Forfatter Emne: Rasmus Paludan stalkede og chikanerede en ung mand i flere år  (Læst 378 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Rasmus Paludan stalkede og chikanerede en ung mand i flere år
« Svar #15 Dato: Maj 16, 2019, 03:38:48 pm »
Værdig eller ej, så er kendsgerningen i denne sag, at Rasmus Paludan har fået et tilhold, men han er ikke straffet for forseelsen, og så er der ikke så meget at komme efter.

Se § 30 https://www.ft.dk/da/dokumenter/bestil-publikationer/publikationer/mingrundlov/min-grundlov/kapitel-4

Hvad angår de, der støtter manden, gør sådan en sag sikkert ikke hverken fra eller til.
Rasmus Paludan har tragisk nok som følge af et trafikuheld pådraget sig en hjerneskade, som har medført en personlighedsforstyrrelse, og det kan han ret beset ikke gøre for.

Men de mennesker, som støtter op om ham trods kendsgerningerne, må have fået en mindre hjerneblødning, og her ligger ansvaret alene på deres skuldre.

Her er nogle af dem der stemmer på Paludan, - og muslimerne skaffer ham flere nye stemmer på den måde hver eneste dag

Hvis du har tænkt dig at komme tilbage til Danmark, skal du ikke tage dine skævøjede kællinger med (heller ikke selv om du har betalt for dem). Det må du nemmelig ikke for Paludan, da de ikke er hvide nok eller har etniske danske bedsteforældre.
Paludan: "4-0 til Palle, han skød dem alle"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Maj 16, 2019, 03:42:27 pm »
Paludan hyldede også politimorderen. https://www.bt.dk/politik/rasmus-paludan-hyldede-politimorder-paa-facebook

Mon ikke lyjse også bare mener, at de fire betjente bare skulle dukke sig og selv er skyld i det.

Er man fan af Paludan, er man fan af en person, der hylder politidrab.
To ting

1. Langt de fleste der råber 4-0 til Palle gør det fordi de er beruset eller har haft en dårlig oplevelse med politiet (som det virker til at Paludan havde på det tidspunkt) Det er de færreste der råber 4-0 til Palle som virkelig ønsker politimord. Det er stadigvæk meget dumt, men jeg er overbevist om at han ikke ønsker politimord og at han bare gjorde det fordi at lige havde haft en dårlig oplevelse med politiet

2. Ingen mennesker er perfekte. Så længe at Paludan ikke har lavet grov vold, røveri, mord, voldtægt så kan jeg godt leve med det. Der er en grund til at på trods af at Paludan har dummet sig flere gange, så har han aldrig fået nogen ubetinget fængselsstraf. Det er nok fordi at de ting som løgnepressen blæser op til at være super slem, nok ikke er så slemt som de gør det til. Ellers ville have havde siddet i fængsel i lang tid. Til sammenligning så har Klaus Riskær Pedersen siddet i fængsel i 5 år, fordi at han modsat Paludan har gjort ting som der er langt værre.

Han har før kaldt politiet for svinske kommentarere, så jeg tror ikke, det var ironisk. Der er så mange dårlige sager på ham, hvor han også har svinet kvinder til. Jeg tror, den omtalte der er ved at brede sig om ham, får negative konsekvenser, for nu kommer det til at handle om Paludan og hans fortid.

Offline Anklageren (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
Stakkels "forfulgte"
« Svar #17 Dato: Maj 16, 2019, 03:56:48 pm »
Ingen mennesker er perfekte. Så længe at Paludan ikke har lavet grov vold, røveri, mord, voldtægt så kan jeg godt leve med det. Der er en grund til at på trods af at Paludan har dummet sig flere gange, så har han aldrig fået nogen ubetinget fængselsstraf. Det er nok fordi at de ting som løgnepressen blæser op til at være super slem, nok ikke er så slemt som de gør det til. Ellers ville have havde siddet i fængsel i lang tid. Til sammenligning så har Klaus Riskær Pedersen siddet i fængsel i 5 år, fordi at han modsat Paludan har gjort ting som der er langt værre.

Der er ingen, der blæser "det" op

Pressen skriver om at Paludan har fået et polititilhold - og det er rene fakta.

Der er ikke andre end dig (jer?) - der skriver om at Paludan har fået "en ubetinget fængselsstraf" - eller burde have fået "en ubetinget fængselsstraf".

