Forfatter Emne: Succes og fiasko ...tjah  (Læst 149 gange)

Højremanden

• Gæst
Succes og fiasko ...tjah
« Dato: Juni 07, 2019, 12:12:12 pm »
Der skrives meget herinde, om hvem der fik succes og fiasko ved valget. Og da Din-debat er domineret af venstreekstreme og radikale, bør det selvfølgelig heller ikke undre, at der nogen, "der er ret højt oppe" i disse dage. Sådan må det være.

Jeg kunne dog godt tænke mig at drysse en smule malurt i de jublendes bægre.

Et eksempel fra Sjælland:
Henrik Sass Larsen (S) - af mange forventet finansminister - fik 4.017 personlige stemmer.
Rasmus Paludan (SK) fik 9.959 personlige stemmer.

Paludan fik 6 personlige stemmer flere end selveste Pia Kjærsgaard!

Hvem havde nu fiasko? Tjah, det afhænger nok lidt af øjnene der ser - og især af politisk sympati/antipati ...

Der skrives også herinde, at "de højreradikale"/højrefløjen etc. havde total fiasko.
Det kan ikke bestrides, at der er sket en nedgang i folketinget, mht. hvor mange rimeligt nationale medlemmer tinget har nu og før valget.

Jeg regner det sådan her ud:
FØR:      DF 37 + 1 Støjberg   =   38 medlemmer.
EFTER:   DF 16 + NB 4 + 1 Støjberg   =   21 medlemmer.

Det kan som sagt ikke bestrides, at det er en tilbagegang. Men at påstå, at "islamkritikerne er færdige", må man tage som radikalt/venstreorienteret overmod i sejrens rus.

Helt for egen regning vil jeg tilføje, at hvis Mette Frederiksen  danner en regering, hvis udlændingepolitik vil bære alvorligt præg af de radikales og Enhedslistens dna, så vil der være kræfter i dette samfund, som vil reagere ret voldsomt. Det ønsker jeg sådan set ikke; jeg tænker som Rasmus Paludan gav udtryk for på valgaftenen, at man må respektere, hvordan vælgerne har stemt.
Imidlertid vil "de voldsomt reagerende" jo nok være danskere, som er blevet ramt og nu i endnu højere grad vil blive ramt af den muslimske indvandrings mange grimme følger. Jeg har nemlig lagt mærke til, at de islamglade indvandringstilhængere ofte bor afsondret fra "velsignelserne."
« Senest Redigeret: Juni 07, 2019, 12:22:42 pm af Højremanden »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Succes og fiasko ...tjah
« Svar #1 Dato: Juni 07, 2019, 12:18:39 pm »
Højremanden skrev:
"Jeg har nemlig lagt mærke til, at de islamglade indvandringstilhængere ofte bor afsondret fra "velsignelserne."

Nemlig! ... Beboerne nær Lindholm stemte også alt andet end DF netop fordi frygten for et rend af dømte asylnassere truede i horisonten ... :ermm:

Der kan man bare se hvor dobbeltmoralske væmmeligboere de kan være ...  :spiteful:  :whistle:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 07, 2019, 12:38:09 pm »
Der er et par stykker, der godt kunne trænge til et kursus i samfundsfag. Vi lever ikke i et diktatur, hvor vi dyrker personkulter - derfor kan man ikke bruge personlige stemmer til ret meget, for det handler i sidste ende om, hvad partierne får af mandater. Det er kun, hvis de er løsgængere, at det personlige stemmetal har en betydning.

Uanset hvad, så er den højrenationale fløj brændt sammen. Der er hverken udsigt til støvletramp eller borgerkrig i gaderne nu.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2019, 12:40:29 pm »
Højremanden skrev:
"Jeg har nemlig lagt mærke til, at de islamglade indvandringstilhængere ofte bor afsondret fra "velsignelserne."

Nemlig! ... Beboerne nær Lindholm stemte også alt andet end DF netop fordi frygten for et rend af dømte asylnassere truede i horisonten ... :ermm:

Der kan man bare se hvor dobbeltmoralske væmmeligboere de kan være ...  :spiteful:  :whistle:

Virkeligheden er nu, at i de regioner og område, hvor der er færrest muslimer og fremmede, har de islamkritiske partier størst opbakning. Det er ikke i de store byer, hvor folk er mest blandet.