Forfatter Emne: Rasmus Paludan fik en af de bedste gemmesnit i Jurastudiet efter hjerneskaden  (Læst 833 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Hvor blev Nægteren egentligt af? Blev det for meget med valgnederlaget til Paludan? Og er han nu på ny shoppingtur i det højrenationale supermarked?

Vi vil have ham tilbage og vi vil også have DerRudi tilbage.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Vi vil have ham tilbage og vi vil også have DerRudi tilbage.
« Svar #16 Dato: Juni 12, 2019, 08:16:21 pm »
Det er kun fordi du vil have nogen at drille,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
Nu har vi hørt på Licensnægterens trolleri i flere år om, at Paludan stormer frem, men nu er det højreradikale segment blevet vejet og nu viser det sig, at de ikke engang kunne komme ind i den laveste vægtklasse.

DerRudi er stadig aktiv.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Carlo.....
kan du ikke huske at Paludan var herinde? jeg kan bare ikke huske hvad pokker han hed, men godt at han truede mig med et sagsanlæg pga et eller andet som ikke lige passede ham :-)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
Carlo.....
kan du ikke huske at Paludan var herinde? jeg kan bare ikke huske hvad pokker han hed, men godt at han truede mig med et sagsanlæg pga et eller andet som ikke lige passede ham :-)

Kan du huske, hvornår det var? Et ca. årstal. Jeg synes ikke, jeg kan huske ham i den tid jeg har været her.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
Carlo.....

Nej, det kan jeg ikke huske. Og heller ikke nogrt med trusler om sagsanlæg. Men det er hans stil at true og stalke sig frem.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
    • Vis profil
Carlo.....

Måske Landboen kan huske ham. Jeg sender hende en PB.

Måske profilen "Anklager" (ikke "Anklageren"). Han ringede til mig klokken to om natten og brokkede sig. Det kunne være Paludans stil, med at snuse private oplysninger op, En skør skid men jeg husker ikke han truede med sagsanlæg.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil

Måske profilen "Anklager" (ikke "Anklageren"). Han ringede til mig klokken to om natten og brokkede sig. Det kunne være Paludans stil, med at snuse private oplysninger op, En skør skid men jeg husker ikke han truede med sagsanlæg.

Åh, ham. Han var sgu sjov. Han gik også under brugernavnet Ytringsfriheden til at begynde med, gjorde han ikke?
Men jeg tror ikke, det var Paludan.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Stram Kurs fik over 2% hvis de fremmede fjender ikke havde stemmeret
« Svar #23 Dato: Juli 10, 2019, 09:11:50 pm »
Nu har vi hørt på Licensnægterens trolleri i flere år om, at Paludan stormer frem, men nu er det højreradikale segment blevet vejet og nu viser det sig, at de ikke engang kunne komme ind i den laveste vægtklasse.

DerRudi er stadig aktiv.
Han stormende stadigvæk frem. 1,7% når man ikke har et partiprogram udenfor Youtube som ikke så mange danskere kender (ikke ret mange danskere ved hvad Stram Kurs går ind for på andre områder end indvandring) og når der også var Nye Borgerlige som konkurrent (som kom ind) 1,7% er fint i kontekst af det. Der var også rigtig mange kandidater som stillede op for SK som ingen har hørt om. Det var så også nogle gode kandidater, men det var nok mest Danernes Lys selv der var skyld i det gode valg. Han fik også næsten 10000 personlige stemmer, så han har gjort det godt selv.

Nogen her der ved om Stram Kurs er for eller imod fri hash? Jeg kender godt svaret men det er ikke på deres hjemmeside. Der er rigtig meget politik som ikke er på deres hjemmeside men på en lang Youtube video. Det var en af grunden til at de ikke fik 2%.

