Forfatter Emne: Paludan sparkede totalt røv for et par timer siden  (Læst 216 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Paludan sparkede totalt røv for et par timer siden
« Dato: Juni 01, 2019, 12:23:16 pm »
Dejligt at se Danernes Lys sparke så meget røv igen. Bedre kan det ikke siges

https://www.bt.dk/politik/live-foelg-folketingsvalget-time-for-time

Paludan: Integration ikke muligt

– Man kan ikke integrere noget, som ikke lader sig integrere, og Islam lader sig ikke integrere, lyder det fra Rasmus Paludan, før han bliver afbrudt af Pernille Skipper.

– Kommunisten Pernille kan stoppe mig alt det, hun vil, men det er stadig sandt, svarer Paludan fra Stram Kurs.

Pia Olsen Dyhr (SF) får herefter ordet:

Det gør mig bange indeni at høre på Paludan. Han sender et signal om, at fremmede ikke er velkomne, siger hun, før hun bliver afbrudt af Paludan, der siger: ‘Det er de heller ikke’.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
Sv: Paludan sparkede totalt røv for et par timer siden
« Svar #1 Dato: Juni 02, 2019, 08:39:04 am »

– Man kan ikke integrere noget, som ikke lader sig integrere, og Islam lader sig ikke integrere, lyder det fra Rasmus Paludan, før han bliver afbrudt af Pernille Skipper.

– Kommunisten Pernille kan stoppe mig alt det, hun vil, men det er stadig sandt, svarer Paludan fra Stram Kurs.

Det gør mig bange indeni at høre på Paludan. Han sender et signal om, at fremmede ikke er velkomne, siger hun, før hun bliver afbrudt af Paludan, der siger: ‘Det er de heller ikke’.

Du undgår at nævne, at efter den passus udvandrede din lille nazidreng fra udsendelsen, som den lille tøsefornærmet dengse han er.

Det kunne faktisk blive lidt morsomt at se hvordan han ville klare sig i Folketinget - sådan rent teoretisk.

Offline Højremanden

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Fra ramadanmiddagen på Københavns Rådhusplads
« Svar #2 Dato: Juni 02, 2019, 10:39:23 am »

Paludan var også til stede på Københavns Rådhusplads ved den 'Ramadan-middag', som muslimerne og deres multikulturelle venner havde arrangeret.
Snaphanen.dk har en spændende situations-rapport fra begivenheden med nogle interessante billeder, især for os der ikke var der.

https://snaphanen.dk/2019/06/02/europa-er-vores-europa-er-vores/

Paludan blev ifølge referatet modtaget som en rockstjerne, og det lykkedes Generation Identitær at få hængt et banner, "Europa er vores" ud ad et vindue, idet de havde lejet et værelse på Palace Hotel. (Fin idé.)
Hvis du ser billedserien igennem, prøv at lægge mærke til nr. 2. Fy for f..... de øjne, de arabere i BMWen sender mod Paludan!

Det er uhyggeligt, men jeg tror skribenten har ret, når det hedder, at kun politiopbuddet forhindrede danskere og "danskere" i at slå hinanden ihjel!
"Vor gamle fane, vort Dannebrog
som himlen gav os med sejr."

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    19%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Fra ramadanmiddagen på Københavns Rådhusplads
« Svar #3 Dato: Juni 02, 2019, 11:03:48 am »
Snaphanen.dk har en spændende situations-rapport fra begivenheden med nogle interessante billeder, især for os der ikke var der.

https://snaphanen.dk/2019/06/02/europa-er-vores-europa-er-vores/

Paludan blev ifølge referatet modtaget som en rockstjerne, og det lykkedes Generation Identitær at få hængt et banner, "Europa er vores" ud ad et vindue, idet de havde lejet et værelse på Palace Hotel. (Fin idé.)
Hvis du ser billedserien igennem, prøv at lægge mærke til nr. 2. Fy for f..... de øjne, de arabere i BMWen sender mod Paludan!

Det er uhyggeligt, men jeg tror skribenten har ret, når det hedder, at kun politiopbuddet forhindrede danskere og "danskere" i at slå hinanden ihjel!

Jeg kan godt lide de dersens "fredsvagter" som står og beskytter de stakkels muslimer fra at blive overfaldet af onde hvide racister. :hyper:
Jeg har lånt GuBBis 3D-briller.

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 03, 2019, 09:15:45 am »
Bare muslimerne ikke falder besvimet om når de ser den dersens lårkorte kjole,  :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.4%
  • Country: il
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
« Svar #5 Dato: Juni 03, 2019, 01:49:36 pm »
Jeg forstår simpelthen ikke det menneskesyn hvor nogen folk vil vurdere andre udfra deres hudfarve og tro. Det gør mig ked af det at se så mange her støtte det.

For mig bør mennesker vurderes som individer udfra deres handlinger.
Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 03, 2019, 05:35:49 pm »
Jeg forstår simpelthen ikke det menneskesyn hvor nogen folk vil vurdere andre udfra deres hudfarve og tro. Det gør mig ked af det at se så mange her støtte det.

For mig bør mennesker vurderes som individer udfra deres handlinger.

Der er for mange muslimske abeunger, som render rundt og chikanere den etniske danske befolkning. Vi har glemt at bruge kniv og dolk, for at forsvare os; det kunne dog komme. Det er nok dit dilemma"Moses"  :ph34r: :mamba:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Linnette

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 05, 2019, 02:54:35 am »
ak ja. Der er mange forskellige meninger om hvor hen og ad hvilken  vej Danmark skal gå rent politisk. 

Men noget ALLE burde kunne stå inde for er:  Demokrati betyder at vi alle er enige om at vi har både lov til og ret til at være uenige.

Nu har valgkampen varet i rigtig lang tid og i dag så kommer demokratiet til sin ret.

Vi har alle borgere EN stemme som vi kan bruge.  Og når valgresultatet kommer engang omkring midnat i dag, så ved vi alle hvordan vi alle har brugt den ENE stemme som demokrati giver os.

Og så kommer den store prøve på om man nu virkelig støtter og bakker op om demokrati og alle de rettigheder det giver os?

Hvis man virkelig ønsker det demokrati vi har her i landet og som er grundlovssikret, så betyder det også at vi alle acceptere hvordan vi alle hver især har brugt den ENE stemme vi har.

At man accepterer er nu er valgkampen slut for denne gang og at vi nu skal videre med politisk samarbejde og accepterer den måde som vores medborgere har bestemt at Folketinget skal se ud.

God valgdag til jer alle :-)
« Senest Redigeret: Juni 05, 2019, 02:57:36 am af Linnette »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.2%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 05, 2019, 06:43:38 am »
Velkommen tilbage til Linette, som er en rigtig god debattør.

Offline Bindesbøll

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 05, 2019, 08:48:31 am »

For mig bør mennesker vurderes som individer ud fra deres handlinger.

Ja, selvfølgelig - men er der efterhånden cellepladser til dem alle sammen?  :ROFL:

https://ekstrabladet.dk/112/brothas-broedre-sendt-23-aar-i-faengsel/7660221