Forfatter Emne: Påstår, at indvandrere får gratis tandpleje for millionbeløb - men det er løgn  (Læst 930 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Når man bor i et glashus
« Svar #15 Dato: Maj 24, 2019, 04:43:54 pm »
Nå bette garlodreng, er der ingen der gider diskutere med dig.

Jeg lever godt af mit udseende. Men hvad med dig? Må vi ikke snart se et billede af dig?
Du får ret og jeg får fred!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Maj 24, 2019, 05:18:34 pm »

Jeg lever godt af mit udseende.

Har du mange kunder ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Har vist dig mit billede mange gange; men du kan jo kun gemme øjebliksbilleder i 5min af gangen!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 24, 2019, 07:03:14 pm »

Har du mange kunder ?

Ingen, men livet har også mange gratis glæder. Især m h t befolkningsreduktion. I Thailand gør de en ihærdig indsats imod verdens overbefolkning.

På vej hjem og i seng kom jeg lige forbi den lokale købmand og hentede til morgenmaden. Købmanden har en slags værtshus, hvor de sidder og drikker whisky. Købmanden var lige ved at lukke og i færd med at få en stangstiv gut op og stå og op og sidde på sin motorcykel. Meget praktisk at man kan holde i styret når man ikke kan stå på benene

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 24, 2019, 07:36:03 pm »

Har du mange kunder ?

Ingen, men livet har også mange gratis glæder. Især m h t befolkningsreduktion. I Thailand gør de en ihærdig indsats imod verdens overbefolkning.

På vej hjem og i seng kom jeg lige forbi den lokale købmand og hentede til morgenmaden. Købmanden har en slags værtshus, hvor de sidder og drikker whisky. Købmanden var lige ved at lukke og i færd med at få en stangstiv gut op og stå og op og sidde på sin motorcykel. Meget praktisk at man kan holde i styret når man ikke kan stå på benene

Ja, de gør hvad de kan. Jeg havde en gang parkeret lidt "sjusket" så bilen stod halvvejs ude på gaden, - så kom der skam en venlig betjent hen til mig og advarede mig om at køre lidt længere ind til siden, "for der kører mange fulde folk her i gaden".

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Kære Anklager bevis at der ikke er nogen som helst perker, som får gavn af ordningen. Indtil da så spreder jeg nyheden, så meget jeg kan. :D
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er fuldt ud bevist
« Svar #21 Dato: Maj 26, 2019, 09:53:21 pm »
Kære Anklager bevis at der ikke er nogen som helst perker, som får gavn af ordningen. Indtil da så spreder jeg nyheden, så meget jeg kan. :D

Hvad er det du ikke forstår ved ministerens svar?

Det er sådan det går til, at islamkritikerne ikke har succes med at udvise indvandrere.

islamkritikerne virker ikke troværdige på den gennemsnitlige vælger, fordi de spreder falske nyheder - og der skal jo et flertal til.

Tilhænger af det etablerede demokrati og Grundloven

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Maj 27, 2019, 09:11:58 am »
Ja, de gør hvad de kan.

Anvendt darwinisme.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Maj 27, 2019, 11:41:12 am »
Ja, de gør hvad de kan.

Anvendt darwinisme.

Tja, - dem der kender lidt til forholdene undrer sig nok mere over der ikke også sidder nogle på stigen.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    64.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Det er synd for muzzierne de ikke får tændlægehjælp. Men heldigvis har imanen stor ekspertise :yes:

Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.6%
    • Vis profil
Det er synd for muzzierne de ikke får tændlægehjælp. Men heldigvis har imanen stor ekspertise :yes:

Jeg håber ikke, at ham eller hende, der har lavet det, har købt og betalt et kursus i photoshop, for så skal vedkommende have pengene tilbage.  :smile1: