Forfatter Emne: Bibi, Bibi, Bibi  (Læst 739 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Det er rent vrøvl
« Svar #15 Dato: Maj 31, 2019, 07:42:44 pm »

Jamen, hvor vil du hen med det? At så skal vi være mere tolerante overfor muslimerne og deres téen sig? Det bliver vi ikke. Overfor muslimer skal der være total intolerance.

Jeg har ikke skrevet et ord om tolerance, og jeg er ikke en blød mand.

Jeg skriver om aggressivitet, pågåenhed og stridbarhed. Det er jo ikke sådan, at enten er man aggressiv eller også er man tolerant. Man kan være meget andet.

En rigtig mand er i stand til at forsvare sig selv - men går ikke rundt og er aggressiv.

Derfor er det noget vrøvl, når du stiller det op på den måde.

Muslimske fundamentalister er aggressive, fordi de vil have alle til at følge de samme regler, som de selv følger. Sådan er der også nogen danskere, som er. De ved bare, hvad der er rigtigt for andre mennesker - og det skal "de andre" så følge. I Danmark er det ellers tilstrækkeligt, at man er lovlydig, fordi vi lever i et frit samfund.

Phil og fedt er f.eks. stridbare, går de kræver, at enten skal man kunne lide Paludan og Stram Kurs - eller også taler man muslimernes sag, og vil have muslimer til at fremstå fredelige - og forsvarer islam.

Hvis det er ærlig ment, så er det ikke et udtryk for nogen høj IQ - at man ikke både kan tage afstand fra deres holdninger og fra Rasmus Paludan - og samtidig tage afstand fra islam  :smile1:

« Senest Redigeret: Maj 31, 2019, 08:19:36 pm af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Det har Anklageren aldrig skrevet
« Svar #16 Dato: Maj 31, 2019, 07:46:51 pm »
Ja, jøderne er meget bedre, nu har de været her, i mange år, og jeg har aldrig hørt, hvor de kunne købe halalslagtet -  eller købte, det er først kommet hertil, til ære for muslimerne ! Og ikke alle jøder, spiser halalslagtet, som ung var jeg i huset, på en gård, med køer og grise - husmoderen var jøde, men vi spiste da den samme kost, som alle andre, de havde jo f.eks. selv kødet  :big_grin:

Og forskellen på en muslim (hamas) og en jøde, er tydelig :

Jødisk Informations Center er ikke enig med dig i synet på jøders spisevaner Lyjse.

https://joediskinfo.dk/artikler/kosher-og-schaechtning

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Det er rent vrøvl
« Svar #17 Dato: Maj 31, 2019, 08:37:16 pm »

Jamen, hvor vil du hen med det? At så skal vi være mere tolerante overfor muslimerne og deres téen sig? Det bliver vi ikke. Overfor muslimer skal der være total intolerance.

Jeg skriver om aggressivitet, pågåenhed og stridbarhed. Det er jo ikke sådan, at enten er man aggressiv eller også er man tolerant. Man kan være meget andet.

En rigtig mand er i stand til at forsvare sig selv - men går ikke rundt og er aggressiv.

Muslimske fundamentalister er aggressive, fordi de vil have alle til at følge de samme regler, som de selv følger. Sådan er der også nogen danskere, som er. De ved bare, hvad der er rigtigt for andre mennesker - og det skal "de andre" så følge. I Danmark er det ellers tilstrækkeligt, at man er lovlydig, fordi vi lever i et frit samfund.

Phil og fedt er f.eks. stridbare, går de kræver, at enten skal man kunne lide Paludan og Stram Kurs - eller også taler man muslimernes sag, og vil have muslimer til at fremstå fredelige - og forsvarer islam.

Hvis det er ærlig ment, så er det ikke et udtryk for nogen høj IQ - at man ikke både kan tage afstand fra deres holdninger og fra Rasmus Paludan - og samtidig tage afstand fra islam  :smile1:

Jeg er ikke stridbar af natur, men muslimers dårlige opførsel vil jeg ikke have i DK og anklageren forsvarer altid muslimen og angriber danskeren for alt muligt.

anklageren kan ikke have en særlig høj IQ siden han altid tager muslimers parti og måske er anklageren muslim.