Hvis Lars Løkke Rasmussen fik et polititilhold, så ville man naturligvis også skrive om det - og ingen ville hyle op om forfølgelse.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 16, 2019, 04:22:30 pm »
Paludan hyldede også politimorderen. https://www.bt.dk/politik/rasmus-paludan-hyldede-politimorder-paa-facebook

Mon ikke lyjse også bare mener, at de fire betjente bare skulle dukke sig og selv er skyld i det.

Er man fan af Paludan, er man fan af en person, der hylder politidrab.
To ting

1. Langt de fleste der råber 4-0 til Palle gør det fordi de er beruset eller har haft en dårlig oplevelse med politiet (som det virker til at Paludan havde på det tidspunkt) Det er de færreste der råber 4-0 til Palle som virkelig ønsker politimord. Det er stadigvæk meget dumt, men jeg er overbevist om at han ikke ønsker politimord og at han bare gjorde det fordi at lige havde haft en dårlig oplevelse med politiet

2. Ingen mennesker er perfekte. Så længe at Paludan ikke har lavet grov vold, røveri, mord, voldtægt så kan jeg godt leve med det. Der er en grund til at på trods af at Paludan har dummet sig flere gange, så har han aldrig fået nogen ubetinget fængselsstraf. Det er nok fordi at de ting som løgnepressen blæser op til at være super slem, nok ikke er så slemt som de gør det til. Ellers ville have havde siddet i fængsel i lang tid. Til sammenligning så har Klaus Riskær Pedersen siddet i fængsel i 5 år, fordi at han modsat Paludan har gjort ting som der er langt værre.

Han har før kaldt politiet for svinske kommentarere, så jeg tror ikke, det var ironisk. Der er så mange dårlige sager på ham, hvor han også har svinet kvinder til. Jeg tror, den omtalte der er ved at brede sig om ham, får negative konsekvenser, for nu kommer det til at handle om Paludan og hans fortid.
Han var sur på politiet på det tidspunkt. Når man er sur så siger man dumme ting. De mennesker som bliver skræmt væk af disse typer artikler går nok til NB eller DF. Paludantilhængere er det fordi de er enig med hans politik og syntes han er modig. Dog er jeg selv overrasket over at løgnepressen kunne finde flere dumme ting Paludan har gjort end Daniel Carlsen, jeg troede ikke at Paludan havde så mange sager. Men der er ikke andre partier der går ind for hjemsendelser, derfor er valget stadigvæk nemt for mig. Man glemmer også at nævne alle de andre kandidater for SK, men dem kan løgnepressen ikke finde noget om.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 16, 2019, 04:25:27 pm »
Licensnægteren plejer jo at sige, at de danske dumstole er for milde overfor forbryderen, så det er sikkert der, for Paludan ikke har fået ubetinget fængsel.

Men han har lige fået en bøde på 30.000 for at svine både politi og anklagemyndighed til. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/rasmus-paludan-idoemt-boede-paa-30.000-kroner/7635132

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Stakkels "forfulgte"
« Svar #20 Dato: Maj 16, 2019, 04:40:21 pm »
Ingen mennesker er perfekte. Så længe at Paludan ikke har lavet grov vold, røveri, mord, voldtægt så kan jeg godt leve med det. Der er en grund til at på trods af at Paludan har dummet sig flere gange, så har han aldrig fået nogen ubetinget fængselsstraf. Det er nok fordi at de ting som løgnepressen blæser op til at være super slem, nok ikke er så slemt som de gør det til. Ellers ville have havde siddet i fængsel i lang tid. Til sammenligning så har Klaus Riskær Pedersen siddet i fængsel i 5 år, fordi at han modsat Paludan har gjort ting som der er langt værre.

Der er ikke andre end dig (jer?) - der skriver om at Paludan har fået "en ubetinget fængselsstraf" - eller burde have fået "en ubetinget fængselsstraf".

Hvis Lars Løkke Rasmussen fik et polititilhold, så ville man naturligvis også skrive om det - og ingen ville hyle op om forfølgelse.

Hvis Lars Løkke havde fået et polititilhold af den slags, ville han nok ikke længere være formand for Venstre.

Her kommer jeg lidt i tvivl forresten, for hvis et medlem af Folketinget begår noget strafbart, skal hans parlamentariske immunitet ophæves, medmindre han ligefrem er grebet på fersk gerning.
Men vil et polititilhold være omfattet af den paragraf mon?

I'm a Troll

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
    • Vis profil
Sv: Stakkels "forfulgte"
« Svar #21 Dato: Maj 16, 2019, 04:53:01 pm »

Hvis Lars Løkke havde fået et polititilhold af den slags, ville han nok ikke længere være formand for Venstre.

Her kommer jeg lidt i tvivl forresten, for hvis et medlem af Folketinget begår noget strafbart, skal hans parlamentariske immunitet ophæves, medmindre han ligefrem er grebet på fersk gerning.
Men vil et polititilhold være omfattet af den paragraf mon?

Et polititilhold bliver vel først til en lovovertrædelse, hvis det bliver brudt. Det er jo i sig selv ikke ulovligt at ringe til en 1000 gange i døgnet.
Men tilholdet bortfaldte i år.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Maj 16, 2019, 04:56:25 pm »
Licensnægteren plejer jo at sige, at de danske dumstole er for milde overfor forbryderen, så det er sikkert der, for Paludan ikke har fået ubetinget fængsel.

Men han har lige fået en bøde på 30.000 for at svine både politi og anklagemyndighed til. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/rasmus-paludan-idoemt-boede-paa-30.000-kroner/7635132

Er det nu hvor jeg skal finde lort på andre kandidater? Jeg stemmer på politik, ikke hvilke dumme ting en person har sagt for flere år siden.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Maj 16, 2019, 05:02:33 pm »

Er det nu hvor jeg skal finde lort på andre kandidater? Jeg stemmer på politik, ikke hvilke dumme ting en person har sagt for flere år siden.

Det siger noget om et parti, hvis de har en formand, der både har fået tilhold og fået bøder og straf for at tilsvine ordensmagten og anklager.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Maj 16, 2019, 05:07:31 pm »
En lektie bør være, at de højreekstreme grupper bør lære ikke at finde formænd med hjerneskader, der ønsker at begå jødedrab eller er stalkere, hylder politidrab, tilsviner ordensmagten og hvad der ellers ikke er kommet frem endnu. De har ikke så lang levetid.  :smile1:
« Senest Redigeret: Maj 16, 2019, 05:24:05 pm af homofaber »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Maj 16, 2019, 05:46:29 pm »
Er det nu hvor jeg skal finde lort på andre kandidater?

Ja, bare klø på.

Citér
Jeg stemmer på politik, ikke hvilke dumme ting en person har sagt for flere år siden.

SK har ingen synderlig politik og partiet består ikke af andre end den blakkede Paludan

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Maj 16, 2019, 05:53:00 pm »
Er det nu hvor jeg skal finde lort på andre kandidater?

Ja, bare klø på.

Citér
Jeg stemmer på politik, ikke hvilke dumme ting en person har sagt for flere år siden.

SK har ingen synderlig politik og partiet består ikke af andre end den blakkede Paludan

Jo da. Er der nogen, som bor i det nordjyske, kan I stemme på denne fætter  :blum:
https://www.tv2nord.dk/artikel/jeg-vil-i-folketinget-min-opstilling-er-ikke-en-ny-happening

Max Uwe Jensen har i øvrigt også en dom bag sig for overfald. Men det er jo politikken, som er det vigtige, og ikke hvad folk har gjort af dumme ting for flere år siden  :ohmy:
I'm a Troll

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Maj 16, 2019, 06:05:16 pm »
Det er nemt at finde noget lort på Max Uwe Jensen. Her er han godt i gang.

https://www.tvmidtvest.dk/artikel/splitternoegen-uwe-max-jensen-slaebt-vaek-af-politiet

Her har politiet også fat i kraven på ham.

Det er lige en person for Licensnægteren. Hans mor må være stolt. :big_grin:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Maj 16, 2019, 06:07:07 pm »
Max Uwe Jensen har i øvrigt også en dom bag sig for overfald. Men det er jo politikken, som er det vigtige, og ikke hvad folk har gjort af dumme ting for flere år siden  :ohmy:

Ikke en der vækker tillid.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Maj 16, 2019, 06:26:53 pm »
Jeg ville måske godt have stemt personligt på Helmuth Nyborg (Anklagerens yndlingsforsker), men han stiller ikke op i min valgkreds.
Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.