Forfatter Emne: Overlever Paludan valgkampen?  (Læst 706 gange)

Arild

• Gæst
Overlever Paludan valgkampen?
« Dato: Maj 30, 2019, 11:05:08 am »
Jeg mener, det var på denne debatside, at der var en der havde spillet på, hvorvidt Rasmus Paludan kommer i folketinget.

I disse dage kan jeg være mere nervøs for, om han overlever valgkampen?
Både i lørdags og i mandags følte politiet sig nødsaget til at evakuere ham i Jylland.

Lørdag trak de Paludan ud fra en café i Aalborg og gemte ham væk bag politigårdens tykke mure.
Og i mandags blev han (og politiet) i Aarhus angrebet af omkring 100 personer "af anden etnisk herkomst" med stenkast og fyrværkeri.

https://24nyt.dk/kilde-politiet-har-afvaerget-to-mulige-attentater-paa-rasmus-paludan/

Nu er der jo udlovet en dusør af en eller flere personer på nettet, som skal tildeles den, der slår Paludan ihjel.
Det er ikke for at male en vis herre på væggen, men jeg går ærligt talt rundt med sådan en "dum" fornemmelse af, at det nok skal lykkes på et tidspunkt.
Man må huske, at Paludan har mange hadefulde fjender, både blandt de unge "hard core" muslimer og blandt deres danske venstreorienterede venner.
Er der et politisk mord på vej i Danmark?

Jeg er også ret sikker på, at det vil udløse mange frydeskrig her på Din-debat, den dag det er sket.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Overlever Paludan valgkampen?
« Svar #1 Dato: Maj 30, 2019, 01:42:53 pm »
Der tar du fejl - der er ingen der fortjener at blive slået ihjel for deres politiske overbevisning,  :girl_sad:

Ikk engang Rasmus Paludan,
« Senest Redigeret: Maj 30, 2019, 01:45:06 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 30, 2019, 01:57:52 pm »
Der er mindre end en uge tilbage af valgkampen så mon ikke han overlever så længe? Men hvis han bliver valgt ind i Folketinget, så kunne jeg sagtens forestille mig at vi på et tidspunkt kommer til at opleve et mere seriøst forsøg på et attentat mod ham.
:JC_hurrah:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 30, 2019, 02:05:17 pm »
Der er mindre end en uge tilbage af valgkampen så mon ikke han overlever så længe? Men hvis han bliver valgt ind i Folketinget, så kunne jeg sagtens forestille mig at vi på et tidspunkt kommer til at opleve et mere seriøst forsøg på et attentat mod ham.

Alle de andre politikere har da overlevet  :smile1:

Højremanden

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juni 02, 2019, 10:44:15 am »
Det er nok et spørgsmål, om han havde overlevet den såkaldte ramadanmiddag på Københavns Rådhusplads i går, hvis der ikke havde været et ret stort politiopbud.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du har en vanskelig opgave
« Svar #5 Dato: Juni 02, 2019, 11:46:58 am »
Det er nok et spørgsmål, om han havde overlevet den såkaldte ramadanmiddag på Københavns Rådhusplads i går, hvis der ikke havde været et ret stort politiopbud.

Drabsraten er historisk lav i Danmark, og forøvrigt en af de laveste i verden - så det er svært at tale Danmark om til en krigsskueplads.

Europa er i det hele taget et fredeligt kontinent, hvor de fleste af verdens fredeligste lande befinder sig. Det er erhvervslivet klar over, så de investerer i Europa.

Det er derimod tydeligt, at Paludans tilhængere ikke har en ægte lyst til at se en mere fredelig verden, hvor man kan eksistere uden konflikt - fordi tilhængerne forsøger at tale volden i vejret

Hvad hjertet er fuld af, løber munden over med - så det er lidt dobbeltmoralsk  :yes:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Du har en vanskelig opgave
« Svar #6 Dato: Juni 02, 2019, 11:48:38 am »

Drabsraten er historisk lav i Danmark, og forøvrigt en af de laveste i verden - så det er svært at tale Danmark om til en krigsskueplads.

Europa er i det hele taget et fredeligt kontinent, hvor de fleste af verdens fredeligste lande befinder sig. Det er erhvervslivet klar over, så de investerer i Europa.

Det er derimod tydeligt, at Paludans tilhængere ikke har en ægte lyst til at se en mere fredelig verden, hvor man kan eksistere uden konflikt - fordi tilhængerne forsøger at tale volden i vejret

Hvad hjertet er fuld af, løber munden over med - så det er lidt dobbeltmoralsk  :yes:
Og Danmark bliver meget mere fredelig når de fremmede fjender bliver smidt ud af Danmark (det gælder også Spækniggerne i den del af Danmark der hedder Grønland)
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der er ikke meget hold i det
« Svar #7 Dato: Juni 02, 2019, 01:15:19 pm »

Det sagde man også om Pia Kjærsgaard osv.

I Putins Rusland mister mange politikere livet - men indtil videre har de ikke gjort det i fredelige Danmark.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
Sv: Der er ikke meget hold i det
« Svar #8 Dato: Juni 02, 2019, 04:56:49 pm »

Det sagde man også om Pia Kjærsgaard osv.

I Putins Rusland mister mange politikere livet - men indtil videre har de ikke gjort det i fredelige Danmark.
Men der har været flere angreb fra Antifa mod politikere i Europa.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 02, 2019, 05:34:46 pm »
Der blev da engang sendt en brevbombe til Jonni Hansen.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 02, 2019, 06:25:09 pm »
Der blev da engang sendt en brevbombe til Jonni Hansen.
SIAD blev også angrebet af Antifa flere gange.

Højremanden

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juni 04, 2019, 02:08:14 pm »

Jeg ved ikke, om det var hensigten, men så vidt jeg kan se, er det lykkedes dig at skrive en kommentar bestående af 100 % bavl!

Drabsraten i Danmark - hvad har den med de venstreekstreme og de mest blodtørstige muslimers had til Paludan at gøre?
"Danmark en krigsskueplads" ?? Har jeg omtalt Danmark som sådan? Nej, men du pisker videre i en søl af egne fantasier og bavl. Man kan måske heller ikke helt frikende dig for at høre til det klientel, som inderst inde ser folk som Paludan "nakket" - eller?

Jeg har ikke indtryk af, at Stram Kurs-tilhængere ønsker mere vold. De ønsker vel bare muslimerne sendt ud.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 04, 2019, 02:21:00 pm »

Jeg har ikke indtryk af, at Stram Kurs-tilhængere ønsker mere vold. De ønsker vel bare muslimerne sendt ud.

Det er tydeligvis tilhængere af Stram Kurs, der er de mest voldelige, kriminelle og de fleste er også forsmåede kvindehadere. Det er også tilhængere på den yderste højrefløj som sender flest trusler til politikere som Zenia Stampe. De er også de mest udemokratiske.
De har også det værste sprogbrug på nettet.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 04, 2019, 03:58:40 pm »
....de mest voldelige, kriminelle og de fleste er også forsmåede kvindehadere .... sender flest trusler .... de mest udemokratiske.

Det var dog en krænkende svada du da skam dér ytrede. Du skulle da skam have vasket din mund med sæbe.

Spøg til side. Så vi der stemmer Stram Kurs siger "tissemand" oftere end folk fra Kristendemokraterne? Det skal da nok passe.
« Senest Redigeret: Juni 04, 2019, 04:02:15 pm af Torsten Bonfils »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juni 04, 2019, 05:04:58 pm »

Det er tydeligvis tilhængere af Stram Kurs, der er de mest voldelige, kriminelle og de fleste er også forsmåede kvindehadere. Det er også tilhængere på den yderste højrefløj som sender flest trusler til politikere som Zenia Stampe. De er også de mest udemokratiske.
De har også det værste sprogbrug på nettet.

Mon ikke der er Stampisten selv der sender de trusselsbreve for derefter at give SKtilhængerne skylden? Det virker uden tvivl som et falsk flag og jeg ved at hun kunne finde på det.