

Hehe, beklager at måtte skuffe dig, men musikfestivalen Copenhell har ikke noget med satanisme at gøre. Jeg kender flere, der er med til at arrangere den, og de er altså helt almindelige familiefædre med fuldtidsjobs.  :big_grin:

Faktisk var det det, jeg forsøgte at forklare kirstenelisabeth, enten folk er kristne eller satanister, så skal der jo brød på bordet, og vi er mennesker allesammen.

Men der er blevet sagt på TV og  P4 radio, at de dyrker Satan og helvede.

Jeg ved ikke, hvad der er sagt på TV og i radio, men det er måske noget, du kan linke til? At beskylde Copenhell for at dyrke satanisme virker temmelig paranoidt.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Juni 22, 2019, 08:07:45 am »
Jeg kan henvise til TV 2 nyheder kl. 19  den 19. juni 2019

Jeg ved ikke, hvorfor du ikke tror, det handler om Satan i helvede ??  :diablo:

COPENHELL FEJRER TI ÅR I HELVEDE – 2019-BILLETSALGET STARTER I NÆSTE UGE!

https://www.copenhell.dk/nyhedsblog/2018/10/18/copenhell-fejrer-ti-r-i-helvede-2019-billetsalget-starter-i-nste-uge

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juni 23, 2019, 08:44:08 am »
Jeg synes heller ikke at vi kan sidde overhørig at i mange lande foregår der horrible ting som brud mod menneskerettighederne, - i lande hvor ordet::> demokrati er et fyord  :girl_sigh:

Blander vi os ikke er det galt og blander vi os er det osse galt så er det at ordet ::> :

Du har ret. Det er en skændsel at diktatorer som Assad, Gadaffi og Saddam kunne husere med deres terrorregimer. Konskenserne af indgreb er bare endnu værre. Det har vi set med både Libyen og Irak.

Det var nemt nok at fjerne diktatorerne. Men ingen gjorde sig tanker om hvad der skulle ske bagefter.

Et andet problem er, mon der ikke har været inde i billedet, at holde verdensmarkedspriserne på olie nede, at man gik ind i Irak?

Et tredie problem er at vi jo ellers gerne støtter fæle diktatoerer - bare de er på vor side. Indonesien og deres myrderier - uha! Så du får lige billede af Gadaffi og Blair.

anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."