Forfatter Emne: Folkeskole forbyder V-tegnet  (Læst 807 gange)

Højremanden

• Gæst
Folkeskole forbyder V-tegnet
« Dato: Juni 02, 2019, 09:23:04 am »
Læser flere steder, at en folkeskole i Ølstykke (Maglehøjskolen) har forbudt eleverne at lave V-tegnet for sejr, fordi Rasmus Paludan har gjort det til sit varemærke. Det har skolens lærerstab fundet nødvendigt - for at undgå mobning, siger man!

Hvis eleverne alligevel overtræder forbuddet, får man et brev med hjem til forældrene.

Du godeste! Engang ville det nok snarere have været forbudt at 'heile' som Adolf Hitler i danske skoler, mens det ville være betragtet som helt i orden at bruge det tegn, som Winston Churchill gjorde kendt som sejrs-tegnet. Mon Ølstykke-skolens lærerstab har hørt om ham?

Verden vender mere og mere på hovedet!

« Senest Redigeret: Juni 02, 2019, 09:30:02 am af Højremanden »

Offline Kristian K

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Isolering Aalborg
    • Vis profil
    • Isolering Aalborg
Sv: Folkeskole forbyder V-tegnet
« Svar #1 Dato: Juni 09, 2019, 11:52:00 am »
Ja, jeg troede også at det var løgn, da jeg hørte det men den er vist god nok:
https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11419589/folkeskole-forbyder-rasmus-paludans-v-for-sejrtegn/
Hermed en opfordring til alle om at bruge V-for-Victory tegnet så ofte som mulig!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 09, 2019, 11:57:52 am »
Erkend nu bare det svimlende nederlag, som den radikale højrefløj har fået. Danskerne har talt, og Paludan er ude!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 09, 2019, 12:20:28 pm »
Hej Homofaber.
Er du egentlig en muslim der har lært at skrive flydende dansk, eller er du en hvid cuck? Jeg kan ikke gennemskue det.
cuckelicuck

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Homo skriver svinske tekster til mig
« Svar #4 Dato: Juni 09, 2019, 12:50:49 pm »
Hej Homofaber.
Er du egentlig en muslim der har lært at skrive flydende dansk, eller er du en hvid cuck? Jeg kan ikke gennemskue det.

Homofaber er en ækel muslim.

Som han skrev forleden.

" Må jeg undersøge din grotte "
" Selv om jeg er en rotte? "

Nu har jeg fået tid til en psykolog.
Folk er meget ubehagelige og nu lider jeg af,
PSTS. Det siger min læge.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 09, 2019, 01:14:51 pm »
Petra, du skønne kvinde.
Hvis du var min, ville jeg være en cuck som lod muslimske mænd besøge din grotte imens jeg kiggede på. Det ville da skam være rigtig frækt.
Måske ville jeg også lade Homofaber kigge med.
cuckelicuck

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 09, 2019, 02:01:05 pm »
Jeg er en, der godt kan lide de liberale frihedsværdier, demokrati og troen på menneskerettighederne. Jeg mener, det er en af de vigtigste ting for samfundet.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 09, 2019, 02:29:39 pm »
Erkend nu bare det svimlende nederlag, som den radikale højrefløj har fået. Danskerne har talt, og Paludan er ude!

Ja, det var et skrækkeligt valgresultat. Nu skal vi sidde igen i de næste fire år og kigge på vælgererklæringer der stormer frem og diskutere med Anklageren om Yougov eller det vægtede gennemsnit er bedst. *suk*  :sad:
cuckelicuck

Offline ChatGirl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 15, 2019, 02:44:14 pm »
Jeg er en, der godt kan lide de liberale frihedsværdier, demokrati og troen på menneskerettighederne. Jeg mener, det er en af de vigtigste ting for samfundet.

Så er det da heldigt at du bor i et demokratisk land som Danmark og ikke i en eller anden bananstat i den muslimske verden - eller at du ikke er kvinde i de muslimske parallelsamfund her,hjemme for så er "demokrati og troen på menneskerettigheder"  noget ret abstrakt noget

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 15, 2019, 03:18:20 pm »

Så er det da heldigt at du bor i et demokratisk land som Danmark og ikke i en eller anden bananstat i den muslimske verden - eller at du ikke er kvinde i de muslimske parallelsamfund her,hjemme for så er "demokrati og troen på menneskerettigheder"  noget ret abstrakt noget

Det er også heldigt, at homofaber ikke er dumpet i folkeskolens afgangsprøve i matematik og dansk - for så bliver troen på samfundet let sært og abstrakt.

Man ser jo tit, at den slags tror, samfundet lyver for dem.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: Juni 15, 2019, 03:50:36 pm »
Super skrevet, Anklageren! Simpelthen.
Midlerne er underordnede.

Offline ChatGirl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 15, 2019, 04:06:27 pm »

Det er også heldigt, at homofaber ikke er dumpet i folkeskolens afgangsprøve i matematik og dansk - for så bliver troen på samfundet let sært og abstrakt.

Hvor må det virkelig være dejligt for homofaber at have en støttepædagog som dig, der sådan kan skrive på hans vegne, gir du ikke lige dig selv et klap skulderen mr Anklager  :blum:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 15, 2019, 04:34:49 pm »
Super skrevet, Anklageren! Simpelthen.

Du har derimod lige skrevet den mest latterlige kommentar om flaget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 15, 2019, 04:43:26 pm »

Hvad er der i vejen med de liberale frihedsværdier, demokrati og troen på menneskerettighederne?

Hvor må det virkelig være dejligt for homofaber at have en støttepædagog som dig, der sådan kan skrive på hans vegne, gir du ikke lige dig selv et klap skulderen mr Anklager  :blum:

Hvad er der i vejen med de liberale frihedsværdier, demokrati og troen på menneskerettighederne?
« Senest Redigeret: Juni 15, 2019, 08:00:58 pm af Anklageren »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juni 15, 2019, 08:34:31 pm »

Ja, tror også homofaber er en lille muslimsk bananflue, som er lykkelig over ikke at leve i et muslimsk bananvælde - eller sandland.
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!