Forfatter Emne: Falkeøje havde ret  (Læst 1639 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Falkeøje havde ret
« Svar #45 Dato: Juni 11, 2019, 07:39:38 pm »
Det er faktisk fedt, at lide af islamsyge, så ved man hvad man har at gøre med.

Muslimer er frygtelig dominerende og eks. indvandrere fra de gamle østlande, er et most, i forhols til muslimer.
Muslimer er så højrøvede, at de kan skide i en postkasse og muslimerne har nada at have det i. en ud af tusind muslimer, har en hjerne.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Juni 11, 2019, 07:48:08 pm »
Er der flere negative ting du vil udgyde nu du er her?  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.2%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Juni 11, 2019, 07:51:20 pm »

Muslimer er frygtelig dominerende og eks. indvandrere fra de gamle østlande, er et most, i forhols til muslimer.
Muslimer er så højrøvede, at de kan skide i en postkasse og muslimerne har nada at have det i. en ud af tusind muslimer, har en hjerne.

Har du overvejet at prøve at begynde at debattere i stedet for at komme med den slags ligegyldige rendestenskommentarer. At nogle ikke kan lide muslimer, kan vi andre som debattører ikke rigtigt bruge til ret til ret meget. Folks subjektive meninger er værdiløse i en debat, hvor ingen kender hinanden.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Juni 11, 2019, 08:18:19 pm »

Har du overvejet at prøve at begynde at debattere i stedet for at komme med den slags ligegyldige rendestenskommentarer. At nogle ikke kan lide muslimer, kan vi andre som debattører ikke rigtigt bruge til ret til ret meget. Folks subjektive meninger er værdiløse i en debat, hvor ingen kender hinanden.

Vi andre, klap dog i. Hvis der er noget du ikke kan, så er det at debattere, du er bare en stakkels muslim.
Og det skulle komme fra homosvaper, der kun benytter sig af rendestenskommentarer.  :big_grin:
« Senest Redigeret: Juni 11, 2019, 08:22:16 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.2%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Juni 11, 2019, 09:32:13 pm »

Vi andre, klap dog i. Hvis der er noget du ikke kan, så er det at debattere, du er bare en stakkels muslim.
Og det skulle komme fra homosvaper, der kun benytter sig af rendestenskommentarer.  :big_grin:

GuBBi sagde for et par dage siden, at der skulle skrues ned for personangreb. Det er jeg helt enig med ham i.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Juni 11, 2019, 09:58:45 pm »

GuBBi sagde for et par dage siden, at der skulle skrues ned for personangreb. Det er jeg helt enig med ham i.

Og vi andre kunne se, det var dig der begyndte. Men målet helliger midlet, syntes du jo og når vi andre kan se at du er fædrelandsforræderen, så kan du jo starte med at holde din kæft.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Har du en hashpsykose?
« Svar #51 Dato: Juni 12, 2019, 01:09:09 am »
Og vi andre kunne se, det var dig der begyndte. Men målet helliger midlet, syntes du jo og når vi andre kan se at du er fædrelandsforræderen, så kan du jo starte med at holde din kæft.

Du føler dig altid forfulgt

Du kan vist ikke tåle al den fy-tobak  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.6%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Europa som eksempel
« Svar #52 Dato: Juni 12, 2019, 09:16:22 am »
............... og man kan diskutere, om Tyskland har været en succes.

Det tyske kejserrige var en succes teknologisk, kulturelt, industrielt og økonomiske i guldalderen fra 1871 til 1914.

NS-tyskland var også en succes fra 1933 til 1940.

Den tyske Forbundsrepublik var/er også en succes med dens Wirtschaftswunder fra 1948.

Citér
På den ene side blev landet samlet til en nation - og på den anden side standsede nationalismen først, da især landet selv - men også i mindre grad det halve Europa - lå i ruiner.

Ja, to gange er de begyndt at jævne det hele med jorden da de stod på toppen.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Arild

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
Sv: Giver PU ret i ideerne
« Svar #53 Dato: Juni 12, 2019, 09:50:03 am »
Valgsvindel og medier der manipulerer virkeligheden. Det liberale demokrati har vist at det er en katastrofe.

