Forfatter Emne: Jyllands-Posten holder mikrofon for muslimsk studerende  (Læst 282 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Jyllands-Posten holder mikrofon for muslimsk studerende
« Dato: Maj 26, 2019, 11:45:04 am »
Er der andre end mig, der kan huske de dage for snart længe siden, hvor de venstreorienterede gik og kaldte Jyllands-Posten for 'Morgenfascisten Jyllands-Pesten'? Eller hvordan de arabiske kioskejere i Storkøbenhavn nægtede at forhandle den pga. Muhammed-tegningerne?

Hvis I havde eventuelle illusioner i behold, så få dem hellere skudt ned i dag. Læs en rigtig muslimleflende tåreperser, hvor hovedpersonen, den 23-årige hijabbærende muslimpige Mariam Hassan fremstilles som et offer for 'højrefløjens hårde og bryske tone'. En stakkels lille lærerstuderende på Skive Seminarium, som er vred og frustreret, for den store stygge Rasmus Paludan har holdt en af sine demonstrationer ude på p-pladsen nær seminariet med koran-afbrænding.
Mariam Hassan er modsat de fleste danske piger på 23 gift og har allerede to børn.

https://jyllands-posten.dk/premium/Indblik/Indland/ECE11393704/muslimsk-kvinde-nogle-gange-taenker-jeg-paa-om-min-stemme-betyder-noget/

Man bemærker, at JPs udsendte (Simone Skyum) ikke spørger til, hvad hijab'en symboliserer. Hun holder derimod villigt mikrofon for Mariam Hassan, som udtaler, at Paludan vil 'fratage hende følelsen af at være dansker!'  :smile1:

Så 'dansk' at hun vil tage shariauniformen af, er hun dog ikke:

'Der er ikke nogen, der skal undertrykke mig. Og det er en undertrykkelse, hvis jeg skal tage mit tørklæde af for at være en del af Danmark.'

Man savner en avis, som kunne leve op til Jyllands-Postens gamle image. En med lidt kant og bid.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jyllands-Posten holder mikrofon for muslimsk studerende
« Svar #1 Dato: Maj 26, 2019, 12:04:03 pm »
Ja, vi må håbe, det bliver bedre i morgen.

Højremanden

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 26, 2019, 12:27:38 pm »
Er der andre end mig, der kan huske de dage for snart længe siden, hvor de venstreorienterede gik og kaldte Jyllands-Posten for 'Morgenfascisten Jyllands-Pesten'? Eller hvordan de arabiske kioskejere i Storkøbenhavn nægtede at forhandle den pga. Muhammed-tegningerne?

Hvis I havde eventuelle illusioner i behold, så få dem hellere skudt ned i dag. Læs en rigtig muslimleflende tåreperser, hvor hovedpersonen, den 23-årige hijabbærende muslimpige Mariam Hassan fremstilles som et offer for 'højrefløjens hårde og bryske tone'. En stakkels lille lærerstuderende på Skive Seminarium, som er vred og frustreret, for den store stygge Rasmus Paludan har holdt en af sine demonstrationer ude på p-pladsen nær seminariet med koran-afbrænding.
Mariam Hassan er modsat de fleste danske piger på 23 gift og har allerede to børn.

https://jyllands-posten.dk/premium/Indblik/Indland/ECE11393704/muslimsk-kvinde-nogle-gange-taenker-jeg-paa-om-min-stemme-betyder-noget/

Man bemærker, at JPs udsendte (Simone Skyum) ikke spørger til, hvad hijab'en symboliserer. Hun holder derimod villigt mikrofon for Mariam Hassan, som udtaler, at Paludan vil 'fratage hende følelsen af at være dansker!'  :smile1:

Så 'dansk' at hun vil tage shariauniformen af, er hun dog ikke:

'Der er ikke nogen, der skal undertrykke mig. Og det er en undertrykkelse, hvis jeg skal tage mit tørklæde af for at være en del af Danmark.'

Man savner en avis, som kunne leve op til Jyllands-Postens gamle image. En med lidt kant og bid.

Det har måske heller ikke været helt uden omkostninger, at JP om jeg så må sige flyttede sammen med Politiken for nogle år siden.  :ermm:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    63.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 27, 2019, 03:37:04 pm »
Ja, vi må håbe, det bliver bedre i morgen.

Det gør det ikke - bliver bedre i morgen. Ihvertfald ikke i Gaza. israelerne har undladt at give igen på raketskyderierne fra Gaza op til Melodi Grand Prix. Men nu tvivler jeg på at tålmodigheden holder ved. I Gaza kan de nok vente sig en frygtelig gengældelse. Top-underholdning at se deres totale afmagt udstillet overfor en knusende overmagt.

Modsat her, hvor vi så skal debattere om vi også skal forbyde julemænd.
Du får ret og jeg får fred!