Der er mindre end en uge tilbage af valgkampen så mon ikke han overlever så længe? Men hvis han bliver valgt ind i Folketinget, så kunne jeg sagtens forestille mig at vi på et tidspunkt kommer til at opleve et mere seriøst forsøg på et attentat mod ham.
Det er nok et spørgsmål, om han havde overlevet den såkaldte ramadanmiddag på Københavns Rådhusplads i går, hvis der ikke havde været et ret stort politiopbud.
Citat fra: Højremanden efter Juni 02, 2019, 10:44:15 amDet er nok et spørgsmål, om han havde overlevet den såkaldte ramadanmiddag på Københavns Rådhusplads i går, hvis der ikke havde været et ret stort politiopbud.Drabsraten er historisk lav i Danmark, og forøvrigt en af de laveste i verden - så det er svært at tale Danmark om til en krigsskueplads.Europa er i det hele taget et fredeligt kontinent, hvor de fleste af verdens fredeligste lande befinder sig. Det er erhvervslivet klar over, så de investerer i Europa.Det er derimod tydeligt, at Paludans tilhængere ikke har en ægte lyst til at se en mere fredelig verden, hvor man kan eksistere uden konflikt - fordi tilhængerne forsøger at tale volden i vejretHvad hjertet er fuld af, løber munden over med - så det er lidt dobbeltmoralsk
Citat fra: Torsten Bonfils efter Maj 30, 2019, 01:57:52 pmDer er mindre end en uge tilbage af valgkampen så mon ikke han overlever så længe? Men hvis han bliver valgt ind i Folketinget, så kunne jeg sagtens forestille mig at vi på et tidspunkt kommer til at opleve et mere seriøst forsøg på et attentat mod ham.Det sagde man også om Pia Kjærsgaard osv.I Putins Rusland mister mange politikere livet - men indtil videre har de ikke gjort det i fredelige Danmark.
Der blev da engang sendt en brevbombe til Jonni Hansen.
Jeg har ikke indtryk af, at Stram Kurs-tilhængere ønsker mere vold. De ønsker vel bare muslimerne sendt ud.
....de mest voldelige, kriminelle og de fleste er også forsmåede kvindehadere .... sender flest trusler .... de mest udemokratiske.
Citat fra: Højremanden efter Juni 04, 2019, 02:08:14 pmJeg har ikke indtryk af, at Stram Kurs-tilhængere ønsker mere vold. De ønsker vel bare muslimerne sendt ud.Det er tydeligvis tilhængere af Stram Kurs, der er de mest voldelige, kriminelle og de fleste er også forsmåede kvindehadere. Det er også tilhængere på den yderste højrefløj som sender flest trusler til politikere som Zenia Stampe. De er også de mest udemokratiske.De har også det værste sprogbrug på nettet.