Forfatter Emne: Hvordan tror I valget kommer til at gå?  (Læst 1032 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Hvordan tror I valget kommer til at gå?
« Svar #45 Dato: Juni 08, 2019, 08:03:21 pm »
Valget.

Kan nogen fra højresiden forklare mig hvorfor en del danskere,  de røde, ønsker flere voldtægter begået af muhallaer, flere overfald, flerer arbejdsløse, færre penge til ældreplejen, hvor gamle fru Jensen fortsat kommer til at sidde i lortebleer, Noget de røde påstod ville blive afskaffet, men enhver kunne sige sig selv er løgn.

De røde må for så vidt også gerne forsøge at forklare det med deres ubehjælpsomme og underbegavede sludder.

Kan du ikke svare os på, hvem der konkret og deskriptivt har ytret ønske om flere voldtægter, overfald osv? Det står heller ikke noget nogle af partiprogrammerne.

Det er det resultat der faktuelt kommer ud af de rødes politik virker i samfundet. Alene det grænsekontrollen nu fjernes vil betyde flere muhammedanere.

Aha, så det er bare en påstand du kommer med, når du ikke kan henvise til noget konkret. Vilde påstande, fagter og varm luft.

De røde må for så vidt også gerne forsøge at forklare det med deres ubehjælpsomme og underbegavede sludder.

Prøv så at forklare de kvinder der er blevet voldtaget, det kun er varm luft.
 :bad:

Hvor mange mandater fik Anti-rød-partiet til valget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Juni 08, 2019, 09:38:55 pm »
Valget.

Kan nogen fra højresiden forklare mig hvorfor en del danskere,  de røde, ønsker flere voldtægter begået af muhallaer, flere overfald, flerer arbejdsløse, færre penge til ældreplejen, hvor gamle fru Jensen fortsat kommer til at sidde i lortebleer, Noget de røde påstod ville blive afskaffet, men enhver kunne sige sig selv er løgn.

Kan du ikke svare os på, hvem der konkret og deskriptivt har ytret ønske om flere voldtægter, overfald osv? Det står heller ikke noget nogle af partiprogrammerne.

Det er det resultat der faktuelt kommer ud af de rødes politik virker i samfundet. Alene det grænsekontrollen nu fjernes vil betyde flere muhammedanere.

https://www.bt.dk/voldtaget/unik-optaelling-10-ud-af-12-overfaldsvoldtaegter-begaas-af-indvandrere-eller

Unik optælling: 10 ud af 12 overfaldsvoldtægter begås af indvandrere eller efterkommere

Det er den barske virkelighed,  jo flere der kommer jo flere voldtægter. Du kan ganske enkelt ikke tilbagevise det med dine drømme glansbilleder.

Grænsekontrollen har ikke indflydelse på antallet af muhamedanere.

Da man sidst afskaffede grænsekontrollen faldt antallet af indvandrere kraftigt.

Uden de store protester fra danskerne blev grænseovergangene mellem Tyskland og Danmark åbnet den 25. marts 2001, da Danmark indtrådte i Schengen-samarbejdet.

Det ses tydeligt, at efter grænsekontrollen blev afskaffet i 2001, faldt antallet af opholdstilladelser.

Jeg ved godt jeg taler for døve øren - selvom jeg lige har bevist, at en grænsekontrol ikke automatisk medfører færre opholdstilladelser.

Hvordan kan det være, at anti-røde er ude af stand til at bruge hjernen til noget fornuftigt?

Du får jo ikke noget ud af fakta.

« Senest Redigeret: Juni 13, 2019, 09:46:24 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.6%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Juni 13, 2019, 07:33:53 am »
Så, nu ryger liberalsterne i struben på hinanden.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/ny-la-ballade-om-henrik-dahl-han-har-pisset-os-allesammen-op-og-ned?fbclid=IwAR10kuBN4OF-dRX_B4VznrsrJ1L6j6lS-rOiRBXkCWYycQbMSYCYzZTSbm8

Det betyder at drt bliver endnu sværere for blå blok. Og at LA nok vil blive dumpet af vælgerne ved næste valg. Og der er ikke nogen der vil savne noget.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Det betyder at drt bliver endnu sværere for blå blok.
« Svar #48 Dato: Juni 13, 2019, 07:49:27 am »
Så, nu ryger liberalsterne i struben på hinanden.

https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/ny-la-ballade-om-henrik-dahl-han-har-pisset-os-allesammen-op-og-ned?fbclid=IwAR10kuBN4OF-dRX_B4VznrsrJ1L6j6lS-rOiRBXkCWYycQbMSYCYzZTSbm8

Det betyder at drt bliver endnu sværere for blå blok. Og at LA nok vil blive dumpet af vælgerne ved næste valg. Og der er ikke nogen der vil savne noget.

Hvad betyder drt.

Dansk Radigale Transkønnede....?