Lær at skyde, jagttegn, skydeklub, hjemmeværn. Og hold dig i form. Og lad os få en folkelig opstand overalt i Vesten.
Falkeøje havde ret!  :yes:

Nu ved jeg ikke, hvem Falkeøje var/er, men dit oplæg er tankevækkende.

Jeg gætter på, at du er som så mange i Nordeuropa. Vi går ikke ligefrem og ønsker en opstand her og nu, men ens tanker kan blive drevet i den retning under indtryk af masseindvandringens værre og værre konsekvenser.

Anders Fogh Rasmussen, som få vel ville kalde 'højreradikal' eller den slags, har på et møde for nylig udtalt, at det er meget galt, det svenskerne har gjort ved ikke at inkludere Sverigedemokraterne i den politiske proces.

I de seneste nætter har bombeeksplosionerne braget i Malmø.
Natten til i dag (12. juni) var det i kæmpeghettoen Rosengård.
Siden 2017 har der været 423 bombesprængninger i Sverige. Det vil sige en hver anden dag!

https://denkorteavis.dk/2019/bombespraengning-hver-2-dag-i-sverige/

Der er desværre en del danskere, som ikke evner at se sammenhængen:
Sverige - vores tidligere broderland - er hærget af alle multikulturalismens grimme følger. Det ender rigtigt galt, er allerede galt.

Og lige nu forhandler den måske kommende statsminister Mette Frederiksen om en anden udlændingepolitik med personer som Morten Østergaard og Pernille Skipper.

Jeg giver dig ret, PU. Vi er sådan set tvunget til at være beredte på, at der kommer en hård tid. Ideerne med at lære at skyde og holde sig i form er blevet relevante, også i Danmark.

Svensk presse - bortset fra små alternative medier - tør ikke påpege, hvad der er roden til disse tilstande

« Senest Redigeret: Juni 12, 2019, 09:55:06 am af Arild »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Har du en hashpsykose?
« Svar #54 Dato: Juni 12, 2019, 10:37:19 am »

Du føler dig altid forfulgt

Du kan vist ikke tåle al den fy-tobak  :smile1:

Og du kan ikke tåle den hårde sprut, du drikker på Grønland. Hvornår var det du skulle på Ringgården?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvad skal der ske med de Radikale - når I har skudt politiet?
« Svar #55 Dato: Juni 12, 2019, 10:39:11 am »
Alle kan godt indse, at politiet ikke vil finde sig i, at "I" skyder indvandrere

Drab er trods alt stadig forbudt. selvom nogen åbenbart ikke tager forbuddet alvorligt.

Sverige har allerede haft tre terrorister, der bevæbnede sig, trænede og skød indvandrere

Den såkaldte Lasermand John Ausonius fra Stockholm, stod bag 10 attentater mod 11 helt tilfældige indvandrere i 1990'erne, hvor fremmedfjendtlighed og racistisk vold hærgede Sverige som en pest.

Fredag 2. august 1991 begår han sit første attentat. Han skyder den afrikanske indvandrer David Gebremariam, da han er på vej i byen med nogle venner.

Så er der snigskytten fra Malmø, der efterlignede Lasermanden, og skød tilfældige indvandrere. Det første mord som Peter Mangs blev dømt for, var drabet af Kooros Effatian, som blev skudt i brystet så tidligt som i 2003.

Endelig har Sverige haft Sværdmanden - Anton Lundin Pettersson - som efterfølgende blev skudt af politiet og senere døde på sygehuset.

Sværdmanden gik amok på en skole i Trollhättan ved Göteborg og dræbte to personer med et sværd iført en Star Wars maske.

Valgsvindel og medier der manipulerer virkeligheden. Det liberale demokrati har vist at det er en katastrofe.

Lær at skyde, jagttegn, skydeklub, hjemmeværn. Og hold dig i form. Og lad os få en folkelig opstand overalt i Vesten.
Falkeøje havde ret!  :yes:

Nu ved jeg ikke, hvem Falkeøje var/er, men dit oplæg er tankevækkende.

Jeg gætter på, at du er som så mange i Nordeuropa. Vi går ikke ligefrem og ønsker en opstand her og nu, men ens tanker kan blive drevet i den retning under indtryk af masseindvandringens værre og værre konsekvenser.