Så er der også en helt anden grund. Fremmede fjender i Danmark har også stemmeret, i Voldensmose fik Radigale et ekstremt godt valg. Det siger jo sig selv at der ikke er nogen fremmede fjender der stemmer Stram Kurs, så det giver god mening at de ikke fik over 2%. Husk at Stram Kurs vil smide mindst 500.000 fremmede fjender ud af Danmark, det er mindst 8% af folk som Forrædertinget har givet statsborgerskab. Det er 8% som aldrig kommer til at stemme SK.
« Senest Redigeret: Juli 10, 2019, 09:30:32 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
Den danske vælger vidste godt hvem Paludan var. Det ved man, hvis man har fulgt med i medier og debatter. Paludan kom ikke ind, fordi han ikke havde nok opbakning. Alt andet er bare undskyldninger. Samlet set er den radikale og højrenationale højrefløj gået tilbage i samfundet.
Jeg ved ikke, hvor du har de 8% fra. Man kan stemme til valg i folketinget, hvis man har dansk statsborgerskab og bor i Danmark.

Nu synes jeg ikke rigtig vi gider høre mere om taberpartiet Stram Kurs. De floppede, så lad os komme videre i debatten.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Stram Kurs fik over 2% hvis de fremmede fjender ikke havde stemmeret
« Svar #25 Dato: Juli 10, 2019, 09:48:13 pm »
... det er mindst 8% af folk som Forrædertinget har givet statsborgerskab.

Det lyder som en meget stor løgn.

Hvordan vil du dokumentere det?

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Den danske vælger vidste godt hvem Paludan var. Det ved man, hvis man har fulgt med i medier og debatter. Paludan kom ikke ind, fordi han ikke havde nok opbakning. Alt andet er bare undskyldninger. Samlet set er den radikale og højrenationale højrefløj gået tilbage i samfundet.
Jeg ved ikke, hvor du har de 8% fra. Man kan stemme til valg i folketinget, hvis man har dansk statsborgerskab og bor i Danmark.

Nu synes jeg ikke rigtig vi gider høre mere om taberpartiet Stram Kurs. De floppede, så lad os komme videre i debatten.

Det siger jo sig selv at hvis der bare er 8% perkere, så er der 8% der ikke stemmer Stram Kurs. 1,7% er ikke et flop som et førstegangsparti, de fik endda flere stemmer end Kristendemokraterne. Du kan heller ikke benægte at Nye Borgerlige var en konkurrent til SK som kæmpede om en del af de samme vælgere. Riskær var et flop, Paludan med næsten 10.000 personlige stemmer var ikke et flop. Jeg vil også påpege at Stram Kurs nok er det parti med færrest penge i partikassen, så der var ikke ret mange valgplakater fra partiet. Jeg så personligt ikke en eneste hvor jeg boede.

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Sv: Stram Kurs fik over 2% hvis de fremmede fjender ikke havde stemmeret
« Svar #27 Dato: Juli 10, 2019, 09:55:46 pm »
... det er mindst 8% af folk som Forrædertinget har givet statsborgerskab.

Det lyder som en meget stor løgn.

Hvordan vil du dokumentere det?

Stram Kurs har selv sagt at de vil smide 500.000 fremmede fjender ud af Danmark. Det er cirka 8% af folk som har dansk statsborgerskab og stemmeret som skal smides ud af Danmark. Det siger jo sig selv at de aldrig kommer til at stemme SK (eller NB for den sags skyld)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
    • Vis profil
Alle partier kan jo vinde, hvis de bare siger, at de vil smide alle dem ud, som ikke ville stemme på dem. Enhedslisten kan jo bare sige, at de vil smide alle kapitalister ud.  :tatice_03:

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Alle partier kan jo vinde, hvis de bare siger, at de vil smide alle dem ud, som ikke ville stemme på dem. Enhedslisten kan jo bare sige, at de vil smide alle kapitalister ud.  :tatice_03:
Enhedslisten gør noget i samme stil. De vil tvinge de rige til at betale meget mere skat end de gør i forvejen. Det vil betyde at de rige flytter til et land med lav skat for at undgå at betale den endnu højere skat som EL ønsker. En kæmpe fiasko for Danmark da det vil gøre alle fattigere. Men inddirekte vil det betyde at rige kapitalister bliver smidt ud af Danmark.