Forfatter Emne: Endnu en kendt muslim opstiller til Ftv for Alternativet  (Læst 542 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Du er fuld af løgn
« Svar #15 Dato: Maj 28, 2019, 10:31:51 pm »
Nu må du ikke være så hård overfor anklageren, anti. Anklageren er trods alt blevet 74år og blevet uhelbredelig syg

Hvor lille kan man blive?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Du er fuld af løgn
« Svar #16 Dato: Maj 29, 2019, 09:00:26 am »
Nu må du ikke være så hård overfor anklageren, anti. Anklageren er trods alt blevet 74år og blevet uhelbredelig syg

Jeg har bare taget ved lære af dig og der er altså nogen der snakker på indernedded
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dig kan man bilde alt ind
« Svar #17 Dato: Maj 29, 2019, 09:09:23 am »

Jeg har bare taget ved lære af dig og der er altså nogen der snakker på indernedded

Det er Krønge banden.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Endnu en kendt muslim opstiller til Ftv for Alternativet
« Svar #18 Dato: Maj 29, 2019, 10:50:13 am »
Cybermobning, online chikane og hate speech er en uheldig side af online debatten, men de har store menneskelige påvirkninger. I mange lande er krænkende sprogbrug online ulovligt, og websider bliver retsforfulgt og folkene bag idømt bøder, hvis deres brugere skriver ubehagelige ting.

Sådan noget kunne vi heldigvis aldrig finde på  :almirena_04: men garlo ville få en bøde med det samme  :big_grin:

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 29, 2019, 02:49:24 pm »
I mange lande er krænkende sprogbrug online ulovligt, og websider bliver retsforfulgt og folkene bag idømt bøder, hvis deres brugere skriver ubehagelige ting.

I hvilke lande bliver krænkende sprogbrug forfulgt efter loven?
Du får ret og jeg får fred!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 29, 2019, 03:45:56 pm »
I mange lande er krænkende sprogbrug online ulovligt, og websider bliver retsforfulgt og folkene bag idømt bøder, hvis deres brugere skriver ubehagelige ting.

I hvilke lande bliver krænkende sprogbrug forfulgt efter loven?

Ej garlo, det må du sgu Google selv jeg gider ikke pleje din dovenskab og du ved jo min dreng, at Google er din ven