Forfatter Emne: Muslimer må ikke stemme.  (Læst 207 gange)

Offline Allah ved bedst (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Muslimer må ikke stemme.
« Dato: Juni 05, 2019, 08:03:24 am »
Dejligt at læse, at Homofaber ej vil stemme og Anklageren ditto.

Homofaber & Anklageren har indset, at ALLAH ER STOR og der findes kun en gud og det er ALLAH.

:heart: :heart: :heart: ALLAH ER STOR  :heart: :heart: :heart:

:Cherna_29:

Offline Anklageren

• Senior medlem
  • Activity:
    66.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Thyra Frank er OGSÅ stor
« Svar #1 Dato: Juni 05, 2019, 10:58:48 am »
Hvem er egentlig størst?

:heart: :heart: :heart: THYRA FRANK ER STOR  :heart: :heart: :heart:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Muslimer må ikke stemme.
« Svar #2 Dato: Juni 05, 2019, 11:38:50 pm »
trolls til side, så håber jeg alle har stemt. Det er ens chance for at hyre og fyre dem der forvalter landet, og synes ikke man kan tillade sig at brokke sig når man havde chancen for at få indflydelse og ikke greb den. Som det ser ud nu er jeg nu også selv godt tilfreds med resultatet i aften.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Juni 05, 2019, 11:40:38 pm »
Enhver kan da se, at Allah ved bedst er en troll søsat af Rudi for at sætte mig og Anklageren i dårligt lys.
Midlerne er underordnede.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 05, 2019, 11:58:10 pm »
Enhver kan da se, at Allah ved bedst er en troll søsat af Rudi for at sætte mig og Anklageren i dårligt lys.

Offline Foto Folmer

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
  • Hillerød fotograf
    • Vis profil
    • Hillerød fotograf
« Svar #5 Dato: Juni 09, 2019, 11:38:25 am »
De radikale 3-doblede deres stemmetal siden sidste valg, så der må være rigtig mange muslimer, der har stemt ved dette valg...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 10, 2019, 08:22:00 am »
De radikale 3-doblede deres stemmetal siden sidste valg, så der må være rigtig mange muslimer, der har stemt ved dette valg...

Hvis jeg var Morten Østergaard ville jeg skamme mig godt og grundigt  :bad:  men han ejer ikke skam i livet  :angry:

Citér
Søren Hviid Pedersen, debattør og højskolelærer med en ph.d. i politisk teori, deler sin bekymring.

- Det bekymrer mig, for det vidner om, at der ikke er en adskillelse af de forskellige magter, men en sammenknytning, der ikke sker på politiske præmisser, men islams præmisser.

- Det kan gå ud over den helt grundlæggende ensartethed, vi har i det danske samfund, siger han til Jyllands-Posten.

Avisen kunne fredag fortælle, at der i bydele, som er på regeringens ghettoliste, er sket en organiseret mobilisering af områdets beboere.

I Gellerup i det vestlige Aarhus blev der nedsat en valggruppe, der i samarbejde med en moské og forskellige foreninger anbefalede folk at stemme på De Radikale og Enhedslisten.

Det begejstrer heller ikke debattør og sognepræst Sørine Gotfredsen.

- Når man begynder på den her mobilisering og ligefrem står med de autoriteter i spidsen og anbefaler et bestemt parti, så er paralleltilstanden gået fra at være indadvendt og lukket i fuldstændig døvhed over for samfundet til at ville gå ind og præge samfundet.

- Paralleltilstanden træder et skridt længere ind i kampen om, hvad Danmark er, siger hun til Jyllands-Posten.

I Gellerup gik De Radikale fra en stemmeandel på 5,1 procent i 2015 til 34,2 procent i 2019. Samme tendens så man i Vollsmose, Tingbjerg og på Nørrebro, hvor også Enhedslisten står stærkt.
[/size]

Han er jo landsforræder  :bad:

https://www.bt.dk/politik/debattoerer-kritiserer-mobilisering-af-muslimske-vaelgere

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    3%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Mange muslimmænner drages af mig...
« Svar #7 Dato: Juni 10, 2019, 12:59:55 pm »

Hvis jeg var Morten Østergaard ville jeg skamme mig godt og grundigt  :bad:  men han ejer ikke skam i livet  :angry:

Citér
Søren Hviid Pedersen, debattør og højskolelærer med en ph.d. i politisk teori, deler sin bekymring.

- Det bekymrer mig, for det vidner om, at der ikke er en adskillelse af de forskellige magter, men en sammenknytning, der ikke sker på politiske præmisser, men islams præmisser.

- Det kan gå ud over den helt grundlæggende ensartethed, vi har i det danske samfund, siger han til Jyllands-Posten.

Avisen kunne fredag fortælle, at der i bydele, som er på regeringens ghettoliste, er sket en organiseret mobilisering af områdets beboere.

I Gellerup i det vestlige Aarhus blev der nedsat en valggruppe, der i samarbejde med en moské og forskellige foreninger anbefalede folk at stemme på De Radikale og Enhedslisten.

Det begejstrer heller ikke debattør og sognepræst Sørine Gotfredsen.

- Når man begynder på den her mobilisering og ligefrem står med de autoriteter i spidsen og anbefaler et bestemt parti, så er paralleltilstanden gået fra at være indadvendt og lukket i fuldstændig døvhed over for samfundet til at ville gå ind og præge samfundet.

- Paralleltilstanden træder et skridt længere ind i kampen om, hvad Danmark er, siger hun til Jyllands-Posten.

I Gellerup gik De Radikale fra en stemmeandel på 5,1 procent i 2015 til 34,2 procent i 2019. Samme tendens så man i Vollsmose, Tingbjerg og på Nørrebro, hvor også Enhedslisten står stærkt.
[/size]

Han er jo landsforræder  :bad:

https://www.bt.dk/politik/debattoerer-kritiserer-mobilisering-af-muslimske-vaelgere

I aftes havde de kun ramadanfest i hovedet.
Ingen vil min grotte rode?
Men det kommer nok.
Når de lidelige mænd er i flok?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 10, 2019, 08:13:58 pm »

Liberalisterne vil også have folk til at stemme ud fra ego-mentalitet. Så der er nok ikke den store forskel.