Forfatter Emne: Nedturen fortsætter for Dansk Folkeparti  (Læst 315 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    29%
  • Country: 00
    • Vis profil
Nedturen fortsætter for Dansk Folkeparti
« Dato: Maj 15, 2019, 10:48:02 am »
Nedturen for DF er støt faldende i meningsmåling efter meningsmåling

I en ny måling som Epinion har foretaget for DR står DF til 11,6 procent. Det er en tendens som går igen i mange målinger.

Nye Borgerlige og Stram Kurs kommer måske begge ind - men samlet set står de islamkritiske partier til at få et ringe valg  :smile1:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Nedturen fortsætter for Dansk Folkeparti
« Svar #1 Dato: Maj 15, 2019, 11:00:09 am »
Samtidig STORMER Stram Kurs frem og det er det vigtigste for mig.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    29%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 15, 2019, 11:10:32 am »

Stram Kurs går tilbage. I de senere meningsmålinger ligger Stram Kurs lige over spærregrænsen.

- og du skal ikke tage fejl - jeg vil elske det mere end du gør - hvis Stram Kurs kommer ind - for med lidt held vil det give mange års Socialdemokratisk styre  :yes:

Blå blok virker helt færdig. Ikke alene er der generelt nedtur - men blå blok har ikke været så splittede i mange år.

Det er os, der kommer til at bestemme udlændinge politikken :smile1:

Offline Anklageren (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    29%
    • Vis profil
Blå blok er blevet en andegård
« Svar #3 Dato: Maj 15, 2019, 11:33:32 am »
RAP - RAP - RAP

DF er i frit fald - Pernille Vermund vil ikke pege på Løkke - Paludan og Lars Løkke Rasmussen kommer nok aldrig til at tale sammen.

Fortsæt endelig den gode stil   :smile1:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
Sv: Blå blok er blevet en andegård
« Svar #4 Dato: Maj 15, 2019, 11:41:31 am »
RAP - RAP - RAP

DF er i frit fald - Pernille Vermund vil ikke pege på Løkke - Paludan og Lars Løkke Rasmussen kommer nok aldrig til at tale sammen.

Fortsæt endelig den gode stil   :smile1:
Jeg viste godt at Blå blok kommer til at tabe i lang tid da Riskær og KD fik nok stillere. Jeg tvivler på at der kommer nogen markant forskel på indvandringspolitikken når både Løkke og Mette er modstander af noget så basalt som et asylstop.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 15, 2019, 07:12:08 pm »

Stram Kurs går tilbage. I de senere meningsmålinger ligger Stram Kurs lige over spærregrænsen.

- og du skal ikke tage fejl - jeg vil elske det mere end du gør - hvis Stram Kurs kommer ind - for med lidt held vil det give mange års Socialdemokratisk styre  :yes:

Blå blok virker helt færdig. Ikke alene er der generelt nedtur - men blå blok har ikke været så splittede i mange år.

Det er os, der kommer til at bestemme udlændinge politikken :smile1:

Det bliver ikke socialkammaraterne der kommer til at styre udlændinge politikken.  Det kommer de radikale til, det får hun sin første dummeflad og nedgang i målingerne. Næste store nederlag indkassere i på tidlig pension. Folk kommet til at hade hende lige så meget som thorning-shirt.

Det bliver sjovt at se hadet blusse, når det dæmre for de idioter der køber jeres valgflæsk hvad det er for noget lort.

Samme tåber der først rammes af stigende arbejdsløshed når vi igen passer på pengene.
Godt man ligger lunt i svinget og bare kan læne sig tilbage og se jeres næste nedtur

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 15, 2019, 07:39:16 pm »
Danskernes Parti havde ét mål og det var at skaffe over 90 mandater. Det er næsten umuligt. Om SK kommer ind eller ej, gør hverken fra eller til. Der er hverken flygtningekrise, migranttilstrømning i dag og vælgerne prioriterer emner som klima og velfærd. Der sidder så stadig et par få procent, som ser syner og muslimer alle vegne. Jeg tror, at et parti som SK kommer til at skræmme eventuelle borgerlige vælgere væk og det giver jo omvendt medvind til en socialdemokratisk regering.
Paludan: "4-0 til Palle, han skød dem alle"

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 16, 2019, 06:57:28 am »
Jeg tror godt at man kan få det meste af Stram Kurs politik gemmenført med en P-D regering. Måske endda en P-D-O regering da O er bange for at miste flere stemmer til SK og NB.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 16, 2019, 08:52:11 am »
Jeg tror godt at man kan få det meste af Stram Kurs politik gemmenført med en P-D regering. Måske endda en P-D-O regering da O er bange for at miste flere stemmer til SK og NB.