Socialdemokrater bruger de mest simple trick, for at fremme deres sag.

Anklageren er ikke dansk mere og det er lang tid siden han har været en mand
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 31, 2019, 10:41:20 pm »
Jeg er ikke stridbar af natur, men muslimers dårlige opførsel vil jeg ikke have i DK og anklageren forsvarer altid muslimen og angriber danskeren for alt muligt.

anklageren kan ikke have en særlig høj IQ siden han altid tager muslimers parti og måske er anklageren muslim.

Hvis det betyder, at man skal være en kujon, hvis man møder en muslim - så kan det også være lige meget  :tatice_03:

« Senest Redigeret: Maj 31, 2019, 11:56:13 pm af Anklageren »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Sv: Bibi, Bibi, Bibi
« Svar #19 Dato: Maj 31, 2019, 10:41:58 pm »
Anklager

Citér
Jødisk Informations Center er ikke enig med dig i synet på jøders spisevaner Lyjse.

Jeg har aldrig skrevet, at jøder ikke havde de regler, men fortæl mig hvor de fik "halalslagtet" deres dyr, FØR muslimerne kom til Danmark ?

Og så følger ikke alle jøder reglerne, som jeg fortalte - ligesom ikke alle muslimer, indordner sig efter koranen ( der findes helt normale og fredelige muslimer.)

Nu kan vi jo godt sammenligne Mosebogen, med Koranen, men kristne retter sig ikke efter Mosebogen, forskellen er jo Jesus.
Jøderne venter stadig på, han skal komme, de tror ikke, det var Jesus Kristus, de korsfæstede, men de bliver klogere en dag...

Jesus siger : Fatter I ikke, at alt det, som går ind gennem munden, kommer ned i maven og forsvinder ud igen? v18  Men det, som kommer ud af munden, udgår fra hjertet, og det gør et menneske urent. v19  Thi fra hjertet udgår onde tanker, mord, ægteskabsbrud, utugt, tyveri, falsk vidnesbyrd og bespottelser. v20  Det er det, som gør et menneske urent. Men at spise uden at vaske hænder gør ikke et menneske urent.« Matt. 15

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jøder er ikke ens
« Svar #20 Dato: Maj 31, 2019, 11:19:04 pm »
Anklager

Citér

Jeg har aldrig skrevet, at jøder ikke havde de regler, men fortæl mig hvor de fik "halalslagtet" deres dyr, FØR muslimerne kom til Danmark ?

Og så følger ikke alle jøder reglerne, som jeg fortalte - ligesom ikke alle muslimer, indordner sig efter koranen ( der findes helt normale og fredelige muslimer.)

Nu kan vi jo godt sammenligne Mosebogen, med Koranen, men kristne retter sig ikke efter Mosebogen, forskellen er jo Jesus.
Jøderne venter stadig på, han skal komme, de tror ikke, det var Jesus Kristus, de korsfæstede, men de bliver klogere en dag...

Jesus siger : Fatter I ikke, at alt det, som går ind gennem munden, kommer ned i maven og forsvinder ud igen? v18  Men det, som kommer ud af munden, udgår fra hjertet, og det gør et menneske urent. v19  Thi fra hjertet udgår onde tanker, mord, ægteskabsbrud, utugt, tyveri, falsk vidnesbyrd og bespottelser. v20  Det er det, som gør et menneske urent. Men at spise uden at vaske hænder gør ikke et menneske urent.« Matt. 15

Jeg er enig med dig i, at ikke alle jøder følger reglerne.

Slagtning af kreaturer

Det seneste danske slagteri, der har foretaget rituelle slagtninger uden forudgående bedøvelse, NV-OX i Slagelse, lukkede i august måned 2004.

Det gik fallit på grund af manglende tilførsel af dyr. Jeg ved ikke hvorfor, men måske var det landmændene, der fortrak andre slagterier.

Slovenien er fra 2018 det eneste europæiske land, der har forbudt rituel slagtning helt. I Skandinavien har man indført forbud imod rituel slagtning uden bedøvelse.

Det gjorde Danmark i 2014. Jeg tror også at Polen har indført et forbud.

I det meste af Europa er det lovligt at slagte kosher - så jøderne kan importere rituel slagtet kød uden problemer

I dag angriber mange europæiske lande igen kosherslagning.

Der er også problemer med kyllinger, for jøderne accepterer ikke, at kyllinger bliver elektrisk bedøvet før slagtning.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Det er rent vrøvl fra sneperkeren
« Svar #21 Dato: Juni 01, 2019, 12:45:05 am »

Du har helt ret, sneperkeren er hverken dansk eller en mand, men en gammel kujon der sidder på grønland, helt uden nogen kontakt med den virkelighed andre lever i, i busser, på biblioteker, i svømmehaller, på banegårde m.v. - i stedet for at komme til Danmark og vise sit "mod" over for en flok voldelige muslimer, som f.eks. Paludan gør.

Samtidig har han tydeligvis gallopperende fis i kasketten, når han kalder små piger der bliver voldtaget af en flok muslimer, og kærestepar og skolebørn der bliver overfaldet af 5-6 muslimer for kujoner, - hvad havde idioten tænkt sig, - at en pige på 10-12 år, eller en ensom skoledreng skulle gå i kamp med 5-6 muslimer ?

Danskerne må have pisset godt og grundigt på sneperkeren siden han har isoleret sig på Grønland som gammel og nu sidder deroppe fra og håner og rakker ned på dem.

« Senest Redigeret: Juni 01, 2019, 12:57:34 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Pas nu på dit blodtryk
« Svar #22 Dato: Juni 01, 2019, 04:55:28 am »
Det er ikke sundt at hidse sig sådan op  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juni 01, 2019, 10:09:57 am »

Hvis det betyder, at man skal være en kujon, hvis man møder en muslim - så kan det også være lige meget  :tatice_03:

Anklageren er en kujon og har lav IQ, siden han svarer på den måde.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Den bitre duo
« Svar #24 Dato: Juni 01, 2019, 11:10:39 am »

Anklageren er en kujon og har lav IQ, siden han svarer på den måde.

Tonen bliver mere og mere skinger  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Den bitre duo
« Svar #25 Dato: Juni 01, 2019, 12:30:35 pm »

Så kan du jo bare slappe af med dine perfide angreb og så holde dig til emnet.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Emnet er mig
« Svar #26 Dato: Juni 01, 2019, 12:38:17 pm »

Jeg er dit og Phils foretrukne emne  :tatice_03:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Emnet er mig mig mig mig mig
« Svar #27 Dato: Juni 01, 2019, 01:33:06 pm »

Jeg er dit og Phils foretrukne emne  :tatice_03:

Du tager fejl, - som person er du total uinteressant i din isolation, det er slet ikke dig der er emnet for debatten, men derimod dine barnlige skriblerier og tåbelige konklusioner, sammen med dine latterlige indlæg om Trump som du ingen indflydelse har på alligevel.
Der er en verden til forskel.
Men du er et tydeligt eksempel på hvad snekuller kan føre til.

« Senest Redigeret: Juni 01, 2019, 01:34:58 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvordan kan du komme over din besættelse?
« Svar #28 Dato: Juni 01, 2019, 01:42:19 pm »
Du tager fejl, - som person er du total uinteressant i din isolation, det er slet ikke dig der er emnet for debatten, men derimod dine barnlige skriblerier og tåbelige konklusioner, sammen med dine latterlige indlæg om Trump som du ingen indflydelse har på alligevel.

De fleste andre forventer, at dem de møder på en debat-site kan være uenige med dem - så noget bør du gøre, så du kan blive normal igen  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvordan kan du komme over din besættelse?
« Svar #29 Dato: Juni 01, 2019, 06:37:40 pm »

De fleste andre forventer, at dem de møder på en debat-site kan være uenige med dem - så noget bør du gøre, så du kan blive normal igen  :smile1:

Aldrig har jeg mødt sådan en flabet bedrevidende ubehagelig idiot som anklageren og så ber han os andre om at skrue ned for blusset. Hvorherrebevarmigvel for en hykler