Forfatter Emne: Er Kaj Vilhelmsen med her på debatten?  (Læst 889 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Er Kaj Vilhelmsen med her på debatten?
« Dato: Juni 15, 2019, 11:24:29 pm »
Kaj Vilhelmsen (f. 1950) blev på landsmødet i august 2013 præsenteret som nyt ledelsesmedlem. Han er desuden Danskernes Partis spidskandidat i Københavns Kommune og Region Hovedstaden ved efterårets kommunal- og regionsrådsvalg.

Det er langt fra første gang at Kaj Vilhelmsen opstiller som kandidat for et initiativ på den yderste højrefløj. Tværtimod har han mere end 25 års erfaring med at engagere sig i nationalistisk politik.

Kaj Vilhelmsen gjorde sin første optræden i forbindelse med Den Danske Forenings (DDF) stiftelse i 1987, hvor han fra september 1988 og et år frem sad i foreningens styrelse.

I november 1989 stillede han for første gang op til kommunalvalget i Københavns Kommune for Borgerlisten Stop Indvandringen sammen med en række andre medlemmer af Den Danske Forening.

I februar 1990 blev han og efterfølgende flere andre af de DDF-medlemmer, der var involverede i Borgerlisten, ekskluderet fra DDF.

Samme måned stiftede Kaj Vilhelmsen et nyt parti, Nationalpartiet Danmark (NPD), på et hemmeligt møde i Ringsted.

NPD var en sammensmeltning af en række forskellige fremmedfjendtlige lokallister. Partiet blev betragtet som værende nazistisk inspireret, og af samme årsag blev folk i DDF ekskluderet, såfremt de også var aktive i NPD.

Kaj Vilhelmsen var formand for det lille parti, og han forsøgte at stille op til Kommunalvalget i Københavns Kommune i 1993, hvilket mislykkedes, da partiet ikke havde indsamlet nok stillere.

I 1997 opstillede Kaj Vilhelmsen igen til kommunalvalg i København, denne gang for Fælleslisten Mod Indvandring, og senere for Fremskridtspartiet i København til folketingsvalget i 2001.

Kaj Vilhelmsen er desuden kendt for at drive den kontroversielle københavnske lokalradio, Radio Holger, der oprindeligt blev startet af NPD i 1994, og siden drevet af ham privat.

Kaj Vilhelmsen er to gange blevet dømt for overtrædelse af racismeparagraffen, i forbindelse med udtalelser, som han er fremkommet med i sine radioudsendelser.

Den første racismedom fik han dog i 2001, da han på Fælleslisten Mod Indvandrings hjemmeside havde offentliggjort en artikel, der bl.a. udtalte at »voldtægt af ikke-muhamedanske kvinder er en indgroet del af muhamedansk kultur.«

De to seneste tilfælde er sket i Radio Holgers udsendelser. Vilhelmsen fik i juni 2006 14 dages betinget fængsel ved Østre Landsret for følgende udtalelse den 21. juli 2005 som en reaktion på terrorbomberne i London i 2005:

»Der er kun to mulige måder at reagere på, hvis man skal forhindre denne bombeterror: Enten at fordrive alle fremmede muhamedanere fra Vesteuropa, så de ikke kan komme til at lægge bomber, eller at udrydde de fanatiske muhamedanere, dvs. at slå en betydelig del af de muhamedanske indvandrere ihjel. Det er naturligvis at foretrække at fordrive alle de fremmede muhamedanere fra Vesteuropa, for det er den humane løsning. Det er altså repatriering, vi må vælge. Men hvis vi intet gør, så fortsætter den muhamedanske terror.«

Den 2. august 2006 udtalte Kaj Vilhelmsen i en 10 minutter lang monolog i Radio Holger, at: »vort land er forvandlet til den tredje verdens affaldsplads« og »vi ønsker ikke noget bastardsamfund, hvor tilfældige fremmede kalder sig danskere«.

For disse udtalelser kvitterede Østre Landsret i januar 2010 med 30 dages ubetinget fængsel, en straf der blev skærpet pga. dommen fra 2006.

Som konsekvens af dommene fik Radio Holger i 2006 inddraget sin sendetilladelse for bestandigt. Radioen forsatte dog som internetradio frem til marts 2013, hvor Danskernes Parti opstartede deres internetavis Nationaldemokraten.dk.

Herefter stoppede Kaj Vilhelmsen sine radioudsendelser og blev i stedet en af de faste og mest aktive skribenter på Nationaldemokraten.