Ingen af nævnte konstellationer kan komme i nærheden af noget der ligner et flertal.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 16, 2019, 09:11:47 am »
Danskernes Parti havde ét mål og det var at skaffe over 90 mandater. Det er næsten umuligt. Om SK kommer ind eller ej, gør hverken fra eller til. Der er hverken flygtningekrise, migranttilstrømning i dag og vælgerne prioriterer emner som klima og velfærd. Der sidder så stadig et par få procent, som ser syner og muslimer alle vegne. Jeg tror, at et parti som SK kommer til at skræmme eventuelle borgerlige vælgere væk og det giver jo omvendt medvind til en socialdemokratisk regering.
Hvis der er noget der skræmmer borgerlige vælgere væk så er det landsforræderne i V. Det er ikke uden grund at SK og NB vokser imens at V er i frit fald.

Offline Anklageren (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    29%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 16, 2019, 01:04:10 pm »
Hvis der er noget der skræmmer borgerlige vælgere væk så er det landsforræderne i V. Det er ikke uden grund at SK og NB vokser imens at V er i frit fald.

Hvis vi skal være helt præcise, så står SK til at få 1,6% i den seneste meningsmåling fra Gallup i går - hvor NB står til at få 2,1%

Grunden til at jeg nævner det (i stedet for indeks'ene som jeg plejer) er, at vi ikke har nogen gode data at debattere om de nye småpartier.

SK falder i tilslutning fordi pressen er begyndt at skrive om Paludan i stedet for at skrive om SK/muslimer. SK henter stemmer fra NB.

Jeg tror ikke, at nogen af dem kommer i folketinget - men de har begge en chance endnu.

Personligt vil jeg dog håbe, de begge kommer ind, fordi det kan ødelægge den borgerlige sides muligheder for at få flertal og danne regering i mange år.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    16%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 16, 2019, 04:04:39 pm »

Hvis vi skal være helt præcise, så står SK til at få 1,6% i den seneste meningsmåling fra Gallup i går - hvor NB står til at få 2,1%

Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    16%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 16, 2019, 04:38:47 pm »
Jeg forudsiger at YouGov er det analyseinstitut som kommer til at ramme tættest på valgresultatet mht. Stram Kurs. Her har Stram Kurs ligget konstant på ca. 4,0% siden de blev opstillingsberettiget.
Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.

Offline Anklageren (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    29%
    • Vis profil

SK red i starten på en bølge af sympati, da pressen skrev massivt om uroligheder på Nørrebro - men nu er der ikke uroligheder - så pressen skriver om Paludans meriter

Det er jo alt sammen meget nyt - og jeg prøver at fange nedturen efter de heldige dage på Nørrebro - og der eksisterer jo ikke noget vægtet gennemsnit endnu (som jeg plejer at henvise til).

- men det skal nok komme - så vær du bare urolig  :yes:

Det kan ikke undgås, at pressens nye vinkel vil virke anderledes på vælgerne  :smile1:

« Senest Redigeret: Maj 16, 2019, 04:56:43 pm af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Maj 16, 2019, 04:55:09 pm »
Jeg forudsiger at YouGov er det analyseinstitut som kommer til at ramme tættest på valgresultatet mht. Stram Kurs. Her har Stram Kurs ligget konstant på ca. 4,0% siden de blev opstillingsberettiget.

Jeg tror, det er en fejl. Ligesom når pladespilleren kører rundt i den samme rille.  :smile1:
Paludan: "4-0 til Palle, han skød dem alle"