Forfatter Emne: Er Kaj Vilhelmsen med her på debatten?  (Læst 894 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Er Kaj Vilhelmsen med her på debatten?
« Svar #15 Dato: Juni 16, 2019, 11:13:18 pm »
'Kaj Vilhelmsen'?

Ja, jeg kender ham naturligvis personligt - en ægte hædersmand!  :yes:

'Villemand' og jeg var begge ganske habile minigolf-spillere i starten af 70erne, og jeg SIGER dig - dengang var der bare masser af fisse at få på den konto!  :big_grin:

Jeg er sikker på at Kaj var en rigtig Score-Kaj. :yes:

cuckelicuck

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #16 Dato: Juni 17, 2019, 04:36:00 pm »
'Kaj Vilhelmsen'?

Ja, jeg kender ham naturligvis personligt - en ægte hædersmand!  :yes:

'Villemand' og jeg var begge ganske habile minigolf-spillere i starten af 70erne, og jeg SIGER dig - dengang var der bare masser af fisse at få på den konto!  :big_grin:

Jeg er sikker på at Kaj var en rigtig Score-Kaj. :yes:

Det foto må da næsten være fra hans tid på Oringe!  :big_grin:
Midlerne er underordnede.

Offline Bindesbøll

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juni 17, 2019, 05:58:27 pm »

Jeg var faktisk slet ikke klar over at Kaj havde været ansat der i sine unge år - men på den anden side, typisk Kaj at vælge at beskæftige sig med at gøre noget godt for sine mere svage medmennesker.  :yes:

Kajs store intellekt og hans udtalte humanistiske menneskesyn kommer da også til udtryk senere i livet - f.eks. når Kaj så smukt skriver:

'Når jeg mener, at muhammedanere er barbariske, så er det naturligvis ud fra deres adfærd og holdninger. De fremmede muhammedanere i Danmark dokumenterer dette. Det er hovedsageligt danske ludere, der går over til islam, simpelt hen fordi de kommer sammen med fremmede og vil leve som dem. Ingen gode danskere vil have noget med islam at gøre.

(Citat fra hjemmesiden til Fælleslisten mod Indvandringen; citeret i Jyllands-Posten, 26.7.2000).

:smile1:

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Av av av
« Svar #18 Dato: Juni 17, 2019, 06:34:39 pm »

Jeg var faktisk slet ikke klar over at Kaj havde været ansat der i sine unge år - men på den anden side, typisk Kaj at vælge at beskæftige sig med at gøre noget godt for sine mere svage medmennesker.  :yes:

Kajs store intellekt og hans udtalte humanistiske menneskesyn kommer da også til udtryk senere i livet - f.eks. når Kaj så smukt skriver:

'Når jeg mener, at muhammedanere er barbariske, så er det naturligvis ud fra deres adfærd og holdninger. De fremmede muhammedanere i Danmark dokumenterer dette. Det er hovedsageligt danske ludere, der går over til islam, simpelt hen fordi de kommer sammen med fremmede og vil leve som dem. Ingen gode danskere vil have noget med islam at gøre.

(Citat fra hjemmesiden til Fælleslisten mod Indvandringen; citeret i Jyllands-Posten, 26.7.2000).

:smile1:

Uha, der er vist én, der føler sig personligt trådt over tæerne - hvorfor mon?  :big_grin: :dance3: :JC-hysterical: :JC-LOL:

Kommer din Pastor Kaj-profil egentlig nogensinde tilbage? 
:aww: :Cherna_29:
« Senest Redigeret: Juni 17, 2019, 06:44:07 pm af Tigermanden »
Midlerne er underordnede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Av av av
« Svar #19 Dato: Juni 17, 2019, 09:21:08 pm »
Uha, der er vist én, der føler sig personligt trådt over tæerne - hvorfor mon?  :big_grin: :dance3: :JC-hysterical: :JC-LOL:

Kommer din Pastor Kaj-profil egentlig nogensinde tilbage? 
:aww: :Cherna_29:

Det skyldes, at du er debattens største idiot  :yes: