Forfatter Emne: Falkeøje havde ret  (Læst 570 gange)

Offline Anklageren

• Senior medlem
  • Activity:
    65%
  • Country: 00
    • Vis profil
Der er ingen problemer med forsvaret af Danmark
« Svar #60 Dato: Juni 12, 2019, 11:26:14 am »
Der er mange indvandrere, hvis man stiller dem op på en række - men jo ikke mange i procent.

Dem ville det professionelle forsvar da ikke have problemer med at bekæmpe, hvis man en dag ville det.

Historisk set har europæerne også gjort de muslimske lande til kolonier uden militære problemer.

Det tog også kun kort tid med små tab at besætte Irak under operation Iraqi Liberation i 2003.

- og det var militært bevæbnede muslimer - så det er klart at 20.165 aktive danske NATO-soldater - hvoraf nogle har kamperfaring fra krigsområder - ikke vil have problemer med taxachauffører, grønthandlere og 425 bandemedlemmer bevæbnet med lette håndvåben - som skyder elendigt.

Der er ikke behov for yderligere forsvar end det - vi allerede har.

Derfor udelukkede jeg den mulighed.

Jeg har også tidligere erfaring for, at nogen tror - der kommer en dag - hvor de skal ud og kæmpe i gaderne. Det er der skrevet meget om i blogs.

Jamen det var så lidt svensk krimihistorie. Som ikke har en brik med mit indlæg at gøre.

At jeg synes der er noget godt i tanker om at ville forsvare sig selv og sit land, bliver så til, at "I" vil skyde politiet...?!  :connie_22:
Det kan man godt kalde "uden for skiven."

Det er vel det samme, som du skriver.

Politiet vil da ikke finde sig i at nogen bekæmper indvandrere med åben - og det har du selv skrevet er meningen.

Det er indlysende, at politiet bliver indblandet.

Du kan ikke bilde nogen ind, at man skal bevæbne sig og træne - uden at meningen er at skyde.

Jeg bruger i hvert fald mine rifler, for ellers kunne jeg jo lige så godt gå på jagt med attrapper - og det ville da være til grin  :smile1:

Jeg begynder at tro, du slet ikke forstår begrebet forsvar.

PU skrev bl.a om Hjemmeværnet. Der er én - og fuldt legal - måde at være beredt på.
Din manglende forståelse af, hvad forsvar kombineret med kærlighed til ens land er, betyder at du kun kan se våben som noget, man vil bruge som angreb.
Det er i øvrigt under lavmålet for debatten, når du sammenligner de tanker, jeg gav udtryk for, med en desperat svensk terrorist for mange år siden.
Det ville være en god ide for dig, at sætte dig lidt ind i, hvordan mange muslimer og muslimsk dominerede bander opfører sig I Danmark og Sverige.
« Senest Redigeret: Juni 14, 2019, 12:25:58 am af Anklageren »

Offline Anklageren

• Senior medlem
  • Activity:
    65%
    • Vis profil
Sv: Mener du - patrioter skal bevæbne sig med pyntevåben?
« Svar #61 Dato: Juni 12, 2019, 11:27:18 am »

Politiet vil da ikke finde sig i at nogen bekæmper indvandrere med våben - og det har du selv skrevet er meningen.

Når tiden er inde, vil vi have infiltreret statsmagten og dens institutioner og politeit vil være fuldt af vore sympatisører.

Det er du da for gammel til  :smile1:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.6%
    • Vis profil
Sv: Mener du - patrioter skal bevæbne sig med pyntevåben?
« Svar #62 Dato: Juni 12, 2019, 11:35:42 am »
Jamen det var så lidt svensk krimihistorie. Som ikke har en brik med mit indlæg at gøre.

At jeg synes der er noget godt i tanker om at ville forsvare sig selv og sit land, bliver så til, at "I" vil skyde politiet...?!  :connie_22:
Det kan man godt kalde "uden for skiven."

Politiet vil da ikke finde sig i at nogen bekæmper indvandrere med åben - og det har du selv skrevet er meningen.

Du kan ikke bilde nogen ind, at man skal bevæbne sig og træne - uden at meningen er at skyde.

Jeg bruger i hvert fald mine rifler, for ellers kunne jeg jo lige så godt gå på jagt med attrapper - og det ville da være til grin  :smile1:

Jeg begynder at tro, du slet ikke forstår begrebet forsvar.

PU skrev bl.a om Hjemmeværnet. Der er én - og fuldt legal - måde at være beredt på.
Din manglende forståelse af, hvad forsvar kombineret med kærlighed til ens land er, betyder at du kun kan se våben som noget, man vil bruge som angreb.
Det er i øvrigt under lavmålet for debatten, når du sammenligner de tanker, jeg gav udtryk for, med en desperat svensk terrorist for mange år siden.
Det ville være en god ide for dig, at sætte dig lidt ind i, hvordan mange muslimer og muslimsk dominerede bander opfører sig I Danmark og Sverige.

Bekendtgørelse af lov om hjemmeværnet

§ 3. Hjemmeværnet hører administrativt under forsvarsministeren.
Stk. 2. Når enheder af hjemmeværnet deltager i værnenes øvelser, er de deltagende hjemmeværnsenheder operativt underlagt vedkommende værnsenhed.
Stk. 3. Når hjemmeværnet eller dele heraf under krig eller andre ekstraordinære forhold beordres til at deltage i løsningen af forsvarsmæssige opgaver, overtager forsvarschefen kommandoen over de deltagende hjemmeværnsenheder.

Det er på ingen måde legalt, hvis en flok hjemmeværnsmænd tager loven i egen hånd og begynder at skyde muslimer. For hvad skal de ellers være beredt på, som ikke er politiets opgave. Stop nu med de der fantasier om borgerkrige. Det kommer ikke til at ske.

Har du forresten glemt koden til din DerRudi profil siden du skriver fra en ny profil?
1,8%

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Det vrimler med falske profeter
« Svar #63 Dato: Juni 13, 2019, 07:48:46 am »
Man kan godt forstå, at de hvide kvinder ikke gider den slags:

Offline Anklageren

• Senior medlem
  • Activity:
    65%
    • Vis profil
PU ser problemet som at dunkle kræfter arbejder på et hvidt folkemord
« Svar #64 Dato: Juni 14, 2019, 01:30:20 am »
PU vil ikke bestride, at oplægget handler om at bevæbne sig for at undgå "et hvidt folkemord" - for det er blevet vendt mange gange før.

Jeg ser derfor Arilds kommentarer som et forsøg på at aflede opmærksomheden fra, at bevæbningen af borgerne (som beskrevet i oplægget), handler om at smide de "racefremmede" ud af landet med magt.