Forfatter Emne: Falkeøje havde ret  (Læst 1455 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Falkeøje havde ret
« Dato: Juni 08, 2019, 08:45:19 pm »
Valgsvindel og medier der manipulerer virkeligheden. Det liberale demokrati har vist at det er en katastrofe.

Lær at skyde, jagttegn, skydeklub, hjemmeværn. Og hold dig i form. Og lad os få en folkelig opstand overalt i Vesten.

Falkeøje havde ret!  :yes:
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
Sv: Falkeøje havde ret
« Svar #1 Dato: Juni 08, 2019, 09:16:23 pm »
De højrenationale partier blev ved med at tale om flygtningeproblemer, selv om antallet er historisk lavt jf. de officielle tal. Så er det ikke medierne, der manipulerer billedet, men de højrenationale selv. Måske det derfor bare handler om, at den danske befolkning har fået nok af den ligegyldige islam-ævleri.

Borgerkrigen er blevet aflyst, men derfor vil jeg da gerne tage en løbetur med dig en dag.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 08, 2019, 09:47:10 pm »
De højrenationale partier blev ved med at tale om flygtningeproblemer, selv om antallet er historisk lavt jf. de officielle tal. Så er det ikke medierne, der manipulerer billedet, men de højrenationale selv. Måske det derfor bare handler om, at den danske befolkning har fået nok af den ligegyldige islam-ævleri.

Borgerkrigen er blevet aflyst, men derfor vil jeg da gerne tage en løbetur med dig en dag.

Der er flere muhamzer i Danmark idag end der var igår, og sådan vil det fortsætte hver dag indtil vi begynder hjemsendelserne. :yes:
cuckelicuck

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 08, 2019, 10:27:36 pm »

Der er flere muhamzer i Danmark idag end der var igår, og sådan vil det fortsætte hver dag indtil vi begynder hjemsendelserne. :yes:

Jeg siger, at 2+2=4. Du siger, at 2+2=5.

Du kan ikke bare opdigte en virkelighed, der passer til din fantasi. Du bliver nødt til at se virkeligheden, som vi andre gør ved at læse officielle tal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Andre revolutioner i Europa
« Svar #4 Dato: Juni 08, 2019, 11:12:39 pm »
Valgsvindel og medier der manipulerer virkeligheden. Det liberale demokrati har vist at det er en katastrofe.

Lær at skyde, jagttegn, skydeklub, hjemmeværn. Og hold dig i form. Og lad os få en folkelig opstand overalt i Vesten.

Falkeøje havde ret!  :yes:

Det er indlysende, at staten(erne) vil forsvare sig, og erklære militær undtagelsestilstand for at bevare magten - så det vil blive en meget blodig affære.

Af fortilfælde har vi i Europa haft den franske revolution, Hitler, Mussolini, Franco og Stalin.

Hvilke af dem synes du har været vellykket?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 08, 2019, 11:14:34 pm »

Du kan ikke bare opdigte en virkelighed, der passer til din fantasi. Du bliver nødt til at se virkeligheden, som vi andre gør ved at læse officielle tal.

Man skal da vist virkelig fornægte virkeligheden hvis man vælger at tro at der er præcis lige så mange fremmede i Danmark idag som der var for fx 100 år siden.
Du må ikke falde i Anklagerens demagogiske fælde med at fordi antallet af asylansøgere er faldet siden 2015, at så skulle antallet af herboende fremmede også være faldet. Dette er jo ikke logisk. Selvom antallet af asylansøgninger er lavt i et givent år, så er asylansøgerne fra de foregående år jo ikke forsvundet igen, vel?
cuckelicuck

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hold så op med at lyve
« Svar #6 Dato: Juni 08, 2019, 11:34:26 pm »

Man skal da vist virkelig fornægte virkeligheden hvis man vælger at tro at der er præcis lige så mange fremmede i Danmark idag som der var for fx 100 år siden.
Du må ikke falde i Anklagerens demagogiske fælde med at fordi antallet af asylansøgere er faldet siden 2015, at så skulle antallet af herboende fremmede også være faldet. Dette er jo ikke logisk. Selvom antallet af asylansøgninger er lavt i et givent år, så er asylansøgerne fra de foregående år jo ikke forsvundet igen, vel?

Jeg har aldrig skrevet, at antallet af indvandrere falder.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
Sv: Hold så op med at lyve
« Svar #7 Dato: Juni 08, 2019, 11:56:40 pm »
Jeg har aldrig skrevet, at antallet af indvandrere falder.

"Det har jeg aldrig sagt."
cuckelicuck

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 09, 2019, 12:03:05 am »

Der er meget få mennesker i Danmark, hvor det betyder noget, hvilken national oprindelse deres nabo har. De fleste er ligeglade med, om det er vietnamesere eller Per fra Odense. Det er for eksempel en ny ting, at der begyndte at komme flygtninge fra muslimske lande. I 90'erne var det fra Jugoslavien og før det var det fra Vietnam, Korea, Spanien, Chile oma. Der kan være mange grunde til, hvorfor der bor folk med ikke-dansk oprindelse i Danmark.

Antallet af asylansøgere ER faldet, men du fokuserer også på, at der er sorte, gule, skævøjede og helst ser, at Danmark kun er for etniske danskere. Det gør PU også. Det er utopi.
Hvis du vil have ensartede befolkning kan du flytte til Nordkorea, men selv dér kan du risikere at købe halalprodukter og løbe ind i muslimer.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Torsken
« Svar #9 Dato: Juni 09, 2019, 12:53:25 am »
Du kan bare linke til det, for det er fordelen ved at debattere skriftligt - at man ikke kan løbe fra det, man har skrevet.

Kom bare i gang - eller stop løgnene.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvem er det egentlig, der er demagog?
« Svar #10 Dato: Juni 09, 2019, 07:42:27 am »
Nu tager jeg det efter hukommelsen.

Der er 1,6 milliarder muslimer i verden og 2,1 milliarder muslimer og så er der 1,1 milliard ateister.

Det vi sige, at der er dobbelt så mange som enter er kristen eller ateist sammenlignet med muslimerne.

Derfor kan muslimerne ikke blive flertallet.

Så kan man sige, at det er det mere nære der tæller, så muslimerne kan blive flertallet i Europa selvom de færreste i verden er muslimer.

- men der gælder noget tilsvarende. Der er flere europæere end der er arabere i verden. Derfor kan araberne ikke blive flertallet i Europa.

Derfor er du demagogen Torsken - ikke mig  :smile1:

Der kan komme mange muslimer i Europa - men de kan ikke få flertallet og magten.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Hvem er det egentlig, der er demagog?
« Svar #11 Dato: Juni 09, 2019, 10:02:13 am »

Så kan man sige, at det er det mere nære der tæller, så muslimerne kan blive flertallet i Europa selvom de færreste i verden er muslimer.

For 50 år siden var der cirka 0 muslimer i Danmark. I dag er der 200 000 - 400 000. Overalt hvor muslimer kommer ind opformerer de sig i forhold til de oprindelige befolkninger.

Om de bliver flertallet? Næppe! Men de er plagsomme nok i det antal de er nu. Vi skal døje med det fæle syn af dres kællinger.

Der har været oppe, at i områder i de store tyske byer er det arabiske familieklaner der hersker. Samme tendens herhjemme med banderne.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
Sv: Hvem er det egentlig, der er demagog?
« Svar #12 Dato: Juni 09, 2019, 12:04:29 pm »

Der er 1,6 milliarder muslimer i verden og 2,1 milliarder muslimer og så er der 1,1 milliard ateister.

Det vi sige, at der er dobbelt så mange som enter er kristen eller ateist sammenlignet med muslimerne.

- men der gælder noget tilsvarende. Der er flere europæere end der er arabere i verden. Derfor kan araberne ikke blive flertallet i Europa.

Der kan komme mange muslimer i Europa - men de kan ikke få flertallet og magten.

Du gør dig to forkerte antagelser:
1. De fremmede kvinders fødselsrate er ikke højere end de hvide kvinders.
2. Der sker ingen raceblanding.

Der sker desuden ikke noget magisk lige præcis når antallet af troende muslimer overstiger antallet af kristne. Inden det når så langt, har livet allerede længe været et helvede for de hvide.
cuckelicuck

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det vrimler med falske profeter
« Svar #13 Dato: Juni 09, 2019, 12:57:26 pm »

Du gør dig to forkerte antagelser:
1. De fremmede kvinders fødselsrate er ikke højere end de hvide kvinders.
2. Der sker ingen raceblanding.

Der sker desuden ikke noget magisk lige præcis når antallet af troende muslimer overstiger antallet af kristne. Inden det når så langt, har livet allerede længe været et helvede for de hvide.

Det er dig der antager, at fødselsrater, migrantstrømme osv er det samme om hundrede år.

Det er ret tåbeligt, for det forudsætter sådan set - at livet er det samme i dag - som det var i 1919  :tatice_03:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
Sv: Det vrimler med falske profeter
« Svar #14 Dato: Juni 09, 2019, 02:35:47 pm »
Det er dig der antager, at fødselsrater, migrantstrømme osv er det samme om hundrede år.

Det er ret tåbeligt, for det forudsætter sådan set - at livet er det samme i dag - som det var i 1919  :tatice_03:

Så længe der er penge og hvide kvinder i Europa, så skal negrene og araberne nok søge hertil. :yes:
cuckelicuck