Forfatter Emne: Tillykke til danmark - tillykke til demokratiet  (Læst 465 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Tillykke til danmark - tillykke til demokratiet
« Dato: Juni 05, 2019, 10:47:39 pm »
Islamkritikken er for evigt smadret, og den sorte højrefløj er totalt lammet de næste mange årtier. df går under som parti i løbet af de næste ti år, og den ekstremistiske højrefløj vil derefter udgøres af nogle få tosser, før den forsvinder helt.

Midlerne er underordnede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er da en tosse. Kun en tåbe er ukritisk
« Svar #1 Dato: Juni 05, 2019, 11:00:16 pm »
Der er al mulig grund til at danskerne er islamkritiske - alle danskere.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Du er den største tosse
« Svar #2 Dato: Juni 05, 2019, 11:00:24 pm »

Det er danskerne ellers ikke enige i, og det kan man se i valgresultatet.

Jeg tolker dit svar, som om du måske er blevet skræmt over den uheldige situation, hvor vi to for snart længe siden blev forvekslet, og det skal være dig vel undt! Det var i hvert fald en rigtig ubehagelig situation! Det skal jeg være den første til at medgive.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
« Svar #3 Dato: Juni 05, 2019, 11:09:04 pm »

Jeg tolker dit svar, som om du måske er blevet skræmt over den uheldige situation, hvor vi to for snart længe siden blev forvekslet, og det skal være dig vel undt! Det var i hvert fald en rigtig ubehagelig situation! Det skal jeg være den første til at medgive.

Du skal ikke tolke mit svar.

Især ikke hvis du er så dum, at du tror danskerne har stemt for islam - det er da topmålet af dumhed.

Danskerne er ikke muslimer, og danskerne bliver heller aldrig muslimer.

Derfor ville de være dumme som en dør, hvis de ikke var kritiske - det bør man da altid være.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
« Svar #4 Dato: Juni 05, 2019, 11:22:54 pm »

Du skal ikke tolke mit svar.

Især ikke hvis du er så dum, at du tror danskerne har stemt for islam - det er da topmålet af dumhed.

Derfor ville de være dumme som en dør, hvis de ikke var kritiske - det bør man da altid være.

Selvfølgelig må jeg tolke dit svar - du er trods alt danmarks bedste debattør :smile1: Det er i hvert fald det, jeg altid har sagt.

danskerne er med dette valg langt mere åbne overfor Islam, end tilfældet var før. Og det er fordi de har valgt denne gang ikke at stemme på Islam-kritiske partier - og det skal vi da bare være glade for :JC_doubleup:

df har tegnet sig for Islam-kritikken de sidste 20 år, og nu er de fuldstændig slagtet, og det er fordi danskerne ikke længere mener, der er en grund til at forsøge at bekæmpe Islams rolle i danmark.  :smile1:

Og lad mig da benytte chancen til at byde velkommen tilbage til Anklageren - danmarks bedste debattør - og så nu, hvor danmark igen får en rød regering og dermed bliver sig selv. Intet kunne være mere perfekt.  :heart: :heart:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Tillykke til danmark - tillykke til demokratiet
« Svar #5 Dato: Juni 05, 2019, 11:32:11 pm »
Rolig, en troll er på spil. Der er ingen partier i folketinget der går ind for islamisk lovgivning.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Juni 05, 2019, 11:34:55 pm »
Rolig, en troll er på spil. Der er ingen partier i folketinget der går ind for islamisk lovgivning.

df har fået et historisk elendigt valg, så der er altså ikke noget i valgresultat, der tyder på, at danskerne er særlig store Islam-modstandere.  :JC_doubleup:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 05, 2019, 11:38:40 pm »
Selvfølgelig må jeg tolke dit svar - du er trods alt danmarks bedste debattør :smile1: Det er i hvert fald det, jeg altid har sagt.

danskerne er med dette valg langt mere åbne overfor Islam, end tilfældet var før. Og det er fordi de har valgt denne gang ikke at stemme på Islam-kritiske partier - og det skal vi da bare være glade for :JC_doubleup:

df har tegnet sig for Islam-kritikken de sidste 20 år, og nu er de fuldstændig slagtet, og det er fordi danskerne ikke længere mener, der er en grund til at forsøge at bekæmpe Islams rolle i danmark.  :smile1:

Og lad mig da benytte chancen til at byde velkommen tilbage til Anklageren - danmarks bedste debattør - og så nu, hvor danmark igen får en rød regering og dermed bliver sig selv. Intet kunne være mere perfekt.  :heart: :heart:

Jeg synes, du er den ringeste debattør

Næsten alle partierne er blevet mere muslimkritiske, og derfor gik DF tilbage.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 05, 2019, 11:42:03 pm »

df har fået et historisk elendigt valg, så der er altså ikke noget i valgresultat, der tyder på, at danskerne er særlig store Islam-modstandere.  :JC_doubleup:

ikke at være islam modstander er naturligvis ikke det samme som at være tilhænger. Jeg er ikke FCK Liverpool modstander, men jeg er heller ikke tilhænger. Tror dog at jeg ville erklære mig for mere tilhænger af Liverpool end islam.

Valget har vist at udlændinge FUCKING ENDELIG ikke er det eneste og altdominerende emne i politik. Og så forsvinder DF, for det har været den eneste tone de har kunnet spille.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: Juni 05, 2019, 11:44:15 pm »

Jeg synes, du er den ringeste debattør

Næsten alle partierne er blevet mere muslimkritiske, og derfor gik DF tilbage.

Anklageren, jeg ved, at vi blev rystede dengang - hvor nogen forsøgte at forveksle os, og jeg blev også rigtig ked af det dengang, så jeg vil ikke koge mere suppe på det. Nej, det skal ikke lykkes dem at få os to ned. At "elske" er et stort ord, men jeg vil i hvert fald sige, at du betyder rigtig meget for mig og mange andre. Du er noget af det bedste, der er sket os. Ja, det er du.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: Juni 05, 2019, 11:47:58 pm »

ikke at være islam modstander er naturligvis ikke det samme som at være tilhænger.

Det har jeg da heller ikke skrevet.  :JC_doubleup:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 05, 2019, 11:51:09 pm »
Anklageren, jeg ved, at vi blev rystede dengang - hvor nogen forsøgte at forveksle os, og jeg blev også rigtig ked af det dengang, så jeg vil ikke koge mere suppe på det. Nej, det skal ikke lykkes dem at få os to ned. At "elske" er et stort ord, men jeg vil i hvert fald sige, at du betyder rigtig meget for mig og mange andre. Du er noget af det bedste, der er sket os. Ja, det er du.

Før den tid ignorerede jeg dig - og det er den eneste forskel  :yes:

De syge kommentarer som du kommer med er ikke en berigelse for nogen.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 05, 2019, 11:52:15 pm »

Har du aldrig hørt om konvertitter?
cuckelicuck

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #13 Dato: Juni 05, 2019, 11:53:39 pm »

Før den tid ignorerede jeg dig - og det er den eneste forskel  :yes:

De syge kommentarer som du kommer med er ikke en berigelse for nogen.

Jeg lukker den ned her, så vi fortsat kan have et humanistisk ansigt udadtil i debatten - så alle kan se, at vi på venstrefløjen står skulder ved skulder nu.  :JC_doubleup:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det spiller ingen rolle
« Svar #14 Dato: Juni 06, 2019, 12:03:46 am »

Har du aldrig hørt om konvertitter?

Som jeg skrev i den anden tråd, så er der kun ca. 5.000 danskere, der er konverteret til islam - og det er næsten alle sammen ganske unge piger, som har fundet en muslimsk kæreste.

Det er så lidt. at man tæller det i promille - fordi det er under en procent.