Forfatter Emne: Forbilledeagtigt: Tre franske Syrien-jihadister dødsdømt i Irak  (Læst 300 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg er helt enig med Syrienblog at ForræderDanmark kunne lære noget der. At ForræderDanmark mener at terrorister hører til lejligheder i KBH og ikke til galgen er bare endnu en grund til at jeg kalder Danmark for ForræderDanmark

Citér
Imens terrorregimet i Kabulhavn forskanser sig bag store Koranklodser og Korankugler og arbejder med Aarhus-modeller, hvor man giver ISIL-terrorister ydelser og boliger, er tre franske jihadister, fanget i Syrien og udleveret til Irak, blevet dødsdømt af en irakisk domstol.

Danmark bør straks indgå en udleveringsaftale med Irak og Syrien, så Ahmed Samsam og hans beskidte taberfamilie kan komme hjem til galgen i Hama, hvor de hører til, og hvor Hans Excellence Dr. Assad helst skal torturere deres sjæle langsomt ud af kroppen, inden de bliver endeligt aflivet og ligene brændt, som de beskidte svin de er.

Terrorister hører til i galgen – ikke i lejligheder i Aarhus.

https://syrienblog.net/2019/05/27/tre-franske-syrien-jihadister-doedsdoemt-i-irak/
« Senest Redigeret: Maj 28, 2019, 12:28:27 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Forbilledeagtigt: Tre franske Syrien-jihadister dødsdømt i Irak
« Svar #1 Dato: Maj 28, 2019, 06:45:42 am »
Det er da dig der bringer links til, og citater fra, en udenlandsk efterretnings- og propagandatjeneste der opererer imod Danmark. Så ikke alene er du en forræder, der render udenlandske efterretningstjenestes ærinde. Det er højforræderi.

Men du skal nok regne med at PET har dig under observation. Og hvis det snerper til, bliver du hentet en nat.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 28, 2019, 08:32:45 am »
Licensnægteren er jo bare en troll i samme stil som Tigermanden.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 28, 2019, 11:02:23 am »
Carlo:
Citér
Det er da dig der bringer links til, og citater fra, en udenlandsk efterretnings- og propagandatjeneste der opererer imod Danmark. Så ikke alene er du en forræder, der render udenlandske efterretningstjenestes ærinde. Det er højforræderi.

Men du skal nok regne med at PET har dig under observation. Og hvis det snerper til, bliver du hentet en nat.

Man kan ligefrem se Carlo Klam for sig i stikkerens rolle som vejviser!
Jeg tror dog ikke, det bliver aktuelt i forbindelse med PET; først når det er det islamiske shariapoliti, der kører rundt og afhenter modstandsfolk.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 28, 2019, 04:05:05 pm »
Citér

Man kan ligefrem se Carlo Klam for sig i stikkerens rolle som vejviser!

Jeg ville også gerne vise licenskontoret vej til ham.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 28, 2019, 04:08:13 pm »
Licensnægteren er jo bare en troll i samme stil som Tigermanden.

Nej. Ikke troll. Han mener hvad han skriver. Men man fornemmer en eksistens på bistandshjælp. Overvægtig og med bumser, der bor til leje i et kælderværelse hos sin mor.