Allerede i august 2012 stoppede Kaj Vilhelmsen med at udgive sit månedlige internetmagasin Patrioten, der ellers havde eksisteret siden NPD-tiden, med den begrundelse fra Vilhelmsen, at det skete til fordel for en ny nationalistisk internetavis.

https://modkraft.dk/artikel/danskernes-parti-persongalleriet
Midlerne er underordnede.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Er Kaj Vilhelmsen med her på debatten?
« Svar #1 Dato: Juni 15, 2019, 11:47:13 pm »
Jeg kan godt huske Radio Holger hvor han sad og læste op med sådan en højtidelig og forkyndende stemme. Det virkede lidt komisk, men budskabet var godt nok.
cuckelicuck

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #2 Dato: Juni 15, 2019, 11:49:07 pm »
Nå, så er du altså også nazist.  :JC_doubledown:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 15, 2019, 11:55:44 pm »
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det er lidt sjovt den måde han prædiker på.

cuckelicuck

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #4 Dato: Juni 15, 2019, 11:56:32 pm »
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes det er lidt sjovt den måde han prædiker på.

Jeg har altid opfattet ham som psykisk syg.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 15, 2019, 11:57:47 pm »

Ja. Men jeg er kun en moderat nazist. :yes:
cuckelicuck

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 16, 2019, 10:03:47 am »

Jeg er også nazist. Jeg vil dog ikke sende dem alle til Auschwitz med det samme, men give dem chancen for at stikke af først. Men så skal de også stikke hurtigt af.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ja - du er en stor idiot
« Svar #7 Dato: Juni 16, 2019, 11:32:13 am »

Du er en vammel kloakrotte  :bad:

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: Juni 16, 2019, 12:54:14 pm »

Jeg er også nazist. Jeg vil dog ikke sende dem alle til Auschwitz med det samme, men give dem chancen for at stikke af først. Men så skal de også stikke hurtigt af.

Jeg ved godt, at du selvfølgelig bare laver sjov, selvom jeg ikke synes, det er noget at lave sjov med. Jeg har altid opfattet dig som en solid debattør, der kæmper Muslimernes sag her på siden.  :JC_doubleup:

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: Juni 16, 2019, 12:57:03 pm »

Ja. Men jeg er kun en moderat nazist. :yes:

Ved du hvad, Torsten, jeg tror faktisk, at der også er noget for dig at hente i Islam. Du har skrevet om din ensomhed før, Torsten, så måske Islams arrangerede ægteskaber kunne være noget for dig. Det er jo ikke fordi jeg partout vil have dig til at konvertere, Torsten. Kun du kan i hjertet vide, om du vil blive mere glad ved et liv som Muslim. Lad mig spørge dig, var det ikke noget at prøve at gå lidt med ved nogle Islamiske arrangementer? Det er fint at prøve at danne sig et indtryk, der er mere objektivt end det, man får fra medierne. Jeg synes, du skulle tænke over det, Torsten, det synes jeg virkelig.
« Senest Redigeret: Juni 16, 2019, 01:00:28 pm af Tigermanden »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 16, 2019, 01:00:49 pm »
Ellers tak. Jeg vil hellere være jomfru end at mine forældre skulle vælge hvilken af mine kusiner jeg skulle giftes med.
cuckelicuck

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du har altid været dum som et hul i joden
« Svar #11 Dato: Juni 16, 2019, 01:01:23 pm »

Jeg ved godt, at du selvfølgelig bare laver sjov, selvom jeg ikke synes, det er noget at lave sjov med. Jeg har altid opfattet dig som en solid debattør, der kæmper Muslimernes sag her på siden.  :JC_doubleup:

:JC_stupid:

Du er det ledeste svin

Det er ufatteligt, at nogen kan være så dum som dig.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #12 Dato: Juni 16, 2019, 01:03:50 pm »
Ellers tak. Jeg vil hellere være jomfru end at mine forældre skulle vælge hvilken af mine kusiner jeg skulle giftes med.

Det er jeg selvfølgelig ked af at høre, Torsten. Skulle du ombestemme dig en dag, så er du meget velkommen til at skrive til mig. Jeg vil gerne hjælpe andre, der har stået i samme situation som jeg har.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Fik jeg forklaret, hvor dum du er?
« Svar #13 Dato: Juni 16, 2019, 05:02:40 pm »
 :JC_doubledown:

Det er jeg selvfølgelig ked af at høre, Torsten. Skulle du ombestemme dig en dag, så er du meget velkommen til at skrive til mig. Jeg vil gerne hjælpe andre, der har stået i samme situation som jeg har.

Jeg ved ikke, om du forstod det, men jeg kan godt uddybe det  :yes:

Offline Bindesbøll

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juni 16, 2019, 08:49:24 pm »
'Kaj Vilhelmsen'?

Ja, jeg kender ham naturligvis personligt - en ægte hædersmand!  :yes:

'Villemand' og jeg var begge ganske habile minigolf-spillere i starten af 70erne, og jeg SIGER dig - dengang var der bare masser af fisse at få på den konto!  :big_grin: