Forfatter Emne: Stop galningen Paludan.  (Læst 309 gange)

Offline Allah ved bedst (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Stop galningen Paludan.
« Dato: Maj 21, 2019, 01:14:22 pm »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Stop galningen Paludan.
« Svar #1 Dato: Maj 21, 2019, 01:44:28 pm »
Hvordan går det med din faste? Hvorfor gør du ikke som mange af dine trosfæller og bare venter med at stå op til når Solen er gået ned? Så kan du æde dig tyk og fed hele natten og gå i seng igen når Solen står op.
Danmark frit for marmorkrebs.

Offline Arild

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 22, 2019, 10:38:01 am »
https://ksdha.wordpress.com/2019/04/18/somalisk-viceborgmester-i-aalborg-stop-galningen-paludan-lokalpolitikere-boer-kunne-lukke-deres-byer-for-islamkritikere/

:heart2: :heart2: :heart2:

Sharialoven er denne rette lov. quote]

Citér
Det skøreste ved dette trold-indlæg er næsten, at afsenderen næppe kan have læst den artikel, der linkes til. Skribenten slutter faktisk med at ønske Danmark lukket for fundamentalistiske muslimer fra Somalia!  :big_grin:

« Senest Redigeret: Maj 22, 2019, 10:39:43 am af Arild »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Maj 23, 2019, 09:36:15 pm »
Nuuradiin - jeg kender ham naturligvis privat - er nu ikke så dum endda, for man kan sige, at hvad der skal gælde for Islamiske Imamer, bør vel også gælde for Paludan. For han præker vel om nogen hadet, og som samfund har vi et ansvar for at tøjle fascismen.
Vidste I forresten, at Paludan er jøde?
 :aww: :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 24, 2019, 11:30:52 am »
Tigermanden:
Citér
Nuuradiin - jeg kender ham naturligvis privat - er nu ikke så dum endda, for man kan sige, at hvad der skal gælde for Islamiske Imamer, bør vel også gælde for Paludan. For han præker vel om nogen hadet, og som samfund har vi et ansvar for at tøjle fascismen.

Nej, Paludan - jeg kender ham naturligvis privat  :JC-hysterical: - forkynder da kærlighed til Danmark.
Din holdning til, hvorvidt han bør have ytringsfrihed, kom vel tydeligst til udtryk på Nørrebro omkring Påske i skikkelse af dine 'hårdtpumpede' unge islamiske venner.   :JC_moon:

Danmark muhammedanerfrit!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 24, 2019, 01:33:33 pm »
Tigermanden:
Citér

Nej, Paludan - jeg kender ham naturligvis privat  :JC-hysterical: - forkynder da kærlighed til Danmark.
Din holdning til, hvorvidt han bør have ytringsfrihed, kom vel tydeligst til udtryk på Nørrebro omkring Påske i skikkelse af dine 'hårdtpumpede' unge islamiske venner.   :JC_moon:

Hvad er der nu galt med at have islandske venner?
Man må da heller ikke noget mere.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 24, 2019, 03:48:00 pm »
Tigermanden:
Citér

Hvad er der nu galt med at have islandske venner?
Man må da heller ikke noget mere.

Den sjove muslimske falden på røven humor, er da ikke til at stå for
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende