Forfatter Emne: Den Østrigske Frihedspartis skandale var ren FAKE NEWS  (Læst 191 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Den Østrigske Frihedspartis skandale var ren FAKE NEWS
« Dato: Maj 29, 2019, 05:06:31 pm »
Dejligt at sandheden kommer frem nu på RT. Mon løgnepressen kommer til at gengive nyheden?

Citér
The ‘Russian oligarch’s niece’ at the center of the corruption scandal that brought down the Austrian government was actually a Bosnian student paid to set up the then-vice-chancellor, an Austrian tabloid claims.
Austria’s government collapsed on Monday after a no-confidence motion in parliament ousted Chancellor Sebastian Kurz from power. The scandal began two weeks earlier, however, when German media published a secretly recorded video showing former vice-chancellor Heinz-Christian Strache discussing an illicit deal with a woman purporting to be the niece of a Russian tycoon.

In the video, shot in Ibiza in 2017, the woman plies Strache with alcohol, and according to Austrian tabloid Krone, harder drugs to “loosen his tongue.” She then offers to buy a 50 percent stake in the country’s Kronen Zeitung newspaper and switch its editorial position in favor of Strache’s Freedom Party (FPO). Strache offered the woman business contracts in Austria in exchange for favorable coverage, media reported.

https://www.rt.com/news/460462-austria-tape-russian-woman/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Den Østrigske Frihedspartis skandale var ren FAKE NEWS
« Svar #1 Dato: Maj 29, 2019, 05:17:58 pm »
Uha, jeg har erhvervet mig en dødelig tropesygdom her i Thailand. Det er en plamage med betændelse i hårsækkene, på højre læg. Jeg fik den egentlig for længe siden, men den popper hele tiden op.

Lægen sagde at det måske var fordi jeg havde fået et skvæt kloakvand. De lokale siger at det kan være virkeligt farligt. Man kan få koldbrand i benet. Ved koldbrand vil kroppen af støde den døde legemsdel. Uha, jeg vil være i levende live, mens mit ene ben dropper af.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 29, 2019, 05:37:02 pm »
Kloakvand skal man passe på. Specielt hvis man har en kælder og der bliver oversvømmelse og man har dåser eller flasker stående.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 29, 2019, 05:44:46 pm »
Uha, jeg har erhvervet mig en dødelig tropesygdom her i Thailand. Det er en plamage med betændelse i hårsækkene, på højre læg. Jeg fik den egentlig for længe siden, men den popper hele tiden op.

Lægen sagde at det måske var fordi jeg havde fået et skvæt kloakvand. De lokale siger at det kan være virkeligt farligt. Man kan få koldbrand i benet. Ved koldbrand vil kroppen af støde den døde legemsdel. Uha, jeg vil være i levende live, mens mit ene ben dropper af.

Det lyder som begyndende Ongo-Bongo ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.