Anders Fogh Rasmussen, som få vel ville kalde 'højreradikal' eller den slags, har på et møde for nylig udtalt, at det er meget galt, det svenskerne har gjort ved ikke at inkludere Sverigedemokraterne i den politiske proces.

I de seneste nætter har bombeeksplosionerne braget i Malmø.
Natten til i dag (12. juni) var det i kæmpeghettoen Rosengård.
Siden 2017 har der været 423 bombesprængninger i Sverige. Det vil sige en hver anden dag!

https://denkorteavis.dk/2019/bombespraengning-hver-2-dag-i-sverige/

Der er desværre en del danskere, som ikke evner at se sammenhængen:
Sverige - vores tidligere broderland - er hærget af alle multikulturalismens grimme følger. Det ender rigtigt galt, er allerede galt.

Og lige nu forhandler den måske kommende statsminister Mette Frederiksen om en anden udlændingepolitik med personer som Morten Østergaard og Pernille Skipper.

Jeg giver dig ret, PU. Vi er sådan set tvunget til at være beredte på, at der kommer en hård tid. Ideerne med at lære at skyde og holde sig i form er blevet relevante, også i Danmark.

Svensk presse - bortset fra små alternative medier - tør ikke påpege, hvad der er roden til disse tilstande

Offline Arild

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Juni 12, 2019, 10:45:15 am »
Jamen det var så lidt svensk krimihistorie. Som ikke har en brik med mit indlæg at gøre.

At jeg synes der er noget godt i tanker om at ville forsvare sig selv og sit land, bliver så til, at "I" vil skyde politiet...?!  :connie_22:
Det kan man godt kalde "uden for skiven."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Mener du - patrioter skal bevæbne sig med pyntevåben?
« Svar #57 Dato: Juni 12, 2019, 11:03:14 am »
Jamen det var så lidt svensk krimihistorie. Som ikke har en brik med mit indlæg at gøre.

At jeg synes der er noget godt i tanker om at ville forsvare sig selv og sit land, bliver så til, at "I" vil skyde politiet...?!  :connie_22:

Det er vel det samme, som du skriver.

Politiet vil da ikke finde sig i at nogen bekæmper indvandrere med våben - og det har du selv skrevet er meningen.

Det er indlysende, at politiet bliver indblandet.

Du kan ikke bilde nogen ind, at man skal bevæbne sig og træne - uden at meningen er at skyde.

Jeg bruger i hvert fald mine rifler, for ellers kunne jeg jo lige så godt gå på jagt med attrapper - og det ville da være til grin  :smile1:

« Senest Redigeret: Juni 12, 2019, 11:14:10 am af Anklageren »

Offline Arild

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
Sv: Mener du - patrioter skal bevæbne sig med pyntevåben?
« Svar #58 Dato: Juni 12, 2019, 11:13:18 am »

Politiet vil da ikke finde sig i at nogen bekæmper indvandrere med åben - og det har du selv skrevet er meningen.

Du kan ikke bilde nogen ind, at man skal bevæbne sig og træne - uden at meningen er at skyde.

Jeg bruger i hvert fald mine rifler, for ellers kunne jeg jo lige så godt gå på jagt med attrapper - og det ville da være til grin  :smile1:

Jeg begynder at tro, du slet ikke forstår begrebet forsvar.

PU skrev bl.a om Hjemmeværnet. Der er én - og fuldt legal - måde at være beredt på.
Din manglende forståelse af, hvad forsvar kombineret med kærlighed til ens land er, betyder at du kun kan se våben som noget, man vil bruge som angreb.
Det er i øvrigt under lavmålet for debatten, når du sammenligner de tanker, jeg gav udtryk for, med en desperat svensk terrorist for mange år siden.
Det ville være en god ide for dig, at sætte dig lidt ind i, hvordan mange muslimer og muslimsk dominerede bander opfører sig I Danmark og Sverige.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.6%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Mener du - patrioter skal bevæbne sig med pyntevåben?
« Svar #59 Dato: Juni 12, 2019, 11:20:22 am »

Politiet vil da ikke finde sig i at nogen bekæmper indvandrere med våben - og det har du selv skrevet er meningen.

Når tiden er inde, vil vi have infiltreret statsmagten og dens institutioner og politeit vil være fuldt af vore sympatisører.
Du får ret og jeg får fred!