Forfatter Emne: Nedturen fortsætter for Dansk Folkeparti  (Læst 644 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil

Det kan ikke undgås, at pressens nye vinkel vil virke anderledes på vælgerne  :smile1:

Undertegnede og Licensnægteren har ikke skiftet mening endnu. :smile1:
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Nedturen fortsætter for Dansk Folkeparti
« Svar #16 Dato: Maj 16, 2019, 07:39:28 pm »
Når rovdyr mærker svaghed hos hinanden, æder de hinanden. Liberal Alliance giver gratis medlemsskab til utilfredse venstremedlemmer.

https://www.avisen.dk/la-giver-gratis-medlemskab-til-utilfredse-venstre-va_551601.aspx?fbclid=IwAR2VxR_X4M6VKBji1yfyou7hYsK-q98xL1OShR3vsQRYhI2Kgix8Q_MDw6g
Vi kan godt selv læse nyheder!

Online Højremanden

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 17, 2019, 11:30:57 am »
Tilbage til Dansk Folkeparti, som var emnet.

Jeg stemte på det parti ved fire folketingsvalg i træk og glædede mig sådan, da det var netop dem, der bar størsteparten af æren for, at et flertal stemte NEJ til at erstatte kroner og ører med euro i september 2000.

Og jeg husker Pia K. som en djærv og uforfærdet kvinde i spidsen for det opgør med indvandringspolitikken, jeg troede ville blive gennemført.
Det virkede derfor patetisk på mig at se samme Pia som DFs repræsentant ved en tv-debat i aftes. Her var udlændingepolitik overraskende meget i fokus, men det var af Pernille Vermund (NB), de nødvendige krav blev formuleret. Hun vendte sig derefter mod Pia og spurgte, om hun ikke var enig i kravene.
Det var Dansk Folkepartis tidligere leder. Men håret er blevet hvidt siden de store dage, og alt hvad hun havde at komme med var det velkendte irritable slag med nakken og et "Jo, det er jeg. Men jeg er realistisk!"

Okay, tænkte jeg. Det er så prisen for at blive stueren, inviteret til alle de royale gallafester og valgt til formand for hele tinget.
Pia K. anno 2000 ville have været stolt over at frembringe de krav, Nye Borgerlige nu har opstillet.

Og de krav bør Vermund blive ved med at fremsætte. Vi har ikke brug for "realisterne" i det engang så "uanstændige" parti.
Dansk Folkeparti de sidste 4-8 år har været en trist udvikling, som ligner begyndelsen til at gøre sig inderligt overflødigt.
"Vor gamle fane, vort Dannebrog
som himlen gav os med sejr."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sandsynligheden for at NB vil overgå DF er lille
« Svar #18 Dato: Maj 17, 2019, 12:56:20 pm »

Jeg stemte på det parti ved fire folketingsvalg i træk og glædede mig sådan, da det var netop dem, der bar størsteparten af æren for, at et flertal stemte NEJ til at erstatte kroner og ører med euro i september 2000.

Og jeg husker Pia K. som en djærv og uforfærdet kvinde i spidsen for det opgør med indvandringspolitikken, jeg troede ville blive gennemført.
Det virkede derfor patetisk på mig at se samme Pia som DFs repræsentant ved en tv-debat i aftes. Her var udlændingepolitik overraskende meget i fokus, men det var af Pernille Vermund (NB), de nødvendige krav blev formuleret. Hun vendte sig derefter mod Pia og spurgte, om hun ikke var enig i kravene.
Det var Dansk Folkepartis tidligere leder. Men håret er blevet hvidt siden de store dage, og alt hvad hun havde at komme med var det velkendte irritable slag med nakken og et "Jo, det er jeg. Men jeg er realistisk!"

Okay, tænkte jeg. Det er så prisen for at blive stueren, inviteret til alle de royale gallafester og valgt til formand for hele tinget.
Pia K. anno 2000 ville have været stolt over at frembringe de krav, Nye Borgerlige nu har opstillet.

Og de krav bør Vermund blive ved med at fremsætte. Vi har ikke brug for "realisterne" i det engang så "uanstændige" parti.
Dansk Folkeparti de sidste 4-8 år har været en trist udvikling, som ligner begyndelsen til at gøre sig inderligt overflødigt.

Du er godt nok optimist, hvis du tror på, at Pernille Vermund vil gennemføre sine krav.

Det er der sådan set ingen partier, der gør - og da slet ikke ét - der er så lille.

Hvis NB kommer ind, vil de sandsynligvis få 4-5 mandater, som får lille indflydelse - og så går der fire år med det.

Hvis NB har succes, vinder de et par mandater mere og så går der fire år mere.

Nu skriver vi år 2027 - og NB er endnu ikke nået op på de 13 mandater, som DF fik ved deres første valg i 1998.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 20, 2019, 09:11:49 pm »

Klaphat
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Skød helt skævt: Avis indstiller brug af meningsmålinger
« Svar #20 Dato: Juni 07, 2019, 11:15:08 am »
Jeg forudsiger at YouGov er det analyseinstitut som kommer til at ramme tættest på valgresultatet mht. Stram Kurs. Her har Stram Kurs ligget konstant på ca. 4,0% siden de blev opstillingsberettiget.

Det var vi jo uenige om, og nu foreligger resultatet.

Epinion og Gallup var de mest nøjagtige, mens YouGov og Norstat var de mest unøjagtige.

Epinion, der leverede målinger til DR, ramte sammenlagt 3,80 procent ved siden af valgresultatet og var dermed mest træfsikker af de seks, som var med i undersøgelsen.

I den anden ende finder man Norstat, der altså samarbejder med Jyllands-Posten, med en samlet afvigelse på 10,17 procent.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juni 07, 2019, 11:40:37 am »
Flot at Jyllands Pesten vælger at holde en pause med meningsmålinger. Der er ikke noget mere ligegyldigt lige efter et valg.
Mon ikke de begynder at bruge dem igen når næste valg kommer lidt tættere på?
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juni 07, 2019, 12:08:40 pm »
Flot at Jyllands Pesten vælger at holde en pause med meningsmålinger. Der er ikke noget mere ligegyldigt lige efter et valg.
Mon ikke de begynder at bruge dem igen når næste valg kommer lidt tættere på?

Det tror jeg da, men de vil ikke bruge YouGov eller Norstat.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Sandsynligheden for at NB vil overgå DF er lille
« Svar #24 Dato: Juni 07, 2019, 12:12:27 pm »

Nu skriver vi år 2027 - og NB er endnu ikke nået op på de 13 mandater, som DF fik ved deres første valg i 1998.

Tag nu ikke glæderne på forskud, vel?? ... Det kan være du bliver overrasket ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Sandsynligheden for at NB vil overgå DF er lille
« Svar #25 Dato: Juni 07, 2019, 12:41:43 pm »

Tag nu ikke glæderne på forskud, vel?? ... Det kan være du bliver overrasket ... :ahappy:

Det er jeg i hvert fald ikke blevet endnu.

NB og LA er Folketingets mindste partier.

DF fik 7,6% af stemmerne og 13   mandater ved det første valg de stillede op til.

Det er mere end tre gange så meget som NB.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Man skal ikke hovere
« Svar #26 Dato: Juli 10, 2019, 11:13:18 pm »
Jeg forudsiger at YouGov er det analyseinstitut som kommer til at ramme tættest på valgresultatet mht. Stram Kurs. Her har Stram Kurs ligget konstant på ca. 4,0% siden de blev opstillingsberettiget.

- husk bare til næste valg, hvilke institutter der rammer helt ved siden af  :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
Sv: Man skal ikke hovere
« Svar #27 Dato: Juli 10, 2019, 11:31:03 pm »

- husk bare til næste valg, hvilke institutter der rammer helt ved siden af  :smile1: