Forfatter Emne: Løgnepressen med endnu en dum clickbaitartikel om Paludan  (Læst 267 gange)

Offline Anklageren

• Fuld medlem
  • Activity:
    29%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Løgnepressen med endnu en dum clickbaitartikel om Paludan
« Svar #15 Dato: Maj 15, 2019, 04:24:40 pm »
Vi sidder lige og bagtaler dig ovre på den anden debat. Er det rigtigt at du er gammel og meget syg?

Hvis det er personen som jeg gennem mange år har kendt fra andre fora, kan jeg oplyse, at personen i dag er ældre - og meget syg.

https://www.dindebat.dk/topic/718231-jeg-undres/?page=3

Jeg blev folkepensionist for et år siden, og jeg er ikke syg. Nu går jeg på jagt og fisker.

Der sker ikke meget derovre.

Offline Anklageren

• Fuld medlem
  • Activity:
    29%
    • Vis profil
Sv: Paludan er ikke idealist - men pragmatiker
« Svar #16 Dato: Maj 15, 2019, 04:27:57 pm »
Hvor er kompromisset? Det er ikke politikker-Paludan der har forsvaret kriminelle. Man kan ikke lave loven om som advokat, det kan man kun som politikker.

Som advokat har Paludan ligefrem har opfordret en klient til at søge asyl, så han kan komme ud af fængslet.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 15, 2019, 04:39:54 pm »
Jeg blev folkepensionist for et år siden, og jeg er ikke syg. Nu går jeg på jagt og fisker.

Ja, lad os høre lidt mere om dine jagt og fisketure. Hvad du skyder og fanger. I stedet for alt det Paludan-ævl.

Har du fanget nogle hellefisk?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    16%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 15, 2019, 04:49:07 pm »
og jeg er ikke syg.

Det var da godt at høre.
Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Paludan er ikke idealist - men pragmatiker
« Svar #19 Dato: Maj 15, 2019, 06:27:03 pm »
Hvor er kompromisset? Det er ikke politikker-Paludan der har forsvaret kriminelle. Man kan ikke lave loven om som advokat, det kan man kun som politikker.

Som advokat har Paludan ligefrem har opfordret en klient til at søge asyl, så han kan komme ud af fængslet.

Og det havde en anden bestukket advokat ikke gjort? At Paludan har gjort det viser at han ved hvor råddent det danske asylsystem er. Dette gør hans sag mere og ikke mindre troværdig for mig.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 15, 2019, 06:53:36 pm »
Lad Paludan få ordet, så vi kan få lukket den debat  :yes:
Jeg kan glæde dig over denne artikel der påstår at Stram Kurs er modstander af det liberale demokrati. To citater fra artiklen

Stram Kurs mod før-moderne ideer
Når Stram Kurs’ partileder, Rasmus Paludan, eksempelvis nævner, at etnicitet og religion er vigtige komponenter, førend man kan betragtes som dansk – og dermed nyde ligelig adgang til det politiske fællesskab – er det et betydeligt opgør mod den arv, vi har fra moderniteten. At et liberalt demokrati som Danmark skulle stille krav til etnicitet og religion, før man kan nyde deltagelse i det politiske fællesskab, vil være at forfalde til et illiberalt og før-moderne medborgerideal, som ligger meget fjernt fra, hvad vi har brugt de sidste 200 år på at opbygge. Det bliver ikke mindre bekymrende af, at Nye Borgerlige ligeledes nærer et ønske om at gøre statsborgerskabet afhængigt af religion.

Og det andet

Derfor er Stram Kurs’ etno-nationalistiske idealstat et frontalangreb på det liberale demokrati, som bør bekymre enhver, der kerer sig om demokratiet, vores fundamentale lighedsopfattelse og vores frihedsrettigheder.

https://www.raeson.dk/2019/filip-steffensen-stram-kurs-etno-nationalisme-vil-oedelaegge-alt-det-vi-har-brugt-de-sidste-200-aar-paa-at-opbygge/

(((Vestlige værdier og frihedsrettigheder)))